Lipstick Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Var litt uheldig å få en dæsj hårfarge på badehylla som er i tre. Dette skulle ikke være lett å vaske vekk.. Har prøvd med jif baderom, flekkfjerner og alt vaskemiddelet jeg kunne finne, men flekken holder seg like stygg... Lurer på om noen av dere har peiling på hvordan jeg kan få den bort? Den MÅ bort, hyllen er nemlig ikke min, jeg bor på hybel...
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Tviler på at du får det bort. Hva med å lakke/beise hylla på nytt?
Gjest Gjest1 Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Har du prøvd sitron? Det ville jeg prøvd. Bare gni en halv sitron mot flekken.
Lipstick Skrevet 24. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2006 Skal prøve med sitron.. Kunne gjerne beiset hylla på nytt, men aner ikke om det vil skjule noe i og med at hylla er i en naturlig trefarge, den er ikke malt. Flekken er nesten svart. Menmen. Takk for tipsene
Mrs. B Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Kanskje du kan prøve med litt fint sandpapir og se om det går an å pusse vekk? (Så lenge ikke hyllen er i melamin eller noe sånt da..)
Gjest Tweek Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Jeg fikk sånn på spisebordet, som følger med leiligheten, og jeg sprøvde å alt mulig.. Fikk skrapa det litt vekk, nå er det borte, men hvis du ser fra en rar vinkel ser man at litt av lakken er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå