Gå til innhold

Noen som har en kjedelig Lørdag?

Anbefalte innlegg

Gjest kjedelige Lise
Skrevet

Hva skal dere i dag?

er det flere med meg som ikke har noe å gjøre og som mest sannsynlig kommer til å bare sitte foran TV og PC i hele kveld? :grine:

Velkommen til tråden for oss som kjeder oss på en Lørdag.

:velkommen:

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg er syk og kjeder meg. Bør lese pensum men har får vondt i øynene av å lese når jeg er syk. Så nå sitter jeg bare å på pcen og kjeder meg.

Tenkte å stikke bort på butikken og kjøpe gulerøtter.

Skrevet

Jeg også kjeder meg.. Gah, har vært slik hver helg i det siste, kjeder vettet av meg både lørdag og søndag. Er så urolig i kroppen, og har egentlig ikke lyst til noe som helst. Skikkelig sjarmerende humør, med andre ord ;)

Gjest kjedelige Lise
Skrevet
Jeg også kjeder meg.. Gah, har vært slik hver helg i det siste, kjeder vettet av meg både lørdag og søndag. Er så urolig i kroppen, og har egentlig ikke lyst til noe som helst. Skikkelig sjarmerende humør, med andre ord  ;)

jeg har også hatt det sånn i det siste. Lørdager, søndager. uffffff.

har et tilbud om bytur med venner i kveld men jeg kjeder meg så mye at jeg ikke orker å dra til selve byen en gang. hva er galt? :ler:

god bedring norwegian blue. gulrøtter hjelper nok :)

PC er min venn for tiden. Tv og. :ler:

Skrevet

Jeg blir med i klubben. Kjeder livet av meg.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
god bedring norwegian blue. gulrøtter hjelper nok

Håper det :ler: Det var i utgangspunktet smågodt jeg skulle ut å kjøpe, men så kom jeg på at jeg skulle bli sunn.

Gjest kjedelige Lise
Skrevet

jeg skal også være sunn i dag. men kjedsomheten vil noe annet.

det ligger en stor pose pops og tortillachips og ser på meg.

åh jeg kjeeder meg jeg. :ler:

Skrevet

Kjeder meg veldig. Ikke at jeg pleier å gjøre mye på lørdager, men i dag er det ikke noe på tv engang

Angrer på at jeg ikke tok med meg en film da jeg var og leverte Lotto i sted...

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Ja, og jeg kommer til å nyte det! Ingen søvn går til i natt eller i dag, så jeg er kake. Jeg tenkte å se en Jay og Silent Bob film og spise pizza og bare kulan :)

Skrevet

Jeg kjeder meg også!!! Sitter bare her og glor. Er det noen festlige nettsider som vi kan surfe over?

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Å film, det skal jeg se på :o) Studerer jo film, så når jeg ikke kan lese pensum, kan jeg vel se en film :)

Skrevet

Kjeder meg også, ble ikke helt som planlagt denne kvelden. Ble sittende og vente i hele kveld jo... Så det endte med at jeg vant ei capribukse jeg egentlig ikke har lyst på i det hele tatt på en nettauksjon. Dyrt å kjede seg...

Skrevet

For min del er det jo derfor jeg er her nå på en lørdagskveld.

Kjæresten kom på besøk tidligere i dag med dattera si. Det er samtidig grunnen til at han ikke er her nå...

Fant ut at jeg ikke skulle mase på noen om å finne på noe og ha en rolig kveld for en gangs skyld, og begynte så å kjede meg...

Men så var det en bra film på tv og bestevenninna mi fra Norge ringte, da hjalp det litt.

Dessuten var jeg ute i går og våkna opp med en halvspist falafel i pita ved siden av senga. Hvor i helvete kjøpte jeg den?? Så jeg fortjerner kanskje å være i kakebua i dag.

Skrevet

Jeg burde sikkert kjede meg, siden jeg sitter og analyserer dikt, men det er egentlig litt gøy. Og KG er en fin adspredelse. :-D

Skrevet
Så det endte med at jeg vant ei capribukse jeg egentlig ikke har lyst på i det hele tatt på en nettauksjon. Dyrt å kjede seg...

Hihihih, det er litt kjipt når man blir sittende og krysse fingra for å bli overbydd!

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har også hatt en kjedelig lørdag. Takket nei til å bli med samboer på fest. Lurer på om jeg burde angre på det. Så langt i kveld har jeg spist krokanis med peanøtter, strikket to pinner på strikketøyet mitt, sett en dårlig film, surfet litt på nett. Nå tror jeg jeg skal gå og legge meg. God natt alle!

Skrevet
Hihihih, det er litt kjipt når man blir sittende og krysse fingra for å bli overbydd!

Hehe ja, bra jeg ikke bydde på boblebadekar eller noe sånt...:ler:

Skrevet
Jeg har også hatt en kjedelig lørdag. Takket nei til å bli med samboer på fest. Lurer på om jeg burde angre på det. Så langt i kveld har jeg spist krokanis med peanøtter, strikket to pinner på strikketøyet mitt, sett en dårlig film, surfet litt på nett. Nå tror jeg jeg skal gå og legge meg. God natt alle!

Natta! :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Nå har jeg sett Dr. Strangelove og føler meg litt flink siden filmen er nevnt i filmhistorie boka. Kan nesten regnes som å gjøre litt pensumlesing. I morgen SKAL jeg lese, men nå tror jeg at jeg skal lalle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...