Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Var det noen som så starten på House MD på NRK på onsdag? Jeg synes det tegner til å bli en bra serie. Hugh Laurie er en fabelaktig skuespiller og karakteren han spiller i House var herlig upassende.
Elanor Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Syns serien virker bra. Morsomt med ukonvensjonelle folk på TV. Syns dog det var litt vel naturalistisk. Det var første gang jeg måtte se bort på grunn av noe jeg ser i en sykehusserie. Men gleder meg til fortsettelsen.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Huff ja. De ormklippene kunne de ha spart seg. Hugh Laurie er herlig da. Morsomt å se ham spille noe annet enn de typiske komirollene han er mest kjent for.
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg er litt forelska i Hugh, men stiller meg foreløpig avventende til denne serien. Jeg trenger nok noen episoder for å bestemme meg!
Sin Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Har akkurat begynt å se sesong 3, den blir bare bedre og bedre!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 ^^ Blir det noe action mellom House og hun søte unge legen?
Gjest Alyx Skrevet 27. september 2006 #7 Skrevet 27. september 2006 House kommer i dag, bare til opplysning. Alltid noen som glemmer (dvs meg).
orakel Skrevet 27. september 2006 #8 Skrevet 27. september 2006 Svensk tv4 har sendt 4 episoder hittil. Det virker veldig lovende. Hugh Laurie er definitivt rett mann i rollen
Milo Minderbinder Skrevet 29. september 2006 #9 Skrevet 29. september 2006 Absolutt rett mann i rollen. Dog, som gammel ihuga blodfan av alt Hugh Laurie har gjort sammen med Stephen fry.............det er litt rart å høre ham snakke med amerikansk aksent. Det har brukt å være aksenten som han har parodiert ting med.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2006 #10 Skrevet 29. september 2006 Elsker den serien. Hugh Laurie ruler
Gjest Frk Åberg Skrevet 29. september 2006 #11 Skrevet 29. september 2006 Har lagt merke til Hugh Laurie lenge, og han er virkelig flink. Så på House for første gang på onsdag, og syns det var ganske så underholdende (mest pga. hovedrolleinnehaveren).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå