Gå til innhold

William Petersen trekker seg fra CSI!

Anbefalte innlegg

Skrevet

William Petersen, mer kjent som Grissom i tv-serien CSI: Las Vegas har planer om å returnere som teaterskuespiller på Chicago Theater. Derfor har Petersen ikke skrevet noen fornyet kontrakt om sesong 8. I disse dager spilles nå 6 episode av sesong 7 inn, og sesongpremieren var allerede den 21. september.

Synes det er trist jeg, serien vil aldri bli den samme uten ham. :tristbla:

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEEEEEIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!! Han må ikke slutte!!!!!!!!!! :grine:

Skrevet

I know! :grine: Og jeg som håpet at det virkelig kunne bli noe skikkelig på gang mellom han og Sara. Har sett deler av sesongpremieren og de er veldig søte sammen, men jeg vil at det skal fortsette noen sesonger til. :sjenert:

Gjest meg igjen
Skrevet

dette var trist, han ER jo hele CSI for meg.. :tristbla:

Ka gjør de da tro? Legger ned CSI las vegas? Blir ikke lett å erstatte han!

Skrevet

Nei, de har visstnok tenkt til å fortsette. Det kan hende han dukker opp igjen i noen episoder, men det avhenger selvsagt av hvordan de skriver han ut fra serien.

Skrevet

Nei! Orginalserien er favoritt, og serien blir ikke det samme uten han! Dette går bare ikke.

Off topic: Hjelpes meg, har vi allerede gått i gang med den syvende sesong? Tiden går fort..

Skrevet (endret)

Jupp, og fanatisk som jeg er så sitter jeg her og lengter etter at serien skal begynne på TVNorge. :ler: Tror nok jeg laster ned alle episodene lenge før den tid. ;)

Endret av yvonne
Skrevet

NÆÆÆIIII han er jo GO-BJØRNEN.

Han er trygg, proff og usexy, greit når det ellers er så mye annet å fokusere på...

Søren å!

Skrevet

I sesong 7 har han tatt vekk skjegget også. :hoppe: Synes faktisk han er ganske kjekk jeg. :rodme:

Skrevet

Det blir rart å se CSI uten Grissom... Hm, kanskje jeg rett og slett får begynne å se de gamle episonede igjen da...

Han er CSI han..

Skrevet
I sesong 7 har han tatt vekk skjegget også. :hoppe: Synes faktisk han er ganske kjekk jeg. :rodme:

Visst er han kjekk!! ;)

Skrevet

Neeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiii.......han er jo så hot med skjegg.... :grine::grine::grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...