Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Nå som jeg er syk og kjeder meg må jeg jo har noe å finne på. Det nyeste er altså tungegransking. Har kommet fram til at tungen min er skikkelig ru og hard, litt som en kattetunge. Håper ikke den har vært sånn hele tiden, for eksens skyld Hvordan kan jeg få den myk? Smøre inn med fuktighetskrem? Jeg vil ha myk og fin tunge! Har forøvrig også kommet fram til at undersiden av tungen min er skikkelig ekkel og ser ut som noe utenomjordisk fra science-fiction film.
Scorpina Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Kan det være at tunga di er sånn "katte-ru" pga sykdommen din...? :klø:
Gjest Norwegian Blue Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Kan det være at tunga di er sånn "katte-ru" pga sykdommen din...? Ja! Mener å ha hørt noe om at tunga forteller noe om helsetilstanden. Håper at det er det, og at den blir myk når jeg blir frisk
Wonders Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 siden du har noe helsemessig på gang er jeg ikke sikker, men jeg pleier å skrape den med sånn slastikk-skrape fra apoteket, 2 ganger om dagen i forbindelse med tannpuss, fresh pust, og myk som silke....ohhh kiss kiss, lick lich
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Takk MP, den må jeg prøve hvis ruheten varer etter jeg har blitt frisk
My Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Hvis du tørker tunga med et håndkle eller tørkepapir så kan tunga se ut som en kattetunge også! Jeg har forresten hørt at tungene til kuer er driiiiit rue
minienthe Skrevet 24. september 2006 #7 Skrevet 24. september 2006 Jeg har forresten hørt at tungene til kuer er driiiiit rue ← de ER det... og slitt slimete
Wonders Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 sannt, jeg står alltid litt på avstand når jeg er på besøk i fjøset, for kua sin tunge er oxo lang og stor, huff det er ekkelt Huff her sitter vi å snakker om ku-tunger, mens du sitter der med din i munnen, huff det er ikke vondt ment asså
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Jeg blir slik når jeg ikke har drukket nok vann.
Tresoria Skrevet 25. september 2006 #10 Skrevet 25. september 2006 sannt, jeg står alltid litt på avstand når jeg er på besøk i fjøset, for kua sin tunge er oxo lang og stor, huff det er ekkelt Huff her sitter vi å snakker om ku-tunger, mens du sitter der med din i munnen, huff det er ikke vondt ment asså ← Mamma koker av og til ku tunge til jul og alle undtatt meg synes det er så fantastisk godt, men jeg klarer ikke å smake på det engang for jeg synes det er så vemmelig... Dette var bare en digresjon, sorry .
Gjest Norwegian Blue Skrevet 26. september 2006 #11 Skrevet 26. september 2006 Jeg blir slik når jeg ikke har drukket nok vann. Det er sikkert noe i det, jeg var jo syk og da blir man ofte litt dehydrert. Kan meddele om at tungen min er blitt en del mykere nå som jeg er på bedringens vei, hurra! Men baksiden av tungen ser like ekkel ut fremdeles
Gjest Norwegian Blue Skrevet 26. september 2006 #13 Skrevet 26. september 2006 Tøymykner kanskje??? Ikke si sånn da, når jo jeg jo prøve! Har litt tøymykner innen rekkevidde. Hmm.
My Skrevet 26. september 2006 #14 Skrevet 26. september 2006 Det er forresten noen noen som lurer på hva avateren din er på "personlige meldinger", Norwegian Blue. (enda en digresjon)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå