Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Hei dere. jeg har funnet en reklame for dette i det nye makeupr og hår bladet, og det høres jo helt utrolig ut. Altså; en stift som har en børste i tuppen. Man kan klemme ut farge og børste det på etter veksten. Det skal ikke skylles ut, og virker etter 5 minutter. Etter 2-3 hårvask er det borte. Og en stift inneholder farge til ca. 10 applikasjoner. Dette høres veldig bra ut. Noen som har testet det, og vet om noen butikker som hat tatt det inn? Mulig dette ikke er helt nytt,men jeg har ihvertfall ikke fått det med meg.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg har sett en ny stift slik som du forteller om, men det var for grått hår... Men kanskje de andre varientene kommeri butikkene snart
ashera Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Ingen som melder seg som prøvekanin, eller?
Gjest Yzma Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Om jeg finner ut hvor man kjøper det..kan jeg sikkert prøve hehe:P
Gjest Miss_alexandria Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Mener jeg så det på Vita. ← Jeg så den på vita i dag og sjekket litt ekstra etter siden jeg hadde svart i tråden før i dag, og det var kun for grått hår...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå