Gå til innhold

Analsex

Gjest lilolilo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har aldri vært noe glad i analsex og har aldri forstått dem som kan ha det - gang på gang på gang..

Men så skjedde det tydeligvis noe i livet mitt som forandret meg helt.

Jeg var sammen med en gutt i to år og vi hadde analsex EN gang og det var bare vondt og grusomt. Jeg trodde det var fordi han var for stor rett og slett..

Så, for tre måneder siden ble jeg sammen med en ny gutt. Vi hadde het fantastisk sex og jeg har aldri vært så kåt noen gang som jeg er med han. Så en kveld i kampens hete fikk jeg så utrolig lyst til å ha han i meg - bak. Han er større enn min x, men når jeg var så kåt som jeg var så gikk det helt ufattelig bra. Vi tok det veldig forsiktig og rolig, men når vi først kom ordentlig i gang var det helt utrolig herlig!

Etter dette har vi hatt analsex uttallige ganger og Det er sykt deilig når man bare får det til og er ordentlig kåt nok.

Ville bare dele min glede over å kunne nyte å få en stor i bak. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kult da.

Jeg kunne også tenkt meg å prøve dette, men skal ærlig innrømme at jeg er redd for at det skal være kjempevondt. :sjenert:

Pluss det er jo en fordel å ha noen å gjøre det sammen med. :ler:

Skrevet
Tråden er ryddet.

Trille (mod)

Nå har jeg nilest igjennom reglene og det står ingen ting om at sleivete komentarer ikke er lov.

Skrevet

Jeg er helt enig....jeg digger også analsex.... :sjarmor:

Skrevet
Nå har jeg nilest igjennom reglene og det står ingen ting om at sleivete komentarer ikke er lov.

Sleivete komentarer er en menneskerett!!! (som jeg utnytter så ofte jeg kan!!!)

Skrevet (endret)
Jeg er helt enig....jeg digger også analsex.... :sjarmor:

Jah, jeg og! Åh, vent... Jeg tenkte på fårikål jeg nå... Har aldri prøvd analsex før, men jeg ser ikkeno grund til at det skal være ubehaglig for meg, siden jeg ikke er på den siden som tar imot hehe

Ps. Kom på en artig historie jeg blei fortalt av en kamerat. Han hadde drivd å stått på i stumpelassn til dama si. Alt var fint og bra, helt til etterpå, da han var på do... Det hadde tydligvis lirka seg litt dritt inn i pikken hans, så han pissa bæsj! Deilig! :ler:

Endret av Yme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...