Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Jeg skal bestille meg et sett fra Juicy Couture i velour. Jeg er veldig usikker på om jeg skal bestille i S eller Petite.. Noen erfaringer med str?
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Er ikke small og petite det samme?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Alt jeg vet, er at str. S var liten i størrelsen! Jeg bestilte en slik drakt for et år siden, og jeg bruker vanligvis S, men denne blei altså for liten, kort i bena, trang over baken, og korte ermer......Og husk at de er veldig lav i livet....
Gjest Chantal Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Alt jeg vet, er at str. S var liten i størrelsen! Jeg bestilte en slik drakt for et år siden, og jeg bruker vanligvis S, men denne blei altså for liten, kort i bena, trang over baken, og korte ermer......Og husk at de er veldig lav i livet.... ← Ja. Jeg har en JC-dress. Måtte opp en størrelse større enn ellers (M). De er veldig korte i beina og i livet som du sier.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Petite og small er ikke den samme str hos Juicy Couture. Slik jeg har oppfattet det, er petite så og si den samme str, bare at petite har kortere arm- og benlengde? Hm. Spørs om jeg skal satse på small da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå