Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Jeg ble kjent med en fyr, for i utgangspunktet å være venner, men uheldigvis havnet vi i senga. Av forskjellige grunner vil jeg ikke fortsette å ligge med ham, men det har ikke noe med ham å gjøre egentlig. Men jeg vil gjerne fortsette å være venner med ham, men er redd det er ødlagt nå. Jeg er også redd for å besøke ham hjemme hos ham, for hvis han begynner å ta på meg mister jeg kontrollen. Vil det virke dumt om jeg sier at jeg kan fortsatt være med ham om han lover å ikke være borti meg? At hvis han gjør noe sånn så går jeg.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Det er forresten en ting til, han er sinnsykt god i senga..aaah...jeg har kjempe lyst på mer, men kan ikke.. Det er derfor jeg føler at det kanskje er best å avslutte alt, vennskapet også.. Men tar han ikke på meg så går det bra. Sukk..for et tåpelig problem jeg har
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Høres ut som om dere trenger en pause... Og etter det bør dere kanskje bare møtes offentlig? Jeg har et liknende forhold til en kamerat. Bare at jeg har kjæreste.. Ikke har jeg ligget med kameraten min heller, men gud bedre meg..har så lyst av og til. Derfor må jeg begrense situasjonene noe slikt kunne skjedd.
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Kan vel bare være en grunn og det er fordi du har kjæreste da? Har du det så hadde jeg droppet kontakten når du mener du ikke klarer å styre deg om han kommer bortpå deg. Slikt funker ikke om du har kjæreste.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Jepp. Er grunnen til at du ikke kan ligge med han mer, så dropper du kameraten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå