helludu Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 Heisan! Er det noen som skal gifte seg 26/5 neste år? Hvor langt er dere komt i planleggingen? Jeg har vært på kjolesalg å fikk min drømmekjole for 2000,- (1000,- til passing/sying) Jeg har også booket kirken og skal se på lokaler i helgen, vi har funnet ut at det faktisk er fullt i enkelte lokaler allerede Så begynte å få litt panikk hehe..
helludu Skrevet 23. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. september 2006 Er det bare jeg som skal gifte meg 26/5-07? hehe....
BIRE Skrevet 25. september 2006 #3 Skrevet 25. september 2006 Hei Hei.. Skal ikke gifte meg i mai men i juni.9Juni 2007. Men har alt ferdig som skal være ferdig.kjole-menyer-sangere-innbydelser takkekort ,bord kort er laget.farger er i gull -rosa og ivory.Det er fargene som skal gå igjenom hele brylluprt fra blomster til gardiner.he he..Har sommerfugler som jeg pynter bordene med og paveljongen der vi gifter oss-vi skal ha hage bryllup. det jeg mangler er faktiskt dress til min kjære og en dress til min sønn. da er alt klappet og klart.kan faktiskt gifte meg i dag om det hadde vært slikt he he.Men det blir litt nerver når tiden nærmer seg nå.. Lykke til for deg i planleggingen. pst. Jeg måtte bestille lokalet våres 1 1/2 år føre.Losby gods. Bire
MAcy Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Jeg skal gifte meg i juli, men tror nok jeg har kommet litt lengre enn deg. Jeg har betilt kirke, fotograf, lokale, kateringfirma og frisør. Har bare igjen blomsterleverandør av ting som skal bestilles. Vi er enda i tvil om hva vi velger av bordkort og innbydelse. Fargevalget vårt er rosa, crem eller offhvite, gull eller sølv. Disse valgene kommer ann på hvordan kjolen ser ut. Har vært å prøvd men funnet flere jeg likte. Liker forresten å være tidlig ut for å kunne velge det slik jeg selv vil og ikke måtte nøye meg med noe pga andre har vært før meg.
marsy Skrevet 25. september 2006 #5 Skrevet 25. september 2006 jeg gifter meg ca en måned før deg, 20.04.07 det som har blitt gjort så langt er: (jeg eeeeeelsker lister ) -Lokale for vielse og selskap -Overnatting for oss og gjester -Transport for oss og de fleste av gjestene -Har valgt ut mat vi skal prøvesmake om 3 uker for å bestemme menyen -Innbydelser er sendt ut og vi har fått svar av de fleste -Kjole er kjøpt -DJ er booket -Sjokoladefontene er booket -Blomsterdekoratør er funnet -Booket time hos vigsler Jeg begynte planleggingen ganske nøyaktig 1 år i forveien, når jeg booket hotell og time hos vigsler. Men vi skal ha utenlandsbryllup, og da synes vi det var greit å begynne planleggingen, og sende ut innbydelser tidlig.
Kara W Skrevet 25. september 2006 #6 Skrevet 25. september 2006 Huff, nå føler jeg at jeg ligger langt etter. Men for å roe ned alle andre som tar livet like mye med ro som meg: Jeg skal gifte meg 26/5-07, og så langt har vi: -booket kirke -Bestemt oss for to lokaler, har sett på det ene, og ska se på det andre om to uker -pratet med designer angående kjole -pratet om det aller meste, men ikke bestemt en verdens ting
helludu Skrevet 27. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. september 2006 Ja nå har vi booket: Lokalet Kirken (vielsen blir.kl.14) Fotograf Og servitører +at jeg har kjøpt meg kjole Noen som har tips til hva vi kan underholde gjestene med imens vi er og tar bilder? Har begrenset med plass, da hovedlokalet er der vi skal spise. Men tenkte vi kunne servere canape`r en kakebit e.l.? +velkomstdrink selvf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå