Gjest tudden Skrevet 23. september 2006 #1 Skrevet 23. september 2006 ok, rett på sak. tenner menn på store fitter? har jenta større mus jo større hun er forresten, og har "trangheten" på jenta noe med hvor stor hun er?? vulgært formulert, jeg vet
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg har vært sammen med ganske mange damer. Har ikke spesielle tanker om "stor" eller "liten" fitte. Noen har "bollemus" mens andre er "flatere" - jeg kan ikke sette statistikk på om kroppsstørrelse påvirker dette. Jeg tenner på damer som er kåt på meg, da blir de våte og pikken glir godt i fitta. Stor eller liten spiller ingen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Skrevet 23. september 2006 Merker på meg selv at jeg liker bedre noen kjønnsorganer mer enn andre. Men Størrelsen?... Vet ikke helt. Formen er viktigere for meg. Noen er nok litt lendre enn andre. Andre litt mer runde. En fin liten mus er umoståelig! Eksen min har en av de fineste jeg har sett. Og vi hadde det veldig veldig fint i senga. For mye hår og lukt er viktigere!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 ...Og jo da: lange jenter har lengre mus.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 En liten mus kan kanskje virke trangere... Og gi oss gutta en følelse om at vi er STORE... de liker vi, hehe
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Mulig jeg misforstår, men hva mener dere med "lang" og "rund" fitte? Det er jo mer eller mindre bare en sprekk? Er det størrelsen på kjønnsleppene dere mener?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå