Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har bare et lite spørsmål som jeg håper noen av dere kan hjelpe meg med. Dersom man vet med sikkerhet at noen misbruker sosialstønaden, kan man da melde fra om det anonymt på noe vis? Har en bekjent som leverer gjør dette nemlig, og det provoserer meg noe enormt. Samtidig har jeg ikke lyst til å stå frem som "den stygge ulven", så jeg vil hels være anonym når jeg melder fra. Kanskje litt feigt av meg, men sånn er nå det :forvirret:

Setter stor pris på hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ups, skrivefeil. Det skulle selvfølgelig ikke stå "leverer" midt inni der. :forvirret:

Skrevet

Sosialkontoret vil sette pris på en henvendelse om trygdesvindel. Du bestemmer selv om du skal oppgi navnet ditt eller ikke.

Trygdesvindel er noe svineri som bare ødelegger for de som er avhengig av sosialstønad.

Skrevet

Ja det kan du gjøre!

Vet om noen som ringte inn et anonymt tips, og personen må nå betale tilbake hver eneste krone!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Så flott! Det skal jeg virkelig gjøre! Bare henvender jeg meg til sosialkontoret i den aktuelle kommunen?

Dette er virkelig noe som provoserer meg. Jeg vil så gjerne heller se de pengene gå til noen som virkelig trenger dem.

Skrevet
Så flott! Det skal jeg virkelig gjøre! Bare henvender jeg meg til sosialkontoret i den aktuelle kommunen?

Dette er virkelig noe som provoserer meg. Jeg vil så gjerne heller se de pengene gå til noen som virkelig trenger dem.

Ja, men du må ha belegg for påstanden din :)

Skrevet
Ja, men du må ha belegg for påstanden din :)

Det skal nok gå bra :) Hun skriver det selv på sin egen hjemmeside :overrasket:

Skrevet
Det skal nok gå bra  :)  Hun skriver det selv på sin egen hjemmeside  :overrasket:

:overrasket:

hvor dum er man da?

Skrevet
:overrasket:

hvor dum er man da?

Huhu, ja det kan du si..... Vedkommende ber jo om det :sjokkbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...