Gå til innhold

Salg av uniform til sykepleier

Lurvina

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er riktig forum, men jeg skal ihvertfall snart ut i praksis, så jeg lurte på om det var noen som vet om plasser i Ålesund, bortsett fra Rongve, som selger uniform til sykepleiere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tidligere bestilt klær fra invite.no De er endel rimligere enn flere av de andre som selger slikt tøy. Krinklet bomullsdress har jeg brukt og vært fornøyd med.

Har også brukt health-workers på sko og det har også vært greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man var nødt til å bruke uniformen som var på sykehjemmet,jeg?! At det ikke var lov å ha sitt eget/vaske det selv hjemme?

(med mindre det er hjemmesykepleien du skal ha praksis i)

Juni B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt forskjellig praksis på de forskjellige høyskolene. På min var vi nødt til å kjøpe selv, og da vi kom ut i praksis viste det seg at vi skulle bruke avd sitt. Sitter idag med fire sett jeg trolig aldri får bruk for... kjempe kjedelig... Men ja, healthworkers er ok å kjøpe fra iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antakelig går det helt fint å kokevaske sparkjøp- klærne også, for det er jo 100% bomull. De skriver nok 60 grader på grunn av at de ikke vil garantere for at det går bra, særlig for de skjortene med farge. Regner med at du skal ha hvit uansett. Jeg hadde ihvertfall tatt sjansen, siden de var så rimelige, og du antakelig trenger et par sett.

Endrer litt. Så litt nøyere på klærne på Sparkjøp, antakelig er det denne modellen du vil velge siden den er den mest vanlige type fasong i bruk på sykehus:

http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=430557-9

Jeg tror, uten å si det sikkert, at den også nok kan kokevaskes. Tror polyester tåler det fint.

Endret av Drua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...