LadyInRed Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 noen som så sminke-innslaget på god morgen norge på TV2 igår? der var tipset at man skulle bruke hemoroide krem under øynene når man har poser under øynene, noe som umiddelbart skulle gi virkning. "alle" i moteverden bruker det. dette er ikke noe man bør bruke hver dag, men som nødløsning på dager man skal noe spes. noen som har prøvd? ser at det finnes flere typer kremer som har ulike virkestoffer......., så det må vel være en spesiell krem med et spesielt virkestoff som man må bruke....... Så hvis noen har hørt opm dette før og vet HVILKEN krem man skal bruke, please fortell oss! Jeg skal til fotograf i helga, og vil prøve dette trikset først
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen på dette like før en fototime, siden det kan være fare for allergiske reaksjoner, og huden under øynene er ekstra sensitive, så jeg ville heller investert i en oppstrammende øyegel som du kjøper hos hudpleier eller parfymeri.
LadyInRed Skrevet 23. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2006 Jeg ville ikke tatt sjansen på dette like før en fototime, siden det kan være fare for allergiske reaksjoner, og huden under øynene er ekstra sensitive, så jeg ville heller investert i en oppstrammende øyegel som du kjøper hos hudpleier eller parfymeri. ← øyegele på parfymeri koster ei formue, og jeg har aldri fått ønsket virkning. Så det er penger ut av vinduet synes jeg. Ifølge han som kom med tipset (han fra Motepolitiet, Jan Thomas er det det han heter???) var dette det eneste som funka. Men tror kanskje jeg tester det ut en gang jeg ikke skal til fotograf samme dag så jeg vet at jeg ikke reagerer på det
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Gode øyekemer / øyegeleer gjør susen de, men så er det ikke meningen å slette ut alle linjer og tegn til rynker under øynene heller da. Mange er fine mot hevelser/ hovne øyne og gir masse fukt og næring til huden slik at en forebygger nye rynker/linjer. Det er det som er poenget med en øyekrem. Forventer du mer enn det, er det klart du ikke får ønsket virkning. Kanskje du kan spørre de på apoteket hvilken hemorroidekrem som brukes til øynene, de vet det sikkert. Fortell gjerne hvordan det gikk da, om det ble noen liftingeffekt av det.
LadyInRed Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Gode øyekemer / øyegeleer gjør susen de, men så er det ikke meningen å slette ut alle linjer og tegn til rynker under øynene heller da. Mange er fine mot hevelser/ hovne øyne og gir masse fukt og næring til huden slik at en forebygger nye rynker/linjer. Det er det som er poenget med en øyekrem. Forventer du mer enn det, er det klart du ikke får ønsket virkning. Kanskje du kan spørre de på apoteket hvilken hemorroidekrem som brukes til øynene, de vet det sikkert. Fortell gjerne hvordan det gikk da, om det ble noen liftingeffekt av det. ← jeg har IKKE hatt urealistiske forventninger, for jeg har ikke linjer rundt øynene og derfor ikke brukt øyekremer for dette formål. jeg har derimot prøvd en rekke øyekremer som skal hjelpe mot hovne øyne, men som jeg sa over så synes jeg det har vært penger ut av vinduet for det har funka minimalt de jeg har prøvd iallefall.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 de har en på drugstore.com med aloe vera til 7dollar.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Det er vel bare å kjøpe en krem å prøve ivei det. Ser vel fort om det funker eller ikke. :grine2:
ashera Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 (endret) Hemorroidekremene du får på apoteket, f.eks Scheriproct, er et kortisonpreparat som nok kan dempe irritasjon i huden, men som til gjengjeld vil gi tynn og skjør hud ved langtidsbruk. Når et preparat er laget for å behandle et problem i r*va, er det nok ikke meningen at det skal brukes under øynene, der huden er tynn i utgangspunktet. Endret 23. september 2006 av hera
Gjest Gjest1 Skrevet 23. september 2006 #10 Skrevet 23. september 2006 Hemorroidekremene du får på apoteket, f.eks Scheriproct, er et kortisonpreparat som nok kan dempe irritasjon i huden, men som til gjengjeld vil gi tynn og skjør hud ved langtidsbruk. Når et preparat er laget for å behandle et problem i r*va, er det nok ikke meningen at det skal brukes under øynene, der huden er tynn i utgangspunktet. ← Nå ble det jo også sagt at man ikke skulle bruke det over tid, men ved enkelttilfeller.
ashera Skrevet 23. september 2006 #11 Skrevet 23. september 2006 Nå ble det jo også sagt at man ikke skulle bruke det over tid, men ved enkelttilfeller. ← Haha, men en gang blir nok til flere hvis det virker. *ser for meg nyordet hemorridekremunderøyajunkie....*
Gjest Chantal Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Du kan finne deg en god øyekrem i fra et hudpleiermerke i stedet for en krem som skal brukes i rumpa. Jeg hadde aldri turt å tatt rumpekrem under øynene mine i allefall. :hår:
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #13 Skrevet 24. september 2006 Jeg har prøvd, og det funka supert. Så klart man ikke skal bruke det hver eneste dag i årevis. Det skal man jo ikke i ræva heller, det. Nå har jeg ikke brukt det på noen år, har bare glemt det. (Også fikk jeg alltid mora mi til å kjøpe det for meg. Litt flaut, ja.) Mine øyne har det fint i dag, og de hadde det fint da også. Merket ikke noe negativt. Det er den eneste kremen som hjalp for meg på dager med lite søvn, etter en fyllekule, stressa osv.
Gjest Gjest1 Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 Jeg har prøvd, og det funka supert. Så klart man ikke skal bruke det hver eneste dag i årevis. Det skal man jo ikke i ræva heller, det. Nå har jeg ikke brukt det på noen år, har bare glemt det. (Også fikk jeg alltid mora mi til å kjøpe det for meg. Litt flaut, ja.) Mine øyne har det fint i dag, og de hadde det fint da også. Merket ikke noe negativt. Det er den eneste kremen som hjalp for meg på dager med lite søvn, etter en fyllekule, stressa osv. ← Men hvilken krem var det?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 Men hvilken krem var det? ← AlcosAnal.
LadyInRed Skrevet 24. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 24. september 2006 Hemorroidekremene du får på apoteket, f.eks Scheriproct, er et kortisonpreparat som nok kan dempe irritasjon i huden, men som til gjengjeld vil gi tynn og skjør hud ved langtidsbruk. Når et preparat er laget for å behandle et problem i r*va, er det nok ikke meningen at det skal brukes under øynene, der huden er tynn i utgangspunktet. ← Ulike hemorrodekremer har ulike virkestoffer. Jeg skal ikke bruke en med virkestoffet kortison i. det var derfor jeg spurte om noen hadde hørt om dette trikset og som visste hvilken av hemorrodekremene jeg skulle kjøpe (slik at jeg ikke kjøpte en med kortison). Har nå funnet ut at AlcoAnal er en som ikke inneholder kortison, og som jeg derfor kan bruke. Ser at en her også har prøvd det med effekt. Så jeg går for den
LadyInRed Skrevet 24. september 2006 Forfatter #17 Skrevet 24. september 2006 de har en på drugstore.com med aloe vera til 7dollar. ← Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå