Gå til innhold

Jeg er så pingle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte voks, og skulle vokse leggene..

Men jeg får meg bare ikke til å dra :sur:

Sambo måtte gjøre det, men ville ikke lengere, for det så så ekkelt ut, men hårene på stripsen, hehe.

Følte meg ikke kvinnelig lengere når vi så det :ler:

Men er det mulig?

Det var ikke så vondt som jeg trodde men likvel så har jeg tatt den på å står klar til å dra, men går bare ikke.. Bare hvis det er et lite området, men da blir jeg jo aldri ferdig.

Endte opp med at jeg barberte meg, for jeg var lei lange hår :sjenert:

JA, jeg vet!

Latterlig jeg er, bare kom med det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem:

Det er i orden, Tweek. jeg har vokset én gang, og skal aaaaldri gjøre det mer i hele mitt liv.

Jeg vil ikke meg selv så vondt,helt enkelt.

Skrevet

Ikke særlig godt å gjøre det selv, og spesielt ikke i dagene før og etter mensen, da er man ekstra følsom for smerte.

Skrevet

Men voksing gjør mindre vondt etterhvert! Ikke gi dere etter én gang. Jeg vokser til og med venusberget nå, uten en grimase. Og jeg gråt nesten første gangen!

Mitt tips til trådstarter er å få hjelp av en venninne i stedet for samboer. Evnt å drikke litt vin og gjøre det selv! (eller drikke vin og få hjelp av samboer - gir mer faen da)

Skrevet

Pyse, pyse, pyse! :ler:

PS. Utrolig kul avatar, Tweek. :)

Skrevet

Gå på salong første gangen! Eller få ei venninne til å hjelpe deg!

Skrevet

Jeg barberte dem, så må vente en stund..

Vurderte å gå i salong, men er så dyrt der, så tenkte at hallo.

Dette klarer du jo selv etter at du har mannet deg opp.

Men neida :D

Takk mystisk ;)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Tweek! Når jeg får neste lønning og hårene har vokst ut igjen, skal vi ta en brazilian sammen da? :D

Hallo, be fyren din se sine egne legger, så skjønner han vel at dine ikke er hårete en plass sammenlignet :P

Skrevet

Men han ville ikke likevel, han gjorde litt, hehe.

Men jeg skal prøve igjen, for jeg vet (ikke av erfaring) at det blir mindre vondt de gangene etterpå..

Men nisse, jeg vet ikke jeg har tenkt på det, men jeg vet ikke om jeg tør.

Hmm, men OK :ler:

Det er ikke sikkert jeg gjennomfører det, men sier ja!

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Samme her :tunge1: Jeg vil ikke blotte fram mitt erotiske blåskjell til enoghver, men jeg vil kvitte meg med hårene :sur:

Skrevet

Jeg tror ikke det kommer til å bli flaut.

De damene har sikkert sett flere vulvaer enn rune rudberg mener å ha brukt.

Skrevet

Jeg får (eller fikk siden jeg er singel brått) alltid hjelp av samboeren til å trekke av. Ser litt ekkelt ut, men en kan jo friste med glatt og lekker kropp etterpå :)

Har av og til tenkt på om det funker med slik smertestillende gele på tube...Er ikke det litt lokalbedøvende? Jeg har iallfall ikke sjans til å dra selv, så det blir lenge til neste gang jeg får vokset noe :(

For meg gjør ikke like vondt etterhvert. For meg er det alltid verst de første to dragene, så begynner huden å bedøve seg litt selv.

Skrevet

Det var det jeg håpte min hud å ville gjøre, men jeg vet ikke..

Kanskje ei venninne kan hjelpe deg?

Er du sikker på den kreme, for hvis det er sant kommer jeg absolutt til å kjøpe den :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...