Gå til innhold

Eneggende tvillinger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser eneggede tvillinger på hverandre? Er det som å se seg selv, eller ser de store forskjeller der vi andre kun ser nyanser? Kan man synes tvillingen sin er stygg, men fremdeles være fornøyd med sitt eget utseende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det har jeg å lurt på! :D

Kjenner eneggede tvillinger, og de er helt forkjellige..

Jeg vet ikke om de syntes hverandre er stygge, men de kan hate hårsveisen og hva de gjør m.m

Skrevet

Da bør du jammen intervjue dem litt! Dette har jeg faktisk gått rundt og lurt på i en del år nå. :tunge1:

Skrevet

Skal prøve på det ja :D

Har ikke tenkt på det i mange år, men når du nevnte det er det jo en selfølgelig ting å tenkte på :ler:

Skrevet

Eneggende tvillinger, hvor er dere?! Vi lurer!!!

Skrevet

Mine døtre er like som to dråper vann, men når de krangler, skriker de til hverandre: "du er så stygg" :ler:

Og de synes ikke selv de er like i det hele tatt. De har et ganske greit bilde av seg selv som en selvstendig person, og tenker overhode ikke over at de egentlig er "en person".

Det eneste de ikke liker, er når folk blir stående å stirre på dem for å se etter forskjeller, eller når de får oppmerksomhet fordi de er så like.

Skrevet
Mine døtre er like som to dråper vann, men når de krangler, skriker de til hverandre: "du er så stygg"  :ler:

Og de synes ikke selv de er like i det hele tatt. De har et ganske greit bilde av seg selv som en selvstendig person, og tenker overhode ikke over at de egentlig er "en person".

Det eneste de ikke liker, er når folk blir stående å stirre på dem for å se etter forskjeller, eller når de får oppmerksomhet fordi de er så like.

Takk for at du svarte! Hihi, dette er jo spennende! Det er for så vidt ganske så betryggende at de føler seg helt veldefinerte, ellers hadde vel identitetskrisene stått i kø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...