Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article747185.ece Kanskje noen av dere får noe å tenke på?
Gjest Bare innom Skrevet 23. september 2006 #2 Skrevet 23. september 2006 Dette hadde ingenting med utroskap å gjøre, dette var om single mennesker. Dessuten er dette en britisk undersøkelse, og siden britene har et annet ringemønster på mobilen enn oss, så kan ikke dette resultatet sammenlignes med Norske single.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Dette hadde ingenting med utroskap å gjøre, dette var om single mennesker. Dessuten er dette en britisk undersøkelse, og siden britene har et annet ringemønster på mobilen enn oss, så kan ikke dette resultatet sammenlignes med Norske single. ← Men jeg er norsk og pleier å sende denne sms, Hei jeg savner deg du er så overjordisk deilg jeg blir så k.... når jeg tenker på deg, passer det i kveld? Pleier sende den til 3-4 av bankersene mine, tror du jeg er ute etter et fastforhold, forresten hvor bor du? Kan jeg få mobilnummert ditt? Så skal jeg sende deg en kose sms;-)
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Dette hadde ingenting med utroskap å gjøre, dette var om single mennesker. Dessuten er dette en britisk undersøkelse, og siden britene har et annet ringemønster på mobilen enn oss, så kan ikke dette resultatet sammenlignes med Norske single. ← Å? Har britene et annet ringemønster? Hvordan da? Hvor har det i fra?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Å? Har britene et annet ringemønster? Hvordan da? Hvor har det i fra? ← Jeg er ikke Bare innom, men jeg svarer lell. Jeg har hørt at den gjennomsnittlige engelskmann snakker mer i mobilen enn den gjennomsnittlige nordmann, mens den gjennomsnittlige norsmann sender fler sms enn den gjennomsnittlige engelskmann..... Nordmenn sender fler personlige meldinger, mens engelskmenn foretrekker å snakke når de skal være personlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå