Gjest Ove Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Vet ikke om dette er rette plassen å spørre om dette, men det handler jo som kjent litt om damer, sex, fyll og moro. Er det noen her som har den fjerneste aning om hvor man kan få tak i det gamle, sære og VELDIG morsomme albumet "Born in Drammen" av Falsk og Mathisen?
Gjest Ove Skrevet 24. september 2006 #2 Skrevet 24. september 2006 Denne skulle vært på "Guttas rom" da vet dere (moderatorer). Innbiller meg at ikke så veldig mange jenter digger Falsk & Mathisen. Men jeg lar dere styre dette altså. Sikkert ingen som vet dette uansett.
Usikker Skrevet 24. september 2006 #3 Skrevet 24. september 2006 Sorry altså - men jeg flyttet det hit til kultursiden for å hjelpe deg til å kanskje få noen flere tips. Men - jeg var litt usikker altså Usikker -moderator-
Gjest Ove Skrevet 25. september 2006 #4 Skrevet 25. september 2006 Sorry altså - men jeg flyttet det hit til kultursiden for å hjelpe deg til å kanskje få noen flere tips. Men - jeg var litt usikker altså Usikker -moderator- ← Helt i orden det skjønner du. Det er sikkert det beste også. klem fra Ove
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå