Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hei ! Jeg er en kvinne på 32 år som ikke blir våt i fitta lenger. Før ble fitta mi våt bare jeg tenkte på sex. Det at jeg var våt i fitta mi, var noe mannen min elsket. Dette både når vi knulla og når han slikka den glattbarberte fitta mi. Heller ikke når jeg ved egen hjelp eller ved hjelp frå han får ein herleg orgasme blir jeg våt i fitta. Kan noen vere snill og hjelpa meg. Hva gjør jeg / han for at jeg forsatt skal få en saftig og våt fitta.
Labomba_83 Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hmm, er vel ikke noe å gjøre narr av! Kvinnen har tydeligvis et problem!!! Alle problem skal tas seriøst, uansett art eller størrelse. Jeg har desverre ikke noe godt svar :/ Kanskje det kan hjelpe med vivag eller lignende?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Det kan være mange forskjellige årsaker til manglende våthet, synes du skulle ta det opp med legen, jeg. I en alder av 32 er du vel egentlig for ung til å "tørke inn" slik mange opplever i forbindelse med overgangsalder. Selv om NOEN FÅ kommer i overgangsalderen så tidlig. Er du kanskje gravid, eller har født nylig? Evt hatt en abort? Det kan visstnok også forårsake forbigående tørrhet, men som sagt synes jeg du skulle snakke med legen din. I mellomtida; bruk glidemiddel, det er godt å ha i huset uansett....!;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå