Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg ble alene med datteren min i vår, og flyttet til hjemplassen min. Alle de vennene jeg hadde her, har flyttet. Dette er en liten plass... Jeg har aldri vært veldig sosial, og er ikke særlig utadvendt. Men jeg savner et nettverk, veldig. Det er ikke så kult å være alene på en fredagskveld... Jeg er blid og positiv, og synes det er lett å prate med de fleste. Men så var det dette med å ta initiativ da... Hvordan er deres nettverk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Del Skrevet 22. september 2006 Hei Det er ikke lett å opprettholde nettverk når man er enslig forsørger. Da jeg tok høyere utdanning så var det knapp tid til venner. Jeg har barndomsvennene mine - som alltid er der uansett- er bare 4 - og så har jeg noen bekjente jeg snakker med og kan feste med. Jeg er mye alene fordi alle har sitt eget liv -og jeg er arbeidsøkende- så dagene blir laaange. Er ikke så utadvendt jeg heller, men jeg prøver så godt jeg kan å prate med " fremmede" pedagogene ol i barnehagen - det kreves tid og energi til å utvide nettverk og få nye venner -det er ikke alle jeg gir en sjangse rett og slett fordi det krever så mye overskudd av meg- selv om jeg har veldig lyst på en ny - og god venninne. Så jeg sitter alene på fredagskvelden jeg og;) Du er ikke alene for å si det slik:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå