Mookie Skrevet 27. september 2006 #61 Skrevet 27. september 2006 Hestemøkk skal ikke ligge på gangstier og veier hvor folk ferdes, men i grøftene derimot... HELT GREIT! Det må være plass til alle i "trafikken" ikke bare turgåere! Det er en selvfølge at ryttere fjerner møkka fra veien hvor andre spaserer, men man kan virkelig ikke forvente at de skal ta den med seg i en sekk. For dere som ikke skjønner at det er vanskelig å ri med sekk og spade ; prøv selv å ta på sekk og spade hopp litt tau og hiv deg ned på asfalten, sørg for å lande på ryggen!!! Tror du skjønner tegninga da
~white lady~ Skrevet 29. september 2006 #62 Skrevet 29. september 2006 Hei! Det er jeg som er trådstarter. Ser at dette var et aktuelt tema- mange innlegg! Og mange interessante meninger ute og gikk. Så jeg vil bare si at idag, da jeg var på vei til jobb, så var faktisk hestemøkka skuffa ut i veikanten! Hurra!
monikabrx Skrevet 29. september 2006 #63 Skrevet 29. september 2006 Jøss så mange som hopper av og skubber det ut i grøfta!!! har aldrig sett en eneste en gjøre det jeg..... Hestemøkk plager meg overhode ikke, og det er stor forskjell på hestemøkk og hunde møkk. Jeg har selv hund, og blir forbanna når folk ikke plukker opp efter bikja si. men heste møkk....helt greit.det lukter ikke stort, og setter seg ikke fast som hundemøkk. da det utelukkende er vegetabilsk.. Å forvente att folk skal ri med spade for å plukke opp?? seriøst???? at man hopper av hesten og sparker det i grøfta derimot er en bra ting.
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #64 Skrevet 1. oktober 2006 Eg går som regel av og dytta møkka inn i grøfta. (bortsett fra på fjellet og i terreng, da lar eg det ligge) Men det har seg sånn at Degusen min av og til slippe ei perle her og der uten at eg merka den kjem.. den berre trilla ut men det e som regel berre en eller 2 små perler, eg merka det om det kjem meir, da går eg av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå