Chiquita Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Noen som har spillet "Lyst" som bl.a kjøpes på kondomeriet? http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1650 Hva synes du? Noen eksempler på tekster på kortene?
Gjest Tweek Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Mhmm Fikk litt lyst på det, hehe.
Chiquita Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg tenkte å bestille det nå, men det var utsolgt... Jaja, prøver "Exploring fantasies" i stedet Og så får jeg bestille "Lyst" en annen gang
Gjest Tweek Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Hehe, jeg må vente til pay-day. Kommer ikke langt med 1,08 kr på konto Får se om sambo liker det
Donnie Darko Skrevet 23. september 2006 #5 Skrevet 23. september 2006 Jeg og madammen kjøpte et slikt spill en gang. artig to ganger. Det som virkelig er gøy er å lage 20 lapper hver. ti av dem er forspill lapper og ti av dem er "action lapper". Så skriver du rett og slett ned hva du vil at partneren skal gjøre med deg. Så bytter dere på å trekke hverandres lapper. Dette kan også kombineres med kortspill hvor den som trekker det laveste kortet må trekke en lapp fra den andre. try it!
Nelle Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Jeg og madammen kjøpte et slikt spill en gang. artig to ganger. Det som virkelig er gøy er å lage 20 lapper hver. ti av dem er forspill lapper og ti av dem er "action lapper". Så skriver du rett og slett ned hva du vil at partneren skal gjøre med deg. Så bytter dere på å trekke hverandres lapper. Dette kan også kombineres med kortspill hvor den som trekker det laveste kortet må trekke en lapp fra den andre. try it! ← Dette var en god idè!
Gjest Malina Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Vi har et lignende spill,som har mange ruter der det står ulike ting man skal gjøre med hverandre. Så kaster man terningen og ser hva man skal gjøre... Ting som står det,kan være alt fra å gi den andre en massasje, til å kle sakte av den andre eller å kysse og slikke personen på hele kroppen uten å være nær kjønnsorganet..og sånne ting. Veldig morsomt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå