Madelia Skrevet 17. januar 2003 #1 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har aldri gjort det før så håper noen kan hjelpe meg. Jeg skannet et bilde og lagret det i word tror det ble ca 305 kb. Så trodde jeg det bare var å legge til fil i outlook og finne bilde og legge ved, men de som skal motta bildet får ikke åpnet det. Det skjønner jeg ikke for jeg har sendt det til min private mailadresse og fikk åpnet det helt greit uten problemer. Hva gjør jeg galt?? Må jeg komprimere bildet eller noe sånt? Hvordan kan jeg få vist dette bildet?? PLEEEEASE svar meg fort!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. januar 2003 #2 Del Skrevet 17. januar 2003 Har du lagret bildet som jpeg? Hvis du har brukt et program som mottakeren ikke har og lagret bildet i dette programmet kan det bli litt kaos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 17. januar 2003 #3 Del Skrevet 17. januar 2003 For det første så skjønner jeg ikke hvorfor du har lagret et bilde i Word - det lønner seg med jpg. fil. Men ok; du må legge til en fil - ikke et bilde når du har det i word. Dersom du lagrer det i jpg. legger du til et bilde i mailen. Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelia Skrevet 17. januar 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg lagret det først i jpeg men da ble det så dårlig synes jeg. Jeg har lagt til fil og finner bildet og tar ok. Men de jeg sender til får ikke åpnet bildet, men jeg får åpnet det når jeg sender til meg selv hjemme eller på annen adresse?? Begriper ikke det. Er det en måte jeg kan omgjøre bildet fra wordfil til jpeg nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. januar 2003 #5 Del Skrevet 17. januar 2003 Har mottakeren word da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelia Skrevet 17. januar 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg vet ikke men hun får ikke åpnet det. Irriterer meg grenseløst for jeg skulle sette inn et bilde av en barnevogn jeg skal selge og hun kan ikke kjøpe den når hun ikke får sett bildet. Så der røk den sjangsen. Gjett om jeg er irritert. Begriper ikke hvorfor hun ikke får åpnet bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 17. januar 2003 #7 Del Skrevet 17. januar 2003 Riktignok en dårlig løsning, men du kan prøve alt+print Screen. Altså at du taster begge to samtidig, da vil du kunne kopierer bildet. Dvs, alt du har fremme på skjermen vil bli kopiert. Men du får vertfall fram ett bilde...eller så kan du jo bruke den "gammel dagse" metoden, med å sende bilde i posten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. januar 2003 #8 Del Skrevet 17. januar 2003 Å lagre bilder i word er ikke særlig praktisk. Lagre som gif eller jpeg, velg å lagre det med høyest mulig kvalitet dersom det er et stort bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå