Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Noen gode råd til hvordan man kan piffe opp sexlivet litt? Begynner gå inn i en vane med de samme forspillene og samme stillingene.
Chiquita Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 www.kondomeriet.no Masse spennende der
Gjest Tweek Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Se på jente-fantasier tråden. Om det ikke er din smak, kan du jo få ideer Eks. du kan vaske leilighet uten undertøy i super kort skjørt, og pass på at han ser på
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #4 Skrevet 24. september 2006 Prøv å fortelle kjæresten din en erotisk historie/-fantasi mens dere har sex, enten med dere selv som hovedpersoner (kanskje bare deg eller bare ham) eller med fiktive hovedpersoner. La ham lene seg tilbake og lukke øynene mens du forteller og kjæler for ham. Det har piffet opp vårt sexliv og lært oss en masse om hverandre. Det kan være litt vanskelig i starten fordi man er usikker på om kjæresten liker det man forteller, men du vil sikkert fort oppdage at han blir veldig tent av å høre deg fortelle om sex og kanskje får han lyst til å gjengjelde tjenesten
Gjest Fliss Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Jeg har nettopp bestilt meg undertøysett med fransk åpning ... og strømpebukse som også er åpen i skrittet Gleder meg til å se mannens reaksjon når jeg har dette på meg under et skjørt Det er de små hverdagslige tingene som betyr noe. Vi diskuterte nettopp sexlivet vårt og mannen dro fram alle de hendelsene våre som han husker spesielt godt. Det viste seg å være en gang jeg satt på fanget hans i hagestuen vår - hadde skjørt og intet under - mens jeg satt på fanget og red ham - og snakket med nabokona som gikk tur med hunden noen meter fra oss En annen episode som hadde gjort inntrykk på ham var da vi hadde sex ute i fri luft ved hytta vår ... helt åpenlyst og hvem som helst kunne komme forbi. En tredje gang var da jeg suget ham mens han kjørte - litt trafikkfarlig, men han er en flink sjåfør Bruk fantasien - og nyt hverdagen
Gjest Tweek Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 Gjør du noe i hverdagen han ikke ville forventet så kommer han til å huske det! Og det kommer itl å bli en fantastisk glede for dere begge
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #7 Skrevet 25. september 2006 * Sende erotiske tekstmeldinger som byr på forventninger når han kjem heim. *Lage mat (ja faktisk kan det hjelpe på sekslivet selv om han sover middagshvil etterpå). * Han tar deg i å onanere (du kan jo planlegge dette ved å legge deg litt tidligere enn han eller noe i den duren) * En morgenen dere har litt bedre tid enn vanlig, kanskje han tar en dursj mens du fremdels ligg å sover, eller lager til frokos åpner du døren og suger han til han sjelver i takt med durskapinetet *Ri han mens han snakker med en kompis i telefonen. * Ha nettsex, eller telefon sex (krever bare litt avstand ) * Kanskje du kan lese litt om tantrisk sex, det skal være veldig "moderne" no. Kanskje du får noen ideer. * Bind dere selv for øynene. * Olje Seriøst her er det mye alt du treng er fantasien Men det viktigse er at dere har tid til sex.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2006 #8 Skrevet 25. september 2006 erotikknett.no har en stillinguide
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #9 Skrevet 25. september 2006 Den beste sexen foregår ofte i hodet før man kobler sammen godsakene. For nesten uansett hvilken genre man starter med, så ender det jo helst opp med at man jukker løs på hverandre. Om det er i misjonær eller i en avansert Kamasutra-stilling er ikke det viktigste. Synes nå jeg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå