Gå til innhold

Forberedelser til analsex...

Gjest NysgjerrigFastBruker...

Fremhevede innlegg

Gjest NysgjerrigFastBruker...
Skrevet

..... jeg finner ikke noe om det....

Hvordan "tømme" seg på best mulig måte....?

Har bestemt oss for å prøve, men er helt blank på det, så trenger litt råd :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tenkt å kjøre klyster, så finnes det masse sider om dette (googlet ordet "enema" kjapt og fant bl. a. siden www.enematips.com). Og på diverse erotiske butikker selges slike små vannpumpe-greier som man kan bruke.

Ellers så er det jo bare å gå på dass væll!

Selv har jeg aldri kjørt klyster, tror ikke det er så vanlig. Bare slapp av, det blir ikke noe graps.

Men han bør vaske seg med antibac-såpe etterpå uansett. Kan bli litt trøbbel i tårnet ellers. Eller rusk i kikkerten.

Og husk masse glidemiddel og oppvarming!

Enjoy

Skrevet

Mener det i en tidligere tråd her ble anbefalt å skylle med vann istedet for å bruke klyster, grunnet virkningen klysteret har på tarmen eller noe.

Skrevet

Kondom kan være en god ting vel analsex, så man er HELT sikker på at han unngår "trøbbel i tårnet" etterpå. Dessuten kan man da først kjøre analt, vekk med kondomet og så fortsette vaginalt om man vil/orker.

Skrevet

Jeg bruker vann, fordi man kan få veldige kramper i tarmen hvis man bruker klyster....

Skrevet

Jeg har kjøpt en 'Anal dusj' på zazel.no som skal gjøre det nemt å skylle ut med vann. Har bare brukt den to ganger men begge ganger har den fungert veldig bra.

Skrevet
Klyster kanskje?

Blir man ikke sittende på do hele dagen med klyster??

Skrevet

Prøv å unngå klyster, det kan bli et sant h...... og kondom er selvsagt meget bra da man som nevnt minsker gromsete problemer. Dessuten er det viktig at man øver seg først, gjerne med en finger eller passende leke. De fleste blir gjerne litt skremt hvis man hopper i det ,stilling er også viktig ,spesielt vinkel da.

Per ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...