Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #1 Skrevet 17. januar 2003 Hei! Den siste tiden har jeg hatt veldig lyst til å starte litt for meg selv, sånn i det små. Hadde vært morsomt å prøve seg som bryllupsplanlegger for andre!! Hva slags tanker har dere som er her inne rundt det? Hadde dere kunnet tenke dere å bruke noen hundrelapper på å snakke med en profesjonell som kunne gi råd og tips for bryllupet - hjelpe til med å booke og sette opp budsjetter osv? Eller er det en totalt unorsk greie, som passer best i amerikanske filmer med Jennifer Lopez??? Jeg mener ikke en person som tar over hele "showet", men en person som kan hjelpe til med å finne alternativer, tips, ideer, temaer for bryllupet osv. Eller vil dere helst gjøre alt selv, fra a til å???
Tosca Skrevet 17. januar 2003 #2 Skrevet 17. januar 2003 Jeg for min del har ikke noe valg. Har ikke råd til å bruke noen proff planlegger. Prøver å spare inn på det meste. :-? Men uansett så synest jeg at halve moroa er jo planleggingen før selve bryllupet. Jeg har god tid. og koser meg med det. Og så er det veldig mange nyttige tips å hente på slike steder som dette. Så jeg klarer meg bra. Konklusjon: Bryllupsplanlegger er for de som har mye penger og dårlig tid.
Augustbrud02 Skrevet 17. januar 2003 #3 Skrevet 17. januar 2003 Jeg ville heller aldri ha brukt en bryllupsplanlegger til noe i forbindelse med vårt bryllup. Det finnes så mye råd og tips å få tak i på Internett for tiden, at man finner ut det aller meste på egenhånd. Dessuten var det kjempekoselig under planleggingen å gjøre alt selv og komme med egne ideer og tanker til hvordan man ville hatt alt sammen. Det som eventuelt kunne vært praktisk var et sted man kunne henvende seg for å få en del priser på de tingene man må ha i bryllup, f.eks bryllupskake, blomster, mat, lokaler o.s.v. Altså en samlet oversikt over de ulike selskapene/butikkene som tilbyr de ulike tingene og med prissammenlikninger. Akkurat dette tok en del tid, og det kunne vært veldig kjekt og betalt noen få kroner for en slik liste.
Gjest Anonymous Skrevet 17. januar 2003 #4 Skrevet 17. januar 2003 Ja, men det er jo det jeg mener at en slik "bryllupsplanlegger" kunne gjøre??? Hjelpe til med å sy sammen budsjettet og å finne steder som tilbyr det man er på jakt etter, og i den prisklassen man er på jakt etter. Altså er slags samlet "sentral" som hjalp til med sånne ting. Men jeg skjønner jo selvfølgelig at mye av moroa er å komme med egne ideer og tanker om hvordan man ønsker å gjøre det. Men hadde det ikke vært litt deilig å ha noen som kunne hjelpe dere med å få akkurat DEN spesielle ideen gjennomført?? Mange har ideer som virker håpløse, mens hvis man trekker i de rette trådene, får man det til likevel....
Augustbrud02 Skrevet 17. januar 2003 #5 Skrevet 17. januar 2003 Ja, men det er jo det jeg mener at en slik "bryllupsplanlegger" kunne gjøre??? Dette med budsjettet synes jeg det er veldig greit å styre selv, for å ha fullstendig kontroll. Tror også de fleste som skal gifte seg liker å ha kontrollen over dette selv, men hvis jeg først skulle vært på jakt etter noe måtte det være en liste i papirform med telefonnummere og priser til ulike leverandører. Tror de fleste syne det er såpass dyrt å gifte seg at det vil være få som faktisk vil bruke en bryllupsplanlegger. Kanskje 1/20 brudepar, og da skal det nok bli vanskelig å drive med dette her. Kanskje det heller da kan være en ide å satse på å hjelpe folk som ønsker å gifte seg utenlands, det virker som om de trenger litt mer tips og råd enn de som ønsker å gifte seg i Norge.
monja Skrevet 17. januar 2003 #6 Skrevet 17. januar 2003 Jeg hadde nok heller ikke benyttet meg av noen bryllupsplanlegger. Jeg synes det er gøy å styre alt selv jeg Men jeg har en perm med en bryllupsplanlegger i papir, og den hadde jeg ikke klart meg uten
K. Skrevet 17. januar 2003 #7 Skrevet 17. januar 2003 Tror ikke dette hadde vært tingen for meg heller Jeg har hatt kjempegod tid til å ordne, og jeg bare koser meg sååå masse :D Jeg leste om et slik overraskelsesbryllup i et ukeblad her om dagen, og da tenkte jeg at jeg nok hadde følt meg litt snytt hvis jeg hadde gått glipp av all planlegginga Det er jo halve morroa :D K.
Gjest Badu* Skrevet 17. januar 2003 #8 Skrevet 17. januar 2003 Jeg hater denne planlegginga, blir helt svett og får totalt hetta når samboern minner meg på at det bare er et halvt år igjen og at vi snart burde planlegge litt mer. Så jeg hadde satt pris på at noen hjalp meg, men har på følelsen av at en bryllupsplanlegger er litt for mye, iallefall hvis hun er glad og supergira og ser lyst på alt som har med planlegginga å gjøre. Det kunne blitt litt mye for meg.... også har jeg jo ikke penger heller da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå