flickan Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg har ligget syk et par dager med det resultat at hele kaserollebunnen dekt med svidd melk da min kjære ville lage grøt til meg.. Noen som har en effektiv løsning som ikke innebærer timer med stålull-slit... noe som får det til å løsne litt først hvertfall.. Har stått et døgn i vann.. hjelper ikke noe særlig..
Gjest Pet Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Hvi oppi litt bakepulver og hell i litt vann. Det kommer til å "koke" og fungerer som bare f!
flickan Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 takk skal prøve med en gang!
celice Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Bruk litt pulver til oppvaskmaskin, løs opp i litt vann og la stå over natten. Virker som en drøm!
lillesky Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Bruk litt pulver til oppvaskmaskin, løs opp i litt vann og la stå over natten. Virker som en drøm! ←
Lipstick Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 En skikkelig stålskrubb funker mye bedre enn stålull. Selv jeg som har armer tynne som stilker klarer å skrubbe vekk det meste med stålskrubben. Bare husk å la gryta ligge og godgjøre seg med zalo en liten stund før du begynner å skure.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Jeg har ligget syk et par dager med det resultat at hele kaserollebunnen dekt med svidd melk da min kjære ville lage grøt til meg.. Noen som har en effektiv løsning som ikke innebærer timer med stålull-slit... noe som får det til å løsne litt først hvertfall.. Har stått et døgn i vann.. hjelper ikke noe særlig.. ← to timer i klorinvann, så er det bare å ta lett over md kosten
Gjest Gjest1 Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Eller du kan koke bittelitt vann med vaskemiddel med klær. Kok til du ser det har løsnet. Det gir skinnende blanke aluminiumsgryter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå