Gå til innhold

svidde gryter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ligget syk et par dager med det resultat at hele kaserollebunnen dekt med svidd melk da min kjære ville lage grøt til meg.. Noen som har en effektiv løsning som ikke innebærer timer med stålull-slit... noe som får det til å løsne litt først hvertfall.. Har stått et døgn i vann.. hjelper ikke noe særlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvi oppi litt bakepulver og hell i litt vann. Det kommer til å "koke" og fungerer som bare f!

Skrevet

takk skal prøve med en gang!

Skrevet

Bruk litt pulver til oppvaskmaskin, løs opp i litt vann og la stå over natten. Virker som en drøm!

Skrevet
Bruk litt pulver til oppvaskmaskin, løs opp i litt vann og la stå over natten. Virker som en drøm!

:Nikke:
Skrevet

En skikkelig stålskrubb funker mye bedre enn stålull. Selv jeg som har armer tynne som stilker klarer å skrubbe vekk det meste med stålskrubben. Bare husk å la gryta ligge og godgjøre seg med zalo en liten stund før du begynner å skure. :)

Skrevet
Jeg har ligget syk et par dager med det resultat at hele kaserollebunnen dekt med svidd melk da min kjære ville lage grøt til meg.. Noen som har en effektiv løsning som ikke innebærer timer med stålull-slit... noe som får det til å løsne litt først hvertfall.. Har stått et døgn i vann.. hjelper ikke noe særlig..

to timer i klorinvann, så er det bare å ta lett over md kosten

Skrevet

Eller du kan koke bittelitt vann med vaskemiddel med klær. Kok til du ser det har løsnet. Det gir skinnende blanke aluminiumsgryter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...