Gå til innhold

Er dette et komplement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en mann sier til en kvinne at hun er sexuell og sensuell; er det da et komplement? KAn han være interessert?? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bortimot umulig for utenforstående å avgjøre; tonefall, situasjonen det ble sagt i, kroppsspråk osv kan si mye mer enn rene ord.

Skrevet
Når en mann sier til en kvinne at hun er sexuell og sensuell; er det da et komplement? KAn han være interessert??  :forvirret:

Han kan ihvertfall være interessert i sex.
Skrevet
Når en mann sier til en kvinne at hun er sexuell og sensuell; er det da et komplement? KAn han være interessert??  :forvirret:

Hva mener du? Om en mann sier til en kvinne at hun er sexy? Og om det kan bety at han er interessert da? Selvfølgelig kan det bety det! Men hva er det du egentlig lurer på? Du er vel om jeg forstår det riktig først og fremst interessert i å vite om han er interessert i deg eller ikke. Dette med sexuell/sensuell er vel bare noe du igjen prøver å tolke dithen?

Hvorfor spør du ikke bare rett ut? Det kan ende med at det er det beste som noen gang har skjedd. Skal det måtte stå på at du ikke tørr å spørre?

Skrevet
Hva mener du? Om en mann sier til en kvinne at hun er sexy? Og om det kan bety at han er interessert da? Selvfølgelig kan det bety det! Men hva er det du egentlig lurer på? Du er vel om jeg forstår det riktig først og fremst interessert i å vite om han er interessert i deg eller ikke. Dette med sexuell/sensuell er vel bare noe du igjen prøver å tolke dithen?

Hvorfor spør du ikke bare rett ut? Det kan ende med at det er det beste som noen gang har skjedd. Skal det måtte stå på at du ikke tørr å spørre?

:ler: Sant nok, det er bare det at vi nettopp blant noen venninner har diskutert om ordet sensuell har positiv betydning. Jeg mener det, men de andre var uenig. Et par dager hører jeg ordet i bruk.. Men ja, jeg har bestemt for å spørre ham rett ut... Ingen ting å tape på det! ;)

Skrevet

Er det et alvorlig spørsmål?! I utgangspunktet vil jeg jo definitivt si ja, men som tidligere nevnes her så avhenger det jo av situasjon, kroppspråk, tonefall osv.. ikke bare ordene i seg selv..

Skrevet

Om ordet sensuell har posetiv betydning? Er det noe spørsmål om det da? Når skal ordet sensuell kunne være negativt egentlig? Seksuell er vel det eneste av de 3 som er nevnt her nå som skulle kunne være brukt i litt negativ betydning, men egentlig ikke det heller. Nei det er ikke annet enn posetivt noe av det når jeg tenker meg om.

Hva var det han sa nøyaktig da?

Skrevet

Sensuell er et positivt ord.

Å si at noen er seksuell er derimot litt merkelig. Vi er jo alle seksuelle vesener, liksom. Men det er et ord som er rent beskrivende. Hverken positivt eller negativt landet.

Skrevet

En ex av meg sa jeg var utrolig sensuell/eksotisk, hehe, da tok jeg det som et kompliment! Han har aldri lagt skjul på at han liker utseendet mitt, så jeg mener å bli kalt for sensuell er et fint kompliment.

Skrevet

Tenker litt som den gjesten som bruker ordet sexy her. Om noen jeg håper var interessert i meg så at jeg var sexy så ville jeg tatt det som et kompliment og tenkt at han kansje var interessert. Det samme med sensuell. Seksuell er jeg enig med den andre om at er et ord vi alle er uansett som mennesker gutt eller jente så det er ikke noe spesielt posetivt eller negativt ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...