LilleLy Skrevet 21. oktober 2006 #41 Del Skrevet 21. oktober 2006 Hm.. føler meg litt truffet her. Er ikke så veldig blond (ja, nå tenker jeg på den lyse hårfargen altså), men blond nok til at de fleste kategoriserer meg som blond. På jobb så får jeg nesten daglig høre at jeg er "blond", men jeg tar ikke det så høytidelig. Jeg føler meg overhode ikke dummere enn de som er mørke, noe også både karakterene mine og karrieren min kan vitne om. Når man jobber med menn er det likevel slik at de ofte liker å ha noe å ta deg på eller erte for (ikke ondsinnet har jeg inntrykk av) og når ei jente er blond blir det mye mer oppstyr når hun sier noe "dumt" enn dersom en gutt ville sagt nøyaktig det samme... Jeg kan jo ikke farge håret mitt mørkt bare for å bli oppfattet som mer intelligent heller. Det er for øvrig bedre å imponere til tross for hårfargen fremfor å ikke leve opp til forventningene som brunette (ja, jeg tok innlegget litt alvorlig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. oktober 2006 #42 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det virker jo som enkelte er påvirket av hårfargen sin ... ta Paris Hilton foreksempel ... *grøsse* Britney har vel også vært kjent for å komme med noen mindre smarte kommentarer ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #43 Del Skrevet 24. oktober 2006 Britney har vel også vært kjent for å komme med noen mindre smarte kommentarer ... Britney er jo natrulig brunette, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 24. oktober 2006 #44 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hm.. føler meg litt truffet her. Er ikke så veldig blond (ja, nå tenker jeg på den lyse hårfargen altså), men blond nok til at de fleste kategoriserer meg som blond. På jobb så får jeg nesten daglig høre at jeg er "blond", men jeg tar ikke det så høytidelig. Jeg føler meg overhode ikke dummere enn de som er mørke, noe også både karakterene mine og karrieren min kan vitne om. Når man jobber med menn er det likevel slik at de ofte liker å ha noe å ta deg på eller erte for (ikke ondsinnet har jeg inntrykk av) og når ei jente er blond blir det mye mer oppstyr når hun sier noe "dumt" enn dersom en gutt ville sagt nøyaktig det samme... Jeg kan jo ikke farge håret mitt mørkt bare for å bli oppfattet som mer intelligent heller. Det er for øvrig bedre å imponere til tross for hårfargen fremfor å ikke leve opp til forventningene som brunette (ja, jeg tok innlegget litt alvorlig ) ← Hadde du farget det brunt, villle du vel blitt kalt kinderegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 24. oktober 2006 #45 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hæh? Blond? Hva da, lissom? Kan du snakke litt saktere og med mindre vanskelig ord? Intlegins, sa du? Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashion.Faux.Pas Skrevet 24. oktober 2006 #46 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hæh? Blond? Hva da, lissom? Kan du snakke litt saktere og med mindre vanskelig ord? Intlegins, sa du? Hva er det? ← hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 24. oktober 2006 #47 Del Skrevet 24. oktober 2006 ER blondiner litt tregere og "blonde" enn brunetter? Eller er det en myte... ← Er negere mindre intelligente enn hvite, eller er det bare en myte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blånd Skrevet 24. oktober 2006 #48 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er negere mindre intelligente enn hvite, eller er det bare en myte? ← Selvsagt ikke, de er jo virkelig mørke i både hud og hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. oktober 2006 #49 Del Skrevet 24. oktober 2006 Selvsagt ikke, de er jo virkelig mørke i både hud og hår ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane Skrevet 25. oktober 2006 #50 Del Skrevet 25. oktober 2006 Er negere mindre intelligente enn hvite, eller er det bare en myte? ← Vel. Vel. Noe forskning har jo faktisk kommet frem til at den kaukasoide rase gjennomsnittlig har høyere IQ enn den negroide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå