Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Hjelp Når jeg sminker meg så synes jeg "barten" blir så synlig rett over munnviken. Håret er ikke spesielt mørkt her, men blir likevel synlig. Dette vises best når jeg har foundation under - når jeg ikke sminker meg vises det ikke så godt. Hva gjør dere som har samme problemet - barbering er egentlig ikke noe alternativ
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Ingenting, men skulle gjerne ha fjernet det med laser eller noe. Er jo normalt å ha noen fjon i fjeset. Men kanskje det ser rart ut å være helt glatt der da?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Jeg har det samme problemet, men har desverre ingen tips å komme med.
LilleBille Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Voks - eller nappe - evt. "threading"
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Hjelp Når jeg sminker meg så synes jeg "barten" blir så synlig rett over munnviken. Håret er ikke spesielt mørkt her, men blir likevel synlig. Dette vises best når jeg har foundation under - når jeg ikke sminker meg vises det ikke så godt. Hva gjør dere som har samme problemet - barbering er egentlig ikke noe alternativ ← Jeg bruker hårfjerningskrem.
Gjest joje Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Jeg bruker voks. Fort og greit. ;D
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #7 Skrevet 23. september 2006 Voks. Ikke napp eller barber, da blir det ikke så bra etterhvert...
Gjest Kitten Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Når man tar på sminke som solpudder/ foundation ol. er det viktig å følge hårene i ansiktet, at du påfører samme retning som de vokser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå