Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 jeg lurer rett og slett på hvilken farge øyene deres har, og hvilken farge dere bruker på øyenskygge. jeg syns det er vanskelig å vite hva som passer til hva, i tillegg til at jeg er nysgjerrig. jeg har selv brune øyne, og bruker som oftest lys beige skygge hvis jeg først bruker noe.
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Jeg har blå/grå/grønne øyne, og bruker sjelden øyeskygger, men hvis jeg bruker, går de gjerne i lyse beige, fersken eller enkelte bruntoner. Jeg føler meg ikke vel med for mørke farger på øynene.
Søtpotita Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Har blågrøne auge, og brukar mest brun og lilla.
Gjest Blanca Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Jeg har blå/grå øyne meg en ring av gul/brun i midten. Jeg bruker som oftest brune skygger med kobber/bronsje og nøytrale farger som champagne og fersken. Det hender jeg bruker grålilla og sort skygge blandet med skimrende grønt. Jeg leter ALLTID etter den perfekte øyenskyggen
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Har mørkegrønne øyne, med skarp svart ring rundt, bruker rød øyenskygge :D
Drua Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Har blå øyne, og jeg bruker som regel en lys grålilla eller en lys gråbrun farge, noen ganger kan jeg slå til med babyrosa.
Gjest Frk Åberg Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg har mørke, grønnbrune øyne med noe gyllent innerst. Når jeg bruker øyenskygge, bruker jeg stort sett bruntoner, gjerne med skimmer/bronzepreg. Har også en gul/gull øyenskygge som jeg bruker innimellom. Jeg syns jeg får grønnere øyne av den. Det hender jeg bruker litt mørk grått (evt. grågrønt) kombinert med noe beigeaktig. Rosa farger hender det også at jeg bruker. Før i tiden brukte jeg ofte lilla øyenskygger, siden jeg det er kompimenært til grønt, og jeg helst vil fremheve det grønne. Husker også at jeg innimellom brukte rødt, noe jeg sjelden gjør nå. Den eneste fargen jeg nok aldri vil bruke, er blått. Syns jeg ser litt syk ut da. Pleier imidlertid ikke å bruke så mye øyenskygge til vanlig, mest til fest. Endret 22. september 2006 av Frk Åberg
Gjest Chantal Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg har blå øyne. Ganske sterk blå hvis jeg kan si det sånn. Jeg bruker ofte grå øyenskygge i de fleste grånyanser (ikke for lys), brune (her også i de fleste varianter), har en rød i fra Body Shop. Den er vel mer korallrød, men mørk i fargen (elendig på beskrivelser) og den er faktisk veldig fin. Også en gråsort. Kjempe kul hvis jeg skal på byen. Noen ganger bruker jeg bare eyeliner også. Og... verdens beste farge; Mørk beige, matt skygge. Det syns jeg blå øyne kler bra. Endret 22. september 2006 av Chantal
aline Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 har grønn/grå/blå med hovedtyngden i grønn, som også er den fargen jeg prøver å fremheve om jeg bruker skygge. bruker enten lys champagne med enten grå-lilla skygger eller med grå-brune skygger (blir mer nøytralt til hverdags), eller jeg bruker en dus gammelrosa skygge med en olivengrønn kajal langs vipperoten. den rosa fremhever godt øyefarge + at den gammelrosafargen også passer godt til huden og resten av fargene mine.
Gjest Lea Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 Har brune øyne med mye grønt i. Bruker stort sett bruntoner, men også grønt og aubergine-farget øyenskygge. Til daglig går det i en ganske nøytral brunfarge.
Arkana Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Jeg har grønne øyne og bruker for tiden rødlige øyenskygger.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 rød øyenskygge til grønne øyne og blek hud er utrolig fint
Gjest Neffi Skrevet 22. september 2006 #13 Skrevet 22. september 2006 Grönne öyne med gul/brunt i. Bruker lilla-, rödbrune-, ferskenfargede og så leter jeg for alltid etter den perfekte grönnfargen.
Lipstick Skrevet 22. september 2006 #14 Skrevet 22. september 2006 Jeg har mørke, grønne øyne og bruker helst lilla øyenskygger. Kan også bruke blå, grønne eller brune skygger. Liker å lage litt spill med å bruke flere farger. I globallinjen legger jeg den mørkeste
Baby Skrevet 22. september 2006 #15 Skrevet 22. september 2006 Jeg har blå øyne, og bruker ulike pasteller, lilla, turkis og en som likner litt på dyp havblå i kantene hvis jeg bruker to farger. Før brukte jeg mye beige, men ser at øynene kommer mer frem nå. Bruker en del pulverøyenskygger og da er det masse nyanser å velge i. Liker de med litt shimmer jeg da.
mee mee Skrevet 22. september 2006 #16 Skrevet 22. september 2006 jeg har nørkebrune øyne. og jeg bruker som regel brun i forskjellige nyanser. ofte med skimmer i. har noen "gull" skygger og.
Gjest Tweek Skrevet 22. september 2006 #17 Skrevet 22. september 2006 Jeg har blå øyne og kjøpe nettopp en øyenskygge i champagne i stift form fra gosh
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #18 Skrevet 22. september 2006 Har blå øyne og bruker øyenskygger i gull, fersken, brun, champagne og en grøn aktig med gullpartikler fra Purelux(golden sands)
Anglofil Skrevet 22. september 2006 #19 Skrevet 22. september 2006 (endret) Jeg har blå øyne, noen har sagt de noen ganger nesten virker turkise eller klare blå, men kommer litt ann på lyset. Og jeg bruker ikke øyenskygge. Mvh Yvonne Endret 22. september 2006 av yvonne
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #20 Skrevet 23. september 2006 Grønne øyne, bruker nyanser i grå, beige, brunt, grønt, turkis, rosa/brunrosa, oransjenyanser, plomme og hvitt/skimmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå