Gå til innhold

Å si nei

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis partneren din ikke vil ha sex en dag, respekterer du det? Respekterer h*n at du sier nei?

Det hender enten jeg eller mannen er syke, for slitne eller av andre grunner ikke orker sex. Da har vi ikke sex. Skal vi ha sex skal vi være to om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig respekterer jeg det. Skulle bare mangle. Ellers hadde det vært et kjipt forhold.

Skrevet

respekterer det, men noen ganger kan jeg bli litt skuffet, og undre på hva som ligger bak osv... må inrømme at jeg gjør det:)

Gjest Tigerjente
Skrevet (endret)

Endret av Tigerjente
Skrevet

I og med at kjæresten min ganske ofte får nei, fordi han spørr meg ca 10 ganger om dagen, så er han ganske flink til å få et nei. Til og begynne med så var han ikke så flink til dette, han la seg gjerne over på andre siden. Og når jeg tok det opp med han så sa han at det var for å vite at han aksepterte det. Jeg prøvde å forklare han at jeg vil gjerne at han holder rundt meg selv om jeg ikke vil. Og han sa at det av og til kunne være vanskelig og være kåt og holde rundt meg.

Andre veien, jeg er ikke så flink til å godta et nei. Og blir på en måte litt furt. Dumt av meg siden han er så tålmodig! Mange gang tenker jeg at "men han har jo ville i hele dag, sier han bare nei for å erte meg" ;P

Men har blitt flinkere jeg også!:)

Skrevet

Vi begge respekterer et nei, men noen ganger kan vi da bare holde oss til kosing som ender opp med sex uansett, hehe.

Skrevet

Klart jeg respekterer sambo hvis han er sliten/syk, er man det, så kan man merke det på han også.. Det er ikke noe godt hvis man ikker er to om å ha sex.

Skrevet

Jeg respekterer det, men er veldig vant til å få ja.. så synes det er litt surt om jeg plutselig får nei, men er ikkeno problem. Han respekterer også meg =)

Skrevet (endret)

Slettet.

Endret av Mystisk
Skrevet

Selvfølgelig må også en mann få si nei. Men jeg LIKER det ikke. Vi kvinner har vel ikke så mye trening i å bli avvist. Jeg øver, jeg øver... Men hvorfor kan han ikke bare lene seg tilbake og nyte det da?

Skrevet (endret)

Jenter skal respektere når mannen vil/ikke vil ha sex... Ikke omvendt!

Endret av Yme
Skrevet
Mannen skal jo å respektere at kvinnen ikke vil!

NEI!!!!! :frustrert:

Skrevet
NEI!!!!!  :frustrert:

Jaja, det er du som kommer til å få en steikepanne, to kjeler og fem tallerkner i hodet, ikke jeg.... ;) :blaaveis: :sjarmor::ler:

Gjest Alf Kaida
Skrevet

Er det noe vi som småbarnsforeldre ikke gidder å kaste bort energi på, så er det å bekymre oss over at motivasjonen til sex ikke alltid er like stor. Sex uten to som vil høres ut som et ganske talentløst prosjekt.

Skrevet
NEI!!!!!  :frustrert:

Vel, da er det bare å forbrede seg på singellivet ;)

Du bestemmer ikke over kvinnen, og ikke hun over deg.

Dere skal respekterer hverandre ellers blir det feil.

Nå håper jeg og tror du tuller, men hvis ikke har du et problem!

Skrevet

Vi respekterer et nei begge to. Selv om jeg kan ofte prøve meg en gang til eller to forrsiktig før jeg tar nei for et totalt nei.

:sjarmor:

Skrevet

Jeg er mann, og min samboer tar initiativ til sex ca. 2 ganger pr. år. Da stiller jeg opp, selv om jeg har 40 i feber....

Skrevet

heheheh :ler:

Du får si til henne at du ønsker hun skal ta initiativ mer.

Dessuten er det dårlig gjort og ta intiativ akkurat den dagen du er syk..

Hos oss tar vi intiativ ca. likemange ganger.

Skrevet

Jeg gjør det nesten vær dag jeg.

Og noen ganger lar jeg vær bare fordi jeg vil at han skal gjøre det :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...