Gå til innhold

Jentefantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ene scenen i Irreversible (en fransk film, vaaanlig film) er ganske bra. Det var sånn jeg merket at jeg tenkte på det.

Hehehehe, min fortsettelse ;P Håper dere ikke er utålmodige ;P Kan ta en stund før kjæresten min kommer hjem :( Forhåpentligvis innen 2 uker!!:)

Det fine med at det kan ta litt tid før han kommer hjem er jo at da får du bygget han opp noe skikkelig i forkant!! Tenk som han må pines før han kommer hjem - der han går helt alene og suller, og plutselig får DE heite mailene fra deg! :Hehe:

Den der Irreversible skal jeg jammen meg leie en dag!! *glede seg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det fine med at det kan ta litt tid før han kommer hjem er jo at da får du bygget han opp noe skikkelig i forkant!! Tenk som han må pines før han kommer hjem - der han går helt alene og suller, og plutselig får DE heite mailene fra deg! :Hehe:

Den der Irreversible skal jeg jammen meg leie en dag!! *glede seg*

hvis du leier den er det den scenen hvor en jente blir voldtatt i en undergang. Det er egentlig en ganske ekkel scene, men hvis man tar avstand fra det som egentlig skjer, så blir den ganske bra :P

Hehe, høyrehånda hans vil få ekstra muskel før han kommer seg hjem :D

Skrevet
Shame on you!

Hvorfor det ?

Skal kritikken kun virke en vei ? Fra dere mot meg ?

Jeg må skamme meg, men ikke dere ? :)

Dette er et diskusjonsforum. I slike forum skal ALLE meninger komme frem, selv de man ikke liker.

Jeg liker ikke det jeg leser, og sier i fra.

Det er når folk sier slikt du gjøre som får oss til å føle oss unormale!!!

Hvem har sagt at dere er normale ?

Hvis normalt er flertallet, tviler jeg sterkt på at deres fantasier om gruppevoldtekt og skambank, ikke er representativt for den øvrige kvinnelige befolkning.

Men jeg sier ikke at dere er unormale heller. Dere er bare utstyrt med usedvanlig dårlig smak til kvinner å være. Dette er ikke "frigjorte" kvinnelige fantasier. Dette er en småpervo mannsfantasi som har gått seg vill i en kvinnehjerne.

Men som Labomba sier: Det er LOV å ha fantasier!

Og det er lov å kritisere andres fantasier...

Noen ganger er det faktisk lov å mene noe annet en det forventede. Jeg ser ingen grunn til å rose deres "fantasier", bare for å fremstå som antikonservativ og kuul.

Jeg kaller en spade for en spade, og forlanger å bli respektert for det.

Jeg tror fremdeles Nelle er en småfeit mannsgris i helsetrøye som bruker hele dagen til å henge rundt på KG med kun en hånd på tastaturet...

Klem, ikke smekk ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bortsett fra siste avsnitt, så er jeg enig med Poolboy. Hadde en mann sagt at han fantaserte om å voldta eller at han ble tent av en voldtektsscene hadde han blitt kjeppjaget.

Skrevet

:ler: Respekt er noe man gjør seg fortjent til, ikke forlanger.

Skrevet

Statistikk over hva kvinner fantaserer om viser at å bli presset til sex og voldtatt er veldig vanlig. Søk i dagbladets arkiver så for du dokumentasjon som motbeviser det du sier. Jeg kjenner også drøssevis av kvinner som fantaserer om det og har praktisert det med stort hell. Ingenting galt i å ha slik sex.

Jeg blir som mann jævla forbanna på tullinger som deg som skal stemple fantasier som dette som perverse mannsfantasier. Ikke bare tar du feil med henhold til hva som er perverst/feil, du impliserer at alt som er perverst og ekkelt og feil ved sex kommer fra menn, mens kvinner egentlig bare har god seksualitet med mindre de er blitt korrumpert av menn. Jeg finner det dypt støttende som mann.

Skrevet
Hadde en mann sagt at han fantaserte om å voldta eller at han ble tent av en voldtektsscene hadde han blitt kjeppjaget.

Akkurat det er jeg enig i. Det er et godt eksempel på hvordan kvinner har fått definisjonsmakten over sex. En kvinne trenger ikke menns godkjennelse for at hennes fantasi skal godtas uansett hvor grov den er, menns en mann må få bred aksept fra kvinner for at hans fantasi skal stemples som ok og ikke pervers. De guttene jeg kjenner som praktiserer slik sex har utelukkende kommet i kontakt med den delen av seksualiteten sin etter at de møtte kvinner som ønsket det. Tidligere hadde de undertrykket og skammet seg over slike tanker og trodd at det var kvinnediskrimeinerende. I 2006 er jeg ekstremt skeptisk til tanken om at menn, alt i alt, er mer seksuelt frigjort enn kvinner.

Skrevet
I 2006 er jeg ekstremt skeptisk til tanken om at menn, alt i alt, er mer seksuelt frigjort enn kvinner.

Enig i alt du sa. Det skal ikke mye til før en mann blir kalt grisete eller pervers når man snakker om sex.

Skrevet
Hvorfor det ?

Skal kritikken kun virke en vei ? Fra dere mot meg ?

Jeg må skamme meg, men ikke dere ? :)

Dette er et diskusjonsforum. I slike forum skal ALLE meninger komme frem, selv de man ikke liker.

Jeg liker ikke det jeg leser, og sier i fra.

Selvsagt må du få lov til å si det du vil, spesielt i et forum. Men jeg synes at om det ikke er konstruktiv kritikk, så kan man være stille. Spesielt i en slik sak hvor mesteparten av oss skammer oss over slike fantasier (noe jeg ikke gjør lengre, takket være dette forumet). Da hadde et passet bedre å si "så fint at dere har funnet noe dere liker, men jeg kan desverre ikke si meg enig"

Du hadde neppe likt om vi kritiserte noe du tente på og sa at du var unormal!!!

Hvem har sagt at dere er normale ?

Hvis normalt er flertallet, tviler jeg sterkt på at deres fantasier om gruppevoldtekt og skambank, ikke er representativt for den øvrige kvinnelige befolkning.

Men jeg sier ikke at dere er unormale heller. Dere er bare utstyrt med usedvanlig dårlig smak til kvinner å være. Dette er ikke "frigjorte" kvinnelige fantasier. Dette er en småpervo mannsfantasi som har gått seg vill i en kvinnehjerne.

Hvem er normale??? Det har faktisk visst seg alt flere jenter enn jeg hadde trodd liker slike fantasier. OG siden det er så mange som er her inne, så er det nok enda flere i det norske land. Det kan faktisk være at det er VI som er normale og de andre som er unormale. Dette er et tema som er veldig tabu, da det er en så stygg sak når det skjer IRL.

Dårlig smak? Says who??? Du?? Og fordi du synes vi har dårlig smak, så gjør det at vi har dårlig smak i forhold til andre kvinner??? BARE fordi du synes det???

Hvordan kan du si at dette er småpervo mannsfantasier som har gått seg vill i en kvinnehjerne??? Er det ok for en mann å ha disse, men ikke for en kvinne??? YOU'RE RUDE !!!!!!

Og det er lov å kritisere andres fantasier...

Noen ganger er det faktisk lov å mene noe annet en det forventede. Jeg ser ingen grunn til å rose deres "fantasier", bare for å fremstå som antikonservativ og kuul.

NEI, jeg synes ikke det skal være lov å kritisere andres fantasier. Det er DERES fantasier, ikke dine. Og så lenge det ikke er dine, så gjør det vel ingenting!!? Politikk er lov å kritisere, men ikke en fantasi!!

Som CocoPuff sier, respekt er noe man gjør seg fortjent til!!!

Og du får nok veeeeldig liten respekt hos de jentene som er inne i denne diskusjonen!!!

Jeg tror fremdeles Nelle er en småfeit mannsgris i helsetrøye som bruker hele dagen til å henge rundt på KG med kun en hånd på tastaturet...

Klem, ikke smekk  ;)

KONSTRUKTIV KRITIKK!!!!!

Hva får du ut av å rakke ned på andre??

Tror du bare at Nelle er for god til å være sann?? Kanskje hun er det, for deg! Men for meg virker hun som en oppegående dame, mer enn hva jeg kan si om deg i dette tilfellet!

Skrevet
Statistikk over hva kvinner fantaserer om viser at å bli presset til sex og voldtatt er veldig vanlig.
Jada, og ha sex med hester...Gi meg en seriøs kilde vennligst. Leser hverken VG eller Dagbladet, da kona allerede abonnerer på Se&Hør.

Jeg finner det dypt støtende som mann.
Skal jeg le eller grine ?

At du lar deg provosere på vegne av mannen er bare latterlig, og overbeviser meg om at du slettes ikke er en mann, men en sur kvinne.

Jeg vet hva jeg står for som mann, og blåser i hva andre måtte mene om mannen som sådan.

Du hadde neppe likt om vi kritiserte noe du tente på og sa at du var unormal!!!
Jeg tenner på kvinnen.

De trenger hverken å spille horer eller binde seg fast til senga for at jeg skal bli kåt. Jeg er en mann, og trenger ikke noe mere stimuli en en kvinnes nærhet.

Hvis du synes det er unormalt, synes jeg du skal si det, så skal jeg revurdere mine tanker. Alltid åpen for andres meninger, gode som dårlige.

Hvordan kan du si at dette er småpervo mannsfantasier som har gått seg vill i en kvinnehjerne??? Er det ok for en mann å ha disse, men ikke for en kvinne???
Det er nok at en stor andel menn er mentalt forstyrret i hodet når det kommer til seksuelle fantasier og ikke minst utøvelsen av dem.

Ikke la det smitte over på dere...

Og du får nok veeeeldig liten respekt hos de jentene som er inne i denne diskusjonen!!!
Selvfølgelig. Dere tåler jo ikke kritikk av deres "forbudte" og undertrykte fantasier.

Tror du bare at Nelle er for god til å være sann??

Hun er vel snarere for maskulin i sine fantasier til å være sann som kvinne.

Jeg holder henne (han?) på fiskestang avstand.

Hva får du ut av å rakke ned på andre??

Vi har alle våre rare fantasier. Jeg elsker å provosere, og føle at jeg en mot alle ;)

Skrevet
Jada, og ha sex med hester...Gi meg en seriøs kilde vennligst. Leser hverken VG eller Dagbladet, da kona allerede abonnerer på Se&Hør.

Vil du sette Dagbladet og VG i samme bås som Se&Hør??

Jajaja....

Vi har alle våre rare fantasier. Jeg elsker å provosere, og føle at jeg en mot alle  ;)

Det forklarer en god del!!!

Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg er faktisk skeptisk til å kritisere andres fantasier - fordi det er en veldig privat ting man ikke bør skamme seg over, men som veldig fort skjer. Jeg kan tenne på noe av det som hovedposterne i denne tråden skriver om - og er glad for at de har skrevet det her. I andre tråder skriver folk om ting jeg overhodet ikke tenner på - skal jeg kritisere dem for det? Eller skal jeg bare si "Nei, det tenner jeg ikke på, men hvis du og partneren din gjør det er det sikkert hyggelig". Jeg synes ikke det er et så vanskelig valg.

Du tenner på kvinnen, sier du, uten at hun er fastbundet, kledd som en hore osv. Fint. Du er ikke unormal. Men det er heller ikke noen som tenner på at hun f.eks er fastbundet. Nå tror jeg at de fleste som tenner på "utagerende" sex også tenner på kvinnekroppen i seg selv.

Jeg er feminist, og mener det er et problem når SUSS fortelle om 15 år gamle jenter som ringer inn til dem for å spørre om de må ha analsex når det gjør så vondt. Men jeg mener at det er bra når kvinner faktisk oppdager hva de tenner på og lever det ut med en partner som også ønsker det. Og det er det denne tråden handler om.

Skrevet

Jeg er mann, fantaserer om at jeg er vokter i et kvinnefengsel. Tar inn kvinner til forhør, binder dem fast på en benk så de er hjelpeløse, og jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil. Tar dem steinhardt vaginalt, oralt og analt, de må gjøre som jeg vil eller de er ferdige. De må suge meg dypt, svelge sæden min, si at de elsker det.

Begynte å få disse fantasiene allerede som barn.

I det virkelige liv er jeg snill som et lam, har 3 barn. For et paradoks.

Skrevet

Dagbladets kilde i dette tilfellet er boken Venus, skrevet av Frida Kahlisto og Eva Mohn som begge er sexologer. Forordet er skrevet av Bertholdt Grûnfeldt, en av Norges mest respekterte psykiatere. Den er basert på 980 norske kvinners svar. Blant de disse er det 60% som fantaserer om å bli voldtatt. Nøyaktig det samme tallet som ble funnet i undersøkelsen om amerikanske kvinner som også er referert. 41 % fantaserer om vaginal fisting, 13 % har reaslisert det. 53 % fantaserer om håndjern 41 % har realisert det. Disse tallene er ekstremt like tallene fra undersøkelser på 70 tallet. Søk på nettet så mye du vil, undersøkelsene har alle sammen røflig de samme tallene.

Selvfølgelig. Dere tåler jo ikke kritikk av deres "forbudte" og undertrykte fantasier.

Hun er vel snarere for maskulin i sine fantasier til å være sann som kvinne.

Hvis norske kvinner hadde svært på en poll her på nettet om hvorvidt de fantaserte om voldtekt ville du altså ment at 60% av disse måtte være menn. Jeg skjønner forsåvidt at du kan være i villfarelse om kvinners fantasier siden ingen av dine partnere ville følt seg komfortable med å fortelle deg sanheten med de holdningene du har. Gratulerer, du kommer til å gå gjennom livet uten å ha den fjerneste annelse om hva dine partnere tenner på. Lykke til med å tilfredstille dem og ikke minst skape reel intimitet under slike forhold.

Jeg har ingen problemer med at du eller noen andre bare tenner på helt ordinær sex. Jeg har derimot et stort problem med at du setter deg til doms over andres fantasier og seksualiv når dette ikke skader noen og bare gir dem nytelse. Du er med på å påføre folk unødig og ufortjent skamfølelse enda du burde vist bedre.

Du sier at dette ikke er frigjorte kvinnefantasier. Hva vet du om det, du er jo mann? Hva som er en frigjort kvinnefantasi er det de som skal fortelle deg og det har de nå gjort. Dette inkluderer blant annet voldtekt.

Selvfølgelig blir jeg støtt på menns vegne når du hevder at menns seksualitet er skitten og pervers og du nedvurderer oss vis a vis kvinnen. Gå og spør menn hva de synes om utsagnet "seksuell perversitet har altid sin opprinnelse hos mannen" og se hva de svarer. Forøvrig sier Cupidos redaktør at kvinner, uten sammenligning, skriver de drøyeste novellene. Dette bekreftes også av undersøkelser om hva menn fantaserer om. Det er rett og slett kvinner som er mest "perverse".

Skrevet

I det forrige innlegget er mesteparten av det som er innenfor det skraverte feltet også skrevet av meg som har skrevet resten av innlegget. Det ble litt kluss med klippingen, men det burde ikke være vanskelig å skjønne hva jeg har sittert og hva jeg har skrevet selv

Skrevet
osv.

Etter å ha lest det innlegget (som forresten var :sjarmor: ), synes jeg "osv" var en dårlig avsluttning! Litt nedtur, egentlig. :ler::sur:

Skrevet

Veldig bra sagt til dere litt lengre opp!!!:)

Til dere som forsvarte det jeg sa om å kritisere andres fantasier.

Skrevet

Ja, ja... Jeg gidder ikke å kommentere de siste innleggene. For min del synes jeg det er fantastisk å endelig kunne sette ord på fantasiene mine, og ikke minst dele dem med Labomba og de andre jentene (og guttene) her inne.

Forøvrig er jeg en kvinne. Det er godt mulig noen tviler på det, men det er ikke mitt problem. Det er rart å være kvinne og i tillegg ha såkalt "kvinneundertrykkende" fantasier. Men heldigvis klarer jeg å skille mellom fantasi og virkelighet - og er dessuten veldig enig med hun som sa at det er trist at unge jenter på 15 år ringer inn til SUSS og spør om de må ha analsex når det gjør så vondt.

Av og til har jeg forsøkt å tenke over årsaken til at jeg har de fantasiene jeg har. Selvsagt kan det være mange årsaker, men en av dem er kanskje det at jeg - som person, er en typisk "dame dame". Jeg er alltid den som stiller opp i f.eks en bowlinghall med høye heler og får "taperprisen" - for en særdeles feminin fremtoning/kroppsholdning når man skal kaste den der ballen mot de kjeglene (man skal visst gå-løpe på en spesiell måte osv.). Ellers er jeg alltid den som ikke gidder å være med å spille volleyball fordi det er viktigere for meg å ha pene, lange negler enn å spille ballspill. Jeg har vokst opp i et samfunn hvor slike ting som dette ikke har vært "lov" - jeg vokste opp i en såkalt "kvinnefrigjørende" tid da jenter måtte være som gutter for å bli akseptert og respektert. Jenter skulle ha kort hår, gå i bukser, klatre i trær osv. De typiske "jenteverdiene" ble latterliggjort (dette var på 70 og 80-tallet). På skolen skulle vi spille fotball (noe jeg hatet - men trodde jeg MÅTTE gjøre for å bli respektert), spille slåball (som egentlig var ganske morsomt), kanonball etc. De fritidstilbudene som fantes var diverse varianter av ballspill eller skigåing. Jeg kunne, som nevnt, ikke fordra noen av disse tingene - men det var det som fantes. Så jeg klipte meg kort som alle andre, og la mer og mer lokk på alt ved meg som representerte alt jeg egentlig var. Det er min bestemte påstand at kvinnefrigjøring og likestilling i Norge på svært mange måter har handlet om å "gjøre kvinner til menn". For meg handler likestilling om å la kvinner få være kvinner - og respektere dem for de valg de tar nettopp som kvinner.

Men uansett - jeg har jo forstått svært mye mer av alt dette nå, som jeg er voksen. Nå er jeg bare den jeg er, og bryr meg ikke så mye om hva andre måtte mene om det. Femininitet er også flott - og jeg har en dyp respekt for alt det kvinner opp igjennom, og til alle tider, står og har stått for. På nøyaktig samme måte som jeg har en dyp respekt for menn og de typiske "maskuline verdier" (dessuten kan jeg - som følge av min noe maskulint dominerte oppvekst - fint legge om dekk på bilen min selv og tilsvarende ting - jeg bruker bare hansker for ikke å brekke negler eller ødelegge neglelakk ;) ).

Men altså - jeg er lei av at kvinner ikke skal få være kvinner. Jeg er en kvinne, ferdig med det - og jeg fantaserer om å bli voldtatt. Fantaserer om at menn skal bruke meg, holde meg hardt og gjøre meg maktesløs. Fordi det er så deilig å bare kunne være en hjelpeløs liten kvinne, fysisk svakere - og så uimotståelig feminin at menn ikke klarer å styre seg.

Skrevet
Etter å ha lest det innlegget (som forresten var  :sjarmor: ), synes jeg "osv" var en dårlig avsluttning! Litt nedtur, egentlig.  :ler:  :sur:

Enig. :Hehe:

Forresten - når man snakker om at kvinner gjerne har de mest "pervo" fantasiene osv. For meg er det helt logisk - da veldig mange menn "nøyer" seg med det de kan se med øynene - f.eks. se på bilder i blader, på film eller IRL, mens kvinner gjerne bruker FLERE av sansene for å gire opp seg selv seksuelt. Bruker man flere sanser er det helt naturlig at fantasiene bare spinner og spinner - og vipps så blir det en relativt detaljert historie ut av det.

Forøvrig - når det gjelder "troverdigheten" rundt slike fantasier, og spørsmålet om "hvor normalt eller ikke normalt" det er - så trenger man hverken psykologer, sxologer, VG, Dagbladet eller andre mer eller mindre seriøse kilder for å definere nettopp det. Det holder faktisk at noen kvinner (sånn som f.eks i denne tråden) sier at dette er noe de fantaserer om, dermed er det normalt. Spiller ingen rolle hva som måtte stå i VG, Dagbladet, seriøse sexologi- og/eller psykologitidsskrifter etc. For hva vet vel en psykolog eller sexolog om hva som er normalt for MEG?

Foreslår at vi fortsetter tråden med å snakke om fantsier - dele fantasier osv., slik vi begynte. Så kan jo noen andre eventuelt opprette en ny tråd hvor de diskuterer legitimiteten av (og den politiske tilnærmingen til) nettopp disse fantasiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...