Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. september 2006 #41 Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg synes også sånt er "gøy", hallo det er jo bare på lek!! En liten erotisk novelle fra gårsdagen: Jeg begynte å leke med KJÆRLIGHETSLEMMET (greit, pikken) hans og runke han, mens han stressa med å få av tøyet mitt. Så fikk han det av og jeg ble satt ut (lenge siden sist, 2 uker, og jeg ble egoist hoho) og stopper. Så sier han "Hvem sa du fikk lov å stoppe?" Litt fleipete, men fyttegrisen for prat liker jeg å høre :D Og det han gjorde etterpå, å ta tak i håret mitt og kjøre pikken inn i min munn Jeg vet mange hater å bli tvangsvoldtatt i munnen, men jeg har fortalt at jeg liker når han gjør det, så han har lov! Tøysevoldtekt er festlig! Og jeg blir glad om jeg våkner morgenen etter med røde merker og, men igjen er det jo bare mitt tenningsmønster, en status for meg selv Endret 23. september 2006 av nisse
Labomba_83 Skrevet 23. september 2006 #42 Skrevet 23. september 2006 Nelle: Jeg synes du er helt RÅÅ!!! Det er kjempe bra at det finnes personer som deg! Og tusen takk for at du får meg til å føle meg normal!! Jeg ble faktisk litt tent av å lese fantasien din ;P
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2006 #43 Skrevet 23. september 2006 God tråd - spesielt Nelles innlegg. Jeg kom veldig sent i puberteten og var lav og pinglete i tenårene. I den tiden fantaserte jeg nesten alltid om å bli tvunget til å ha sex med en eller flere damer. Hvis jeg ikke ble fysisk tvunget, ble jeg lurt til det, f. eks. ved å måtte ta av meg klærne hos den kvinnelige legen eller at jeg tapte i klespoker med bare damer som motspillere. Poenget var at jeg fantaserte om sex i situasjoner der jeg slapp å stå ansvarlig for mine lyster. Flere har nevnt at det er følelsen av å være begjært som forårsaker tenningen. Jeg tror også at samfunnets syn på sex som noe skamfullt, noe "syndig", kan være utgangspunkt for fantasiene. Den eneste måten man kan ha sex uten å synde, er å bli tvunget til det. Når en fantasi er startet, kan man enten utvikle den eller undertrykke den. Jeg tror jeg fikk nye fantasier da jeg endelig skjøt i været i slutten av tenårene, uten at jeg husker overgangen spesifikt. Uansett, å bli tvunget til å ha sex med damer er ikke en "mandig" fantasi, og det er naturlig å ville undertrykke den. På samme måte, hvis jeg en gang har begynt å fantasere om å voldta noen, har jeg garantert undertrykket tanken med en gang. Det ville ikke være noe jeg ville kunne akseptere hverken overfor meg selv eller andre.
Nelle Skrevet 24. september 2006 Forfatter #44 Skrevet 24. september 2006 Nelle: Jeg synes du er helt RÅÅ!!! Det er kjempe bra at det finnes personer som deg! Og tusen takk for at du får meg til å føle meg normal!! Jeg ble faktisk litt tent av å lese fantasien din ;P ← Som sagt - det var du som inspirerte meg til å starte denne tråden Angående det Cephalus skriver (jeg antar du er en mann?): På veldig mange måter er vårt seksuelle samfunn ganske sykt. Det er sykt at mennesker voldtar hverandre, misbruker barn, tvinger andre mennesker til å selge sex etc. På veldig mange måter er vårt seksuelle samfunn ganske trist. Det er trist at unge jenter (ikke bare unge forresten...), og menn også, for den saks skyld, mister lyst, sliter med å bli kåte osv. Det er veldig sykt at sex oppigjennom svært mange år er blitt sett på som skamfullt (særlig for jenter) - jeg vet at mange hevder at de ikke bryr seg om de gamle pietistiske levereglene, at de er frigjorte etc. Denne løgnen levde jeg også på i mange år... helt til det sa stopp, og jeg mistet all lyst på sex (i midten av 20 åra). Det er også trist at svært mange forhold går i oppløsning på grunn av problemer med sex. Jeg snakket forresten med en psykolog en gang - en tidligere klassevenninne som har utdannet seg til psykolog, jeg spurte henne hvilke problemer folk kom til henne med, og ble meget overrasket da hun svarte at 85% av alle hennes pasienter kom til henne med problemer knyttet til sex. Sex er bare så sinnsykt deilig. Om det finnes en Gud, så vet han definitivt hva han gjorde da han skapte sex. Tenk å få være så nær et menneske man er glad i - sprette opp følelsene så fullstendig, og bare la alle sanser styre og NYTE både nærheten, råskapen, instinktene osv. Himmel og hav! Man kan jo nesten bli religiøs av mindre... hehe... Jeg tror på mange måter at vi, ved å bruke fantasiene våre slik jeg føler de var ment til å brukes, ville slutte å være så seksuelt frustrerte - og heller begynne å nyte på en mer positiv måte (for det er ikke positivt at mennesker voldtar hverandre, misbruker hverandre og tvinger hverandre til å selge sex etc.). Tenk hvis f.eks menn som fantaserer om å voldta en kvinne ville godta denne fantasien som en fantasi, altså forstå at selvom dette er noe de fantaserer om - så betyr det ikke at dette er noe de er nødt til å GJØRE for å få tenning! Tror dere ikke disse mennene ville få et mye mer avslappet forhold til sin egen seksualitet ved ikke å undertrykke disse fantasiene, men heller nyte dem? Jeg vet spørsmålet er kontroversielt - men er det egentlig noe forskjell på å fantasere om å voldta, enn å fantasere om å bli voldtatt? Jeg fantaserer om massevoldtekt av meg selv, om å bli nedverdiget på nesten verste måte. Er det noe mindre legitimt å fantasere om å voldta andre (jeg fantaserer jo også om å voldta kjæresten min - bare at jeg kaller det "forføre" i stedet for voldta) enn å fantasere om å bli voldtatt? Jeg mener, hvis man forstår forskjellene på fantasi og virkelighet og bruker fantasiene slik de er ment å brukes?
Nelle Skrevet 24. september 2006 Forfatter #45 Skrevet 24. september 2006 Nelle: Jeg synes du er helt RÅÅ!!! Det er kjempe bra at det finnes personer som deg! Og tusen takk for at du får meg til å føle meg normal!! Jeg ble faktisk litt tent av å lese fantasien din ;P ← En annen ting.... Her en kveld var jeg ganske kåt, og bestemte meg for å gå for kort-kortversjonen av fantasien fra 30-tallet (kortversjonen er at typen min har noen kompiser på besøk og byr meg frem for dem, kort-kortversjonen er at typen min voldtar meg). Hadde tilfeldigvis på meg en truse som det var et lite hull i, og fant ut at det var ganske opphissende å rive den i stykker mens jeg hadde den på, og late som det var kjæresten min som gjorde det... Ohhhhhhhh!!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #46 Skrevet 24. september 2006 Fortalte typen min om at jeg ville ha playrape, og han ble ellevill, og ville det kjempe mye. Han ville at jeg skulle forklare ham det detaljert, for han ble kjempe kåt. Det var jo bra!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #47 Skrevet 24. september 2006 Elsket denne tråden! Takk Nelle; for at du er så ærlig og åpen og ikke gjemmer unna slikt! (selv om jeg synes det er litt "storesøsterbekymrende" at nicket ditt er det jeg har kalt lillesøster på 17 hele livet hihi)
Nelle Skrevet 24. september 2006 Forfatter #48 Skrevet 24. september 2006 Elsket denne tråden! Takk Nelle; for at du er så ærlig og åpen og ikke gjemmer unna slikt! (selv om jeg synes det er litt "storesøsterbekymrende" at nicket ditt er det jeg har kalt lillesøster på 17 hele livet hihi) ← Don't worry kjære deg - jeg er definitivt ikke din lillesøster. Jeg er nemlig ingens lillesøster! Hyggelig at du liker tråden.
Labomba_83 Skrevet 24. september 2006 #49 Skrevet 24. september 2006 En annen ting.... Her en kveld var jeg ganske kåt, og bestemte meg for å gå for kort-kortversjonen av fantasien fra 30-tallet (kortversjonen er at typen min har noen kompiser på besøk og byr meg frem for dem, kort-kortversjonen er at typen min voldtar meg). Hadde tilfeldigvis på meg en truse som det var et lite hull i, og fant ut at det var ganske opphissende å rive den i stykker mens jeg hadde den på, og late som det var kjæresten min som gjorde det... Ohhhhhhhh!! ← Hehehe ;P Ja det skal ikke så mye til bestandig ;p
Gjest loren Skrevet 24. september 2006 #50 Skrevet 24. september 2006 Don't worry kjære deg - jeg er definitivt ikke din lillesøster. Jeg er nemlig ingens lillesøster! Hyggelig at du liker tråden. ← Godt å høre (Jeg som var gjetsen over her, hade tydeligvis ikke logget inn likevel ) Blir så glad av å se at det finnes andre der ute med samme type fantasier som meg, har følt meg litt *unormal* av og til...
Labomba_83 Skrevet 24. september 2006 #51 Skrevet 24. september 2006 Hehehe, jeg må virkelig si at jeg er glad for at jeg skrev det i fetisj tråden! Ser at det er mange jenter som føler seg "unormal" på grunn av de tankene. Jeg har i alle fall endret følelser, og føler meg mer normal nå Nå ska ikke kjæresten min få gjøre "narr" av meg for at jeg føler slikt ;p OG jeg er glad for å finne ut at jeg ikke er alene om fantasiene;)
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2006 #52 Skrevet 25. september 2006 Jeg fantaserer om massevoldtekt av meg selv, om å bli nedverdiget på nesten verste måte. Er det noe mindre legitimt å fantasere om å voldta andre (jeg fantaserer jo også om å voldta kjæresten min - bare at jeg kaller det "forføre" i stedet for voldta) enn å fantasere om å bli voldtatt? Jeg mener, hvis man forstår forskjellene på fantasi og virkelighet og bruker fantasiene slik de er ment å brukes? ← Å skille mellom fantasi og virkelighet krever modenhet. Hvis jeg møtte en 15-åring som fantaserte om å begå voldtekt, ville jeg blitt en smule bekymret. Her er forresten en artikkel om kvinners fantasier. Å bli dominert kommer et stykke ned på listen, men å spille uskyldig er helt øverst. Jeg synes ikke det er så stor forskjell på disse fantasiene. I begge to er kvinnen uforskyldt i at hun får sex. Kanskje lekevoldtekt hadde vært et eget punkt på listen hvis flere hadde tort kvitte seg med sine "fantasihemninger"?
Gjest Gitte Skrevet 25. september 2006 #53 Skrevet 25. september 2006 Siden vi først forteller.. hehe Jeg og min kjære satt å så på fotballkamp i fjor, Liverpool mot Manchester United. Han er Liverpool fan, (jeg man.u) og sa "hvis ikke liverpool vinner skal jeg voldta deg". Man u. vant.. Han tok tak i meg, dro av meg buksa (joggebukse med strikk i livet), brakk meg ned på senga og kjørte på.. DÆVEN!! hihi.. det var så utrolig digg og spennende. Han var helt superegoist og ga faen i mine ønsker og behov.. Herlig :-D Han hadde ikke gjort det om jeg sa nei, hvis noen er redd for det
Gjest Gitte Skrevet 25. september 2006 #54 Skrevet 25. september 2006 Og når det gjelder min kjære, tror han har litt voldteksfantasier selv.. Om at jeg skal gjøre det på han... Sitter oppå, holder henda hans bak hodet hans og presser de ned mens jeg rir hardt. Han syns virkelig det gjør vondt, og sier au.. men vil ikke at jeg skal slutte. Hehe... Dette var jo moro jo...
FrøkenJuliet Skrevet 25. september 2006 #55 Skrevet 25. september 2006 Jeg har en ganske dominant kjæreste, og er rimelig underdanig selv. Han liker å bestemme over meg, seksuelt sett, og det gir oss mange herlige opplevelser.
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. september 2006 #56 Skrevet 26. september 2006 Til alle dere "frigjorte" og flotte jenter her i denne tråden: Det er rett og slett en nytelse å lese at dere tør å formidle fantasier her inne. Jeg må få understreke at det ikke er et "must" at jenter må ha fantasier om eller tenne på tanken om gruppesex og "liksom-voldtekter" men det at dere tør synliggjøre rå fantasier og fortelle omverdenen at dere nyter er intet mindre enn både deilig og imponerende. Takk alle sammen og en spesiell takk til favoritten min Nelle. Mange til dere!
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #57 Skrevet 26. september 2006 Jeg blir litt misunnelig når jeg leser denne tråden... Jeg har fantasier i denne retningen selv, kanskje av den litt mer uskyldige typen, men samboeren min deler dem dessverre ikke, så det får forbli mine skjulte fantasier. Av og til bruker jeg denne fantasien: Jeg er student og på jakt etter et billig rom i et bofellesskap. Jeg går på visning og ser et flott rom, men tenker at det nok er for dyrt. Men de to (litt eldre mennene, kanskje ca. 10 års forskjell) som bor der, forslår at vi kan gjøre det på en annen måte. Jeg får bo der gratis mot å stille meg til disposisjon for den noen kvelder/netter i uka. Og da skjer hver kveld noe nytt, ofte uten at jeg vet hvem av dem det er.
Gjest Skrevet 26. september 2006 #58 Skrevet 26. september 2006 Buhu.. Gutten min er bare skikkelig "kjedelig" for tiden.. Tror jeg må friste han opp til noe slikt igjen snart.. Bare erte, erte og erte litt til, så får jeg nok det litt røffere... Det er jo så gøy og bli dominert hehe..
Nelle Skrevet 26. september 2006 Forfatter #59 Skrevet 26. september 2006 (endret) Jeg blir litt misunnelig når jeg leser denne tråden... Jeg har fantasier i denne retningen selv, kanskje av den litt mer uskyldige typen, men samboeren min deler dem dessverre ikke, så det får forbli mine skjulte fantasier. Av og til bruker jeg denne fantasien: Jeg er student og på jakt etter et billig rom i et bofellesskap. Jeg går på visning og ser et flott rom, men tenker at det nok er for dyrt. Men de to (litt eldre mennene, kanskje ca. 10 års forskjell) som bor der, forslår at vi kan gjøre det på en annen måte. Jeg får bo der gratis mot å stille meg til disposisjon for den noen kvelder/netter i uka. Og da skjer hver kveld noe nytt, ofte uten at jeg vet hvem av dem det er. ← Ohhhhh! Deilig, billig horefantasi! Denne likte jeg! Faktisk - da jeg studerte (og var single), så jeg en gang en annonse i Det Nye om en "velsituert" kjekk mann som søkte venninner og bla bla bla. Jeg skjønte jo selvsagt hva det var han var ute etter - han skrev i annonsen at han gjerne kunne tenke seg å bli kjent med en søt, ung kunststudine eller liknende (og det var akkurat det jeg var på den tiden). Jeg må innrømme at jeg fantaserte en del om at jeg svarte på annonsen + alt som skjedde da... Han betalte meg med masse penger, gaver etc. - og jeg knullet villig vekk... Men desverre var dette den gangen da jeg fremdeles skjemtes litt over å ha slike fantasier (jeg trodde jeg hadde litt billige tendenser på ordentlig etc.), så jeg fikk ikke nytt fantasien fullt ut. Kanskje jeg skal ta den opp igjen nå? Forøvrig var det skikkelig kreativt av deg å fantasere at det var to menn, og at du ikke visste hvem av dem det var da de kom inn til deg (i mørket?). Spennende fantasi! Endret 26. september 2006 av Nelle
Nelle Skrevet 26. september 2006 Forfatter #60 Skrevet 26. september 2006 Til alle dere "frigjorte" og flotte jenter her i denne tråden: Det er rett og slett en nytelse å lese at dere tør å formidle fantasier her inne. Jeg må få understreke at det ikke er et "must" at jenter må ha fantasier om eller tenne på tanken om gruppesex og "liksom-voldtekter" men det at dere tør synliggjøre rå fantasier og fortelle omverdenen at dere nyter er intet mindre enn både deilig og imponerende. Takk alle sammen og en spesiell takk til favoritten min Nelle. Mange til dere! ← Var bra du skrev "frigjort" i hermetegn - for jeg har en tendens til å forbinde ordet med feite kvinnfolk som ikke bryr seg om hvordan de ser ut + som går på sånn fellesonanerings greie sammen hvor man skal stå på alle fire i en ring (nakne) og lære hvordan man får orgasme osv. Herregud - jeg så det på TV en gang og jeg tenkte at: Jeg skal ALDRI bli frigjort (ordet "frigjort" ble brukt veldig mye i det programmet, og alle damene var feite).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå