AnonymBruker Skrevet 10. september 2010 #381 Skrevet 10. september 2010 Dette var en mildt sagt spennende tråd. Tenkte jeg skulle dele en opplevelse jeg hadde for noen uker siden og som jeg rett og slett blir sprengkåt av å tenke tilbake på. Jeg var på seminar med jobben og etter en lang og slitsom dag var det duket for middag og fest. Jeg hadde en utrolig hyggelig kveld med nye og gamle bekjente. Klokken nærmet seg tre på natta og det var tid for nachspiel. Jeg husker ikke så mange detaljer, det var fri flyt av alkohol og jeg begynte etterhvert å bli litt tipsy. En bekjent fra et annet firma hadde fått mer enn nok å drikke å ble både ufyselig og innpåsliten. Jeg dyttet ham vekk og kjente jeg var både irritert og litt engstelig. Så ut av intet tok en råsterk arm meg rundt livet og dro meg inntil seg og ba den fulle kollegaen min holde seg unna damen hans. *smelt* Snakk om helt i skinnende rustning, eller i nypresset dress i dette tilfellet. Det viste seg at denne fyren både var en høflig og sjarmerende gentlemann med gode manerer og jeg ble litt betatt. Etter å ha pratet et par timer kom vi inn på massasje og han insisterte på at han var verdens beste massør om jeg turde å prøve. Jeg ble småfull og småfnisete med på rommet hans og der fikk jeg meg tidendes overraskelse. Her forvandlet han seg til tidenes alfahann, han dyttet meg bestemt ned på sengen og la seg over meg mens han kysset meg...heftig og intenst. Han bet meg hardt i leppen og det gjorde skikkelig vondt, men overraskende nok tente det meg også noe voldsomt. For å si det sånn, jeg er ikke særlig bevandret på hard og røff sex så jeg ble kanskje mest av alt overrasket over at jeg likte at han var "streng". Det var så utrolig turn-on når han brukte kroppsvekten sin til å presse meg ned i sengen mens jeg strittet i mot, jeg hadde ikke sjanse til å komme meg løs, og han bare forsynte seg av det han ville ha. Han tok tak i håret mitt og dro hodet hodet mitt bakover mens han kyssebeit meg i leppene. Den ene hånden la han stramt om halsen min, ikke slik at jeg ikke fikk puste, men hardt nok til at det ikke var mye rom for å bevege seg, den andre hånden førte han ned mellom bena mine, dro trusen hardt til sides og fingepulte meg. Jeg trodde jeg skulle omkomme av ren nytelse. Han kommanderte meg til å sette meg over ham og ri ham. Bestemt stakk han en finger inn i rumpen min mot mine ville protester. Han la den andre hånden rundt hoften min og presset meg ned over ham, jeg eksploderte i tidenes orgasme der og da..Deretter "tvang" han meg til å til å suge ham til han kom og jeg måtte svelgte alt. Jeg var helt moonstruck, den beste og villeste sexen jeg noen gang har hatt! Etterpå krøllet han seg rundt meg og hvisket...vet du hva jeg gleder meg mest til nå? At du skal sove her i armkroken min... Det ble mye kos på dette 4-dages seminaret for å si det sånn, og jeg har spilt nettene om og om igjen som en film i hodet mitt. Jeg var full i blåmerker og øm både her og der, men det var bare helt fantastisk opplevelse:) Fyren bor på en annen side av landet og om 1 uke skal jeg besøke ham. Gjett om jeg gleder meg!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #383 Skrevet 22. januar 2022 Det er ganske vanvittig at jeg husket denne tråden for 15 år siden. Men ungdoms-meg trengte denne sårt på den tiden! Har hatt slike fantasier så lenge jeg kan huske egentlig, i en litt annet format når jeg var liten, men likevel samme greien. Takk for alle disse innleggene, som hjalp meg å skjønne at jeg ikke var gal, og at det er ganske vanlige fantasier. 🥰 Har en samboer nå, vi driver på med litt binding på hendene osv, men har ikke helt turt å nevne playrape enda. Og jeg er også litt redd for hvordan jeg kommer til å reagere, og hvor realistisk det kan bli. Jeg tenner veldig på å bli bundet helt fast, og har fantasier om at jeg blir bundet fast i sengen, og til sengen, slik at jeg ikke kan røre meg noe som helst. Det jeg har fantasert om i det siste er: Jeg ligger på magen, som en stjerne, med bundet hender og føtter til sengen. I tillegg går det et tau rundt mage/rumpe som er bundet til sengen slik at jeg ikke skal klare å røre på rumpen. Jeg har bind for øynene og en fille rundt munnen (synes ballgag er litt ubehagelig i lengden), og musikk på ørene så jeg ikke skal høre hva som skjer (med favorittmusikken på, med passe volum). Jeg hører noe lav mumling, men hører ikke hva som blir sagt. Plutselig kjenner jeg en varm hånd på rumpen min, jeg skvetter, men klarer ikke røre meg uansett. Hånden går nedover mot f***n, og jeg får noe kald gele på meg (glidemiddel) og kjenner samboers hånd "gjøre meg klar", og han tar noen fingre inni meg. Jeg prøver å bevege meg, men båndene er så stramme at jeg ikke klarer å gjøre noe. Jeg hører samboer snakker med en annen, men jeg hører ikke hva de snakker om. Plutselig hører jeg samboer si noe som: "kos deg" til han andre, og jeg hører at samboer forlater rommet. Han andre begynner å ta på meg, og setter seg bak meg, og han trenger seg inn i meg. Igjen, jeg prøver å stritter imot, meg klarer ikke å røre meg. Siden alle de andre sansene mine er vekke (hører ikke og ser ikke) så kjenner jeg alt som skjer mye sterkere, og jeg begynner å nyte det. Etter en stund kjenner jeg at han tar fingrene med masse glidemiddel på rumpen, og jeg skjønner at han vil analt. Jeg vil ikke, men kan ikke gjøre noe. Prøver å flytte rumpen vekk fra hånden hans, men jeg er så godt bundet fast ved magen og over rumpen at jeg ikke klarer å rikke meg. Han skiller rumpeballene mine og tar en finger nedover fra ryggen, og jeg kan "føle" at han studerer meg der nede. Fingeren beveger seg sakte mot hullet, og det kiler litt på veien. Jeg prøver å trekke føttene litt sammen, men jeg er også bundet fast rundt lårene så jeg klarer ikke å trekke de sammen eller gjøre noe. Så trekker han seg ut av meg, og går inn forsiktig analt. Jeg hører et forsiktig stønn gjennom musikken. Han begynner forsiktig, men etterhvert får han en god og bestemt takt. Det er litt vondt og ubehagelig, men samtidig så deilig at han bare tar seg til rette uten at jeg kan gjøre noe med det. Han kommer, og går ut etterpå. Jeg hører samboer kommer inn døren, og kjenner en våt klut nedentil. Han vasker meg med en vaskeklut med varmt vann og litt såpe, på rumpen og nedentil. Han tørker meg godt etterpå. Så ligger han vibratoren min under underlivet mitt, og lar meg ligge slik en stund. Han bytter til favorittsanger min. Jeg hører svak latter og snakking fra stuen. Etter en stund kommer min samboer inn igjen, jeg er nå helt på kanten til å komme. Han trenger seg inn i meg, jeg kjenner at hele kroppen min begynner å få sammentrekninger siden det er så deilig. Vi begge kommer nesten med en gang, samtidig. Så løsner han opp alt og jeg får sette meg opp, han andre kommer inn med et glass med vin til meg og litt sjokolade, og begge skryter over hvor flink jeg var. Det ble en litt lang fantasi haha. Men jeg tror jeg tenner veldig på det å bli bundet fast eller bli holdt fast, det er akkurat som at jeg kjenner alt bedre da. Anonymkode: 37b98...525 2
Gjest Paramount Skrevet 22. januar 2022 #384 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det ble en litt lang fantasi haha. Men jeg tror jeg tenner veldig på det å bli bundet fast eller bli holdt fast, det er akkurat som at jeg kjenner alt bedre da. Fin fantasi. Kvinner burde være mer åpne og tillitsfulle overfor sin partner. Dere går glipp av mye, vi menn også. Mange kunne nok fått mye ut av mer lekenhet, enten de spiller den ene eller andre rollen. Dessverre aksepterer alt for mange bare at seksuallivet ikke er så spennende lenger etter noen år sammen.
MuffinStud Skrevet 22. januar 2022 #385 Skrevet 22. januar 2022 Så fin fantasi. Dette med fantasier er et to-egget sverd. De kan være nøkler til nye kilder til mye glede. Men grunnen til at de de blir så bra, er fordi de er dine fantasier. Det er ingen andre som ødelegger. Hva hvis du vet hvem det er som kommer innpå rommet og du ikke synes han er sånn supersexy. Hvor robust er dette? Hvis han snufser litt, fomler litt, flirer litt eller noe forsåvidt uskyldig så du kommer ut av fantasien men fremdeles er bundet og føler du bør gjennomføre? Voldtektsfantasier er ganske vanlige. Det å bli bundet er frigjørende i den forstand at du trenger å tenke mindre på om du skulle tatt noe initiativ g du trenger egentlig bare være tilstede og føle. Hvis du gjennomfører, er du klar til å snakke med denne personen etterpå mens du kanskje sitter på fanget til din kjære og snakke om hva dere alle tre likte og hva som fungerte mindre bra? Eller føler du at det ville ødelagt? Dersom jeg var din kjæreste, så ville jeg ha følt at det var betryggende at du kunne snakke om det etterpå ellers hadde kanskje en del av meg følt at du dette ikke bare var sunt for deg og din utvikling til selvrealisering. Jeg tenker også at dette kan være mye for din kjære. Hva hvis han holder hendene dine i misjonæren? Hva hvis han tar på seg en maske? Hva hvis han skifter til to forskjellige roller og er begge? Hva hvis dere skaffer en dildo med sugekopp eller noe så du både kan få fantasere litt samtidig som at din kjære kan få kjenne på om dette er noe han liker? Hva hvis det bare er en annen tilstede i rommet, men at det er kjæresten din som gjør tingene? Hva hvis det er et kamera f.eks? Det fine med fantasier er at de ikke trenger mye for å settes i gang. Små ting, bare følelsen av bånd rundt håndleddene og at de holder igjen kan være nok til å få kicket selv om jeg skjønner at du gjerne vil at det ikke skal være mulig for deg å komme løs. Så jeg tenker at selv om dere ikke deler hele fantasien, så kan det være enkeltbiter som er uskyldige for han, men som gjør stor forskjell for deg. Men det er litt overgang for en kjæreste fra det å elske med deg direkte til det å bruke verden til å elske med deg. At selv det å bruke en annen mann er en måte å elske med deg på. Så det kan være lurt å tenke over når du krysser en barriere og at du ikke trenger alt på en gang. Du skriver bra, forresten. Vurdert å skrive litt smusslitteratur?
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #386 Skrevet 22. januar 2022 Høres helt fantastisk ut. Ble opphisset av innlegget. Har akkurat samme fantasier selv. Anonymkode: 1123f...41d
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #387 Skrevet 22. januar 2022 MuffinStud skrev (4 timer siden): Så fin fantasi. Dette med fantasier er et to-egget sverd. De kan være nøkler til nye kilder til mye glede. Men grunnen til at de de blir så bra, er fordi de er dine fantasier. Det er ingen andre som ødelegger. Hva hvis du vet hvem det er som kommer innpå rommet og du ikke synes han er sånn supersexy. Hvor robust er dette? Hvis han snufser litt, fomler litt, flirer litt eller noe forsåvidt uskyldig så du kommer ut av fantasien men fremdeles er bundet og føler du bør gjennomføre? Voldtektsfantasier er ganske vanlige. Det å bli bundet er frigjørende i den forstand at du trenger å tenke mindre på om du skulle tatt noe initiativ g du trenger egentlig bare være tilstede og føle. ... Det fine med fantasier er at de ikke trenger mye for å settes i gang. Små ting, bare følelsen av bånd rundt håndleddene og at de holder igjen kan være nok til å få kicket selv om jeg skjønner at du gjerne vil at det ikke skal være mulig for deg å komme løs. Så jeg tenker at selv om dere ikke deler hele fantasien, så kan det være enkeltbiter som er uskyldige for han, men som gjør stor forskjell for deg. Men det er litt overgang for en kjæreste fra det å elske med deg direkte til det å bruke verden til å elske med deg. At selv det å bruke en annen mann er en måte å elske med deg på. Så det kan være lurt å tenke over når du krysser en barriere og at du ikke trenger alt på en gang. Du skriver bra, forresten. Vurdert å skrive litt smusslitteratur? Er enig i mye av det du skriver her, tok meg frihet til å fjerne litt slik at det er lettere å resitere. Dette er nok noe jeg aldri hadde klart å gjennomføre på ordentlig, som du sier er det gjerne et perfekt scenario i hodet mitt men ikke så greit i virkeligheten. Men det er en deilig fantasi. Jeg kunne tenke meg å lufte tankene om playrape for samboer da, men jeg ønsker egentlig ikke å ha sex med noen andre enn han. Det er bare i fantasiene. 🤔 Jeg synes du har et veldig godt poeng med at å bli bundet fast eller holdt fast så kan man bare ta imot og "være", og man slipper ansvar på en måte. Jeg for min del merker veldig godt at alt føles kraftigere når jeg er bundet fast, akkurat som at kroppen skrur opp nervene enda et hakk der nede når jeg ikke kan gjøre noe. 😅 Takk for det! Har ikke vurdert å skrive noe særlig nei, men takk uansett. 🥰 Anonymkode: 37b98...525
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #388 Skrevet 22. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Høres helt fantastisk ut. Ble opphisset av innlegget. Har akkurat samme fantasier selv. Anonymkode: 1123f...41d Så fint at det ikke bare er meg. 🥰 Anonymkode: 37b98...525
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå