Labomba_83 Skrevet 23. september 2006 #21 Skrevet 23. september 2006 Fremdeles noen som ikke skjønner hvorfor hun er er KG favoritten min? :rosasmil: ← KG = Kvinneguiden?? Eller noe anna? ;p
Gjest Snuske Skrevet 23. september 2006 #22 Skrevet 23. september 2006 Synest det er en ganske 'rå' lek jeg
Gjest Bellatrix Skrevet 23. september 2006 #23 Skrevet 23. september 2006 Var jo derfor jeg skrev "voldtekt er gøyalt", fordi det høres drøyt og dumt ut. Ekte voldtekt er jo ikke gøy. Haha, liksom. Gettit? Tviler på at folk er innom og leser denne tråden om fantasier og løper ut og voldtar folk pga mitt utsagn. (Javel.. fikk vel bekreftet IGJEN at jeg ikke passer inn i dette humorløse, politisk korrekte kjerring-forumet) ← Du skrev det uten "". Det er mulig vi er kjedelige i diene øyne, men hvorfor ikke kalle det playrape eller lekevoldtekt når det er det det er snakk om?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #24 Skrevet 23. september 2006 Ok, lekevoldtekt og slag i ansiktet av typen under sex....Hørees koselig ut... Er det greit med litt lekesex med barna også kanskje...Bare på lek lissom
Gjest Snuske Skrevet 23. september 2006 #25 Skrevet 23. september 2006 Ok, lekevoldtekt og slag i ansiktet av typen under sex....Hørees koselig ut... Er det greit med litt lekesex med barna også kanskje...Bare på lek lissom ← Og hvordan kan du sammenligne en 'lekevoldtekt', med lekesex med barn?? Den tanken der har aldri streifet meg, så det er tydelig at din fantasi er mer utvidet en min En 'lekevoldtekt' er 'avtalt spill' mellom to voksne som stoler på hverandre og er vet å lese motpartens tegn om hva som er akseptabelt/ikke akseptabelt.
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #26 Skrevet 23. september 2006 Jeg kunne tenkt meg å bli tatt vilt og hemningsløst av to menn på en gang (å bli "double-stuffed") I en film jeg så med dette, ynket jenta seg ganske mye mens mennene bare kjørte på...og jeg kjente meg ble såå opphisset av det Ligger det for meg å bli dominert tro? (ja dette er ting jeg mer og mer har oppdaget i det siste, så det er ganske nytt for meg)
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #27 Skrevet 23. september 2006 Og hvordan kan du sammenligne en 'lekevoldtekt', med lekesex med barn?? Den tanken der har aldri streifet meg, så det er tydelig at din fantasi er mer utvidet en min En 'lekevoldtekt' er 'avtalt spill' mellom to voksne som stoler på hverandre og er vet å lese motpartens tegn om hva som er akseptabelt/ikke akseptabelt. ← Er selvsagt enig i dette. Som jeg presiserer i mitt innledende innlegg; det er STOR forskjell på virkelighet og fantasi, og jeg kan på INGEN måte respektere eller akseptere voldtekt og/eller salg av sex (prostitusjon) mot noens vilje. Fremmede mennesker han INGEN rett til å ta seg til rette (hverken seksuelt eller på andre måter) overfor NOE annet menneske. Forøvrig var denne tråden ment å være en tråd hvor jenter (og gutter?) kunne diskutere og snakke om sine fantasier som kanskje er "litt på kanten" - altså en tråd hvor man (endelig) kan føle seg litt normal, til tross for at man har fantasier som er stikk i strid med hva de aller fleste jenter ville godta utenfor fantasi, eller eventuelt utenfor et forhold hvor to kjærester kjenner hverandre godt og bruker fantasiene til å ha det høy og sexy sammen. La oss ikke bruke denne diskusjonen til å diskutere "moralen" rundt slike fantasier - for en slik eventuell moral finnes nemlig ikke. Jeg kan ikke noe for at jeg fantaserer om dette, og orker rett og slett ikke føle meg skyldbetynget fordi jeg gjør det. Men det betyr altså IKKE at jeg ikke sympatiserer med f.eks. jenter som er blitt utsatt for "ekte" voldtekter etc., for det gjør jeg - i aller høyeste grad. På spørsmålet om kodeord og "hvordan kan han vite om et nei er et nei eller ikke", så må jeg få gjenta at vi kjenner hverandre veldig godt, og er veldig trygge på hverandre. Han skjønner at jeg ikke mener nei på ordentlig når jeg er så kåt at han så og si kan lukte fittesaft gjennom klærne mine, og brystvortene er steinharde... Da skal det ikke så mye til for å skjønne hvor jeg vil, for å si det sånn... En gang drømte jeg at jeg var lærer i en klasse med såkalt "vanskeligstilte unge menn". Alle elevene hadde kropper som guder, og gikk i skinnklær osv. De så ut som skikkelige gangstere hele gjengen - muskler, tatoveringer osv. Jeg satt på kateteret med et miniskjørt, strømper, ikke noen truse, stilettheler og en trang topp. Jeg var så kåt på hele denne gangstergjengen at jeg bare MÅTTE la de få se at jeg ikke hadde truse. De klarte selvsagt ikke å styre seg, og den ene kom først opp til meg - dyttet meg hardt ned på kateteret, og "straffet meg" for å ha ertet ham ved å råknulle meg. Etterhvert kom de andre opp og stilte seg regelrett i kø bak han første - de knullet meg alle sammen, etter tur. Noen holdt meg tilogmed fast med makt slik at alle kunne få knulle. De spredte bena mine til side, og tvinget meg til å ta i mot den ene pikken etter den andre. De som ikke knullet tok seg "en runde til", ved å runke meg i ansiktet, på brystene (de hadde selvsagt revet av meg klærne), tvinge pikken sin inn i munnen min etc. Da timen var over hadde jeg sæd fra minst 20 mann over hele kroppen. Da jeg våknet etter denne drømmen var jeg relativt sjokkert over meg selv... ikke på grunn av drømmen i seg selv, men fordi jeg DIGGET den! Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har fått så mange orgasmer i søvne... Og etter den drømmen skjønte jeg at det ville være langt mer spennende meg å bare slippe meg løs i forhold til mine egne fantasier, og NYTE dem - fremfor å skjemmes, og eventuelt bare forkaste dem og late som om de ikke eksisterte. Derfor nyter jeg!
Gjest Tyr Skrevet 23. september 2006 #28 Skrevet 23. september 2006 Ok, lekevoldtekt og slag i ansiktet av typen under sex....Hørees koselig ut... Er det greit med litt lekesex med barna også kanskje...Bare på lek lissom ← Dette er et sykt innlegg.
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #29 Skrevet 23. september 2006 Jeg kunne tenkt meg å bli tatt vilt og hemningsløst av to menn på en gang (å bli "double-stuffed") I en film jeg så med dette, ynket jenta seg ganske mye mens mennene bare kjørte på...og jeg kjente meg ble såå opphisset av det Ligger det for meg å bli dominert tro? (ja dette er ting jeg mer og mer har oppdaget i det siste, så det er ganske nytt for meg) ← Kanskje begge deler ligger for deg? Det gjør det iallfall for meg. Selvom jeg fantaserer om å "bli brukt" og sånn, fantaserer jeg også om å bruke - eller dominere, selv. Fantaserer om å være en skikkelig "bitch" - i høye lakkstøvletter, nettingstrømper, kort miniskjørt i lakk, lange blodrøde negler etc. - nærmest overfalle kjæresten min når han kommer hjem fra jobb, kommanderer ham noe sinnsykt, binde ham fast til senga og gjøre nøyaktig hva jeg vil med ham et par timer. F.eks skikkelig pine ham, ved kanskje å bare la ham ligge der med en skikkelig ståpikk - og ute av stand til å hverken runke eller gjøre noe annet, og så sette meg med med fitta bare centimeter unna ansiktet hans og fingre meg selv til det renner nedover hele ansiktet hans osv. Dette med å dominere/bli dominert er det forresten (tror jeg?) mange so forbinder med S/M, men for meg er ikke S/M noen greie i det hele tatt - fikser ikke dette med pisking, overdrevne "kostymer" og sånne greier. Men litt lakk/lær, litt bondage og ellers det man måtte finne på er jo bare spennende, da...
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #30 Skrevet 23. september 2006 Ok, lekevoldtekt og slag i ansiktet av typen under sex....Hørees koselig ut... Er det greit med litt lekesex med barna også kanskje...Bare på lek lissom ← Vel, jeg MÅTTE bare kommentere dette jeg også... Jeg og kjæresten min har på ingen måte noe som helst behov for å blande inn barn i vårt sexliv, for det er nemlig noe barn ikke har noe med. Og dersom han og jeg har lyst til å leke at vi voldtar hverandre, og kanskje slå hverandre i ansiktet mens vi gjør det - så er heller ikke dette noe hverken barn eller noen andre mennesker har noe med. Og ja - VI synes det er koselig. Eller, sexy er vel et mer treffende ord. Hva eventuelle barn (eller du) måtte mene driter vi i, for vi involverer som sagt ikke barn eller andre voksne i vårt sexliv.
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #31 Skrevet 23. september 2006 KG = Kvinneguiden?? Eller noe anna? ;p ← KG = Kvinneguiden, ja.
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #32 Skrevet 23. september 2006 Fremdeles noen som ikke skjønner hvorfor hun er er KG favoritten min? :rosasmil: ← Du e no søt, da Gorgon...
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #33 Skrevet 23. september 2006 Forresten - jeg ble ganske tent på den bitch-fantasien min nå... Kunne tenke meg å overraske ham litt til den der låta "I'm a bitch, I'm a woman - I'm a sinner, I'm a saint osv." (føler at den låtå er forholdsvis treffende for meg... hehe) - noen som vet hvem som synger og hva låta heter? Tenk å virkelig gjøre livet hans SURT med den (og tilsvarende musikk) på full styrke på stereo - som en skikkelig STRAFF for den gangen han voldtok meg... *gni seg i hendene av hevnlyst*. WOW! Tror jeg straks må shoppe meg litt lakk og sånn...
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #34 Skrevet 23. september 2006 Kanskje begge deler ligger for deg? Det gjør det iallfall for meg. Selvom jeg fantaserer om å "bli brukt" og sånn, fantaserer jeg også om å bruke - eller dominere, selv. Fantaserer om å være en skikkelig "bitch" - i høye lakkstøvletter, nettingstrømper, kort miniskjørt i lakk, lange blodrøde negler etc. - nærmest overfalle kjæresten min når han kommer hjem fra jobb, kommanderer ham noe sinnsykt, binde ham fast til senga og gjøre nøyaktig hva jeg vil med ham et par timer. F.eks skikkelig pine ham, ved kanskje å bare la ham ligge der med en skikkelig ståpikk - og ute av stand til å hverken runke eller gjøre noe annet, og så sette meg med med fitta bare centimeter unna ansiktet hans og fingre meg selv til det renner nedover hele ansiktet hans osv. Dette med å dominere/bli dominert er det forresten (tror jeg?) mange so forbinder med S/M, men for meg er ikke S/M noen greie i det hele tatt - fikser ikke dette med pisking, overdrevne "kostymer" og sånne greier. Men litt lakk/lær, litt bondage og ellers det man måtte finne på er jo bare spennende, da... ← Takk for svar Nei, jeg tror ikke det ligger for meg å dominere..bare bli dominert Desto mer jeg tenker på det, desto mer ønsker jeg å prøve det.... herregud det er jo litt rart for meg da..... å bli tent av å se en jente bli behandlet "mindre bra" vil mange mene, eller tanken på at jeg blir "brukt" sånn, og det av to.. Men det handler vel ikke så mye om å ønske å bli behandlet dårlig, men mer å bli begjært sååååååååå mye. Sikkert ikke alle som skjønner nei
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #35 Skrevet 23. september 2006 Takk for svar Nei, jeg tror ikke det ligger for meg å dominere..bare bli dominert Desto mer jeg tenker på det, desto mer ønsker jeg å prøve det.... herregud det er jo litt rart for meg da..... å bli tent av å se en jente bli behandlet "mindre bra" vil mange mene, eller tanken på at jeg blir "brukt" sånn, og det av to.. Men det handler vel ikke så mye om å ønske å bli behandlet dårlig, men mer å bli begjært sååååååååå mye. Sikkert ikke alle som skjønner nei ← Det handler jo på ingen måte om at man vil gjøre det i virkeligheten (iallfall ikke for meg - KUN sammen med typen min), og dette, som er en av favorittfantasiene mine, er fullstendig uaktuelt å i det hele tatt forsøke å få til i virkeligheten (men guuuud som jeg nyyyyter fantasien): Jeg har en kjæreste som er litt gangsteraktig. Han har ei spillebule nedi kjelleren, og samler kompisene sine der for å drikke og spille kort. Rommet er stint av røyk, og de sitter og spiller rundt et bord. Settingen er sånn på 30-tallet - og alle mannfolka sitter i sånne "gangsterbukser" som man brukte da, og sånne hvite trøyer liksom. De er svette, og lukter alkohol. På et biljardbord litt bakenfor spillebordet ligger jeg. Den gangsteren av en kjæreste jeg har, har kledd meg i skikkelig billige klær og bundet meg (med tvang selvsagt) til bordet. Jeg er nemlig premien til den som vinner kortspillet. Jeg ligger på biljardbordet og ynker meg + gruer meg til kortspillet skal ta slutt. For da vet jeg hva som skjer - da kommer vinneren for å knulle meg mens de andre står rundt og ser på, og "nedverdiger" meg. Etterpå blir jeg knullet av de andre også, for de har selvsagt blitt kåte av å se på... Når spillet er over, reiser vinneren og begynner å gni seg på pikken mens han ser bort på meg. Gangsterkjæresten min kommer bort til meg og slår meg over ansiktet fordi jeg ynker meg. Han kommanderer meg til å spre bena, vise fram fitta mi, og slikke meg rundt munnen for å vise at jeg er kåt. Han river av meg blusen, og spretter opp bh'en min med en kniv. Deretter inviterer han alle til å kjenne på brystene mine for å se om det er "bra saker". Han stikker en finger inn i fitta mi for å sjekke om jeg er våt - det er jeg selvsagt ikke, og han slår meg enda en gang. Deretter spytter han på fitta mi, og begynner å gni meg hardt på klitten. De andre mennene sprer bena mine så langt fra hverandre de kan komme, og holder meg fast med makt. Kjæresten min begynner å fingerpule meg hardt, for å gjøre meg "klar" for de andre. Han kommanderer meg igjen til å vise meg frem så de kan sjekke "varene", og slår meg hver gang jeg ynker meg. Så begynner vinneren å knulle meg. Kjæresten min står ved siden av og skryter av den gode fitta mi. De andre mennene begynner å gni seg på pikken, og etterhvert kle av seg. Det ender med en massevoldtekt hvor jeg har menn, pikker og hender overalt på hele kroppen samtidig. De bruker meg akkurat som de vil, og kjæresten min står hele tiden og kommanderer meg til å ta i mot. Hvis jeg gjør motstand slår han meg osv. Ja - noen vil si at dette er sykt. Jeg som er jente - og som på ingen måte aksepterer vold, hverken i eller utenfor forhold. Men for meg er som sagt dette min absolutte favorittfantasi - og jeg har sluttet å bry meg om hvorfor jeg har sånne fantasier, jeg bare nyter. For det ER som sagt stooooor forskjell på fantasi og virkelighet
Noorgie Skrevet 23. september 2006 #36 Skrevet 23. september 2006 Synes du er ærlig og fremstår som ei med bein i nesa og som det oser erotikk av.........tror at du har en meget heldig type Nelle 1
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #37 Skrevet 23. september 2006 Jeg skjønner den fantasien veldig godt jeg Det er ikke noe jeg heller hadde ønsket å gjøre i virkeligheten, men deler av den...som at jeg ønsker meg noe av det samme - bare med at det holder med TO menn Det jeg sikter til, at jeg ønsker å bli "brukt" sånn, er vel et utrykk for at jeg ønsker å bli dominert det da sikkert...
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #38 Skrevet 23. september 2006 Jeg skjønner den fantasien veldig godt jeg Det er ikke noe jeg heller hadde ønsket å gjøre i virkeligheten, men deler av den...som at jeg ønsker meg noe av det samme - bare med at det holder med TO menn Det jeg sikter til, at jeg ønsker å bli "brukt" sånn, er vel et utrykk for at jeg ønsker å bli dominert det da sikkert... ← Kult å bli dominert veit du! ...og kult og være den som dominerer også... hehe...
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #39 Skrevet 23. september 2006 (endret) Synes du er ærlig og fremstår som ei med bein i nesa og som det oser erotikk av.........tror at du har en meget heldig type Nelle ← Dette var et veldig søtt og fint komplement av deg, Goggen. Tusen takk! Det er nok ingen som kan beskylde meg for ikke å ha bein i nesa, nei... (nå sikter jeg mest til mitt liv utenfor KG), og forøvrig betegner jeg det å ha bein i nesa som noe positivt - man trenger ikke være en overlegen bitch av den grunn. Han (kjæresten min) vet nok hvor heldig han er (og jeg vet i aller høyste grad hvor heldig JEG er), men da vi er i en litt spesiell situasjon om dagen (har noen innlegg om dette i en tråd på samliv - men de er skrevet for noen uker siden), er det ikke alltid han har overskudd til å sette pris på. Men det kommer etterhvert, det vet jeg! Forøvrig var det Labomba som inspirerte meg til å skrive om alt dette - fordi jeg synes det er veldig synd hvis mange jenter har slike fantasier men skjemmes over det, føler seg unormale osv. Jeg vil at alle jenter skal vite at det er helt vanlig å fantasere om slike ting, og at det ikke trenger å bli sånn at denne type fantasier lager sperrer for dem i deres sexliv. Endret 23. september 2006 av Nelle
Nelle Skrevet 23. september 2006 Forfatter #40 Skrevet 23. september 2006 Jeg har forøvrig en kortversjon av gangsterbula fra 30-tallet: Typen min har noen kompiser på besøk, og byr meg frem for dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå