Gå til innhold

Jentefantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sååå hærlig for din del da Nelle :) Kjempe glad på dine vegne ;) hihi :) Koselig at ting går bedre mellom dere:)

Joda jeg var tent på han, og er fortsatt det. Se på samlivs-debatten, har skrevet et innlegg der ganske nylig, kor det er forklart litt om hvorfor jeg gjorde det slutt!!:)

Tankene mine svirrer, i natt hadde jeg min første sex-drøm på leeenge.. Men det kom ikke lengre til enn at gutten sa jeg måtte ta på kondomen ellers ville han ikke ha penetrerings sex med meg..og jeg brukte kjempe lang tid på å få den på. Og når jeg endelig hadde fått den på, var plutselig mora hans der....hahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig glad for å finne noe om dette emnet!

For en stund siden fant jeg ut jeg tente ganske mye på dette.

Røft, med litt makt og liksom mot partnerens "vilje".... kanskje playrape som dere kaller det. Fantaserer endel om dette.

Har vært flau over dette som mann, har følt det som skitne tanker og trodde at jeg var "feil" liksom! Har liksom vært (for det meste) snill og kjærlig mot damer under elskov. Men nå vet jeg at det finnes damer som liker dette, da er jeg kanskje ikke noe monster alikevel...

Har lest fanatasiene deres i i denne tråden, og ble turned-on!

Skal man gjøre dette bør man vel kanskje avtale et kodeord eller noe, i tilfelle det skulle bli ubehagelig for noen?

Må bare legge til at jeg tar sterk avstand fra voldtekt! Er sexlek jeg snakker om, som dere har undertreket i starten av denne tråden.

Noe sånt kunne jeg likt:

Har lyst til å dra med meg en dame, mens hun protesterer litt, slenge hun ned i et egnet møbel (eller noe...), ta tak i armene hennes og holde et kraftig/strengt/godt tak i dem slik at hun ikke kan gjøre noe og så kline heftig... rive av henne klærne og kommandere ho til å legge seg på rygg og så begynne å beføle henne over hele kroppen. Etterhvert bruke munnen ivrig overalt. Kanskje sette seg over henne mens hun ligger på magen og si "sug meg!" mens jeg bruker fingrene mine på henne. Etterhvert blir det for mye for meg så jeg "hiver henne rundt på magen, med en dyne under seg slik rumpa stikker litt i været og forsetter med mine fingre og munn på henne bakfra... erte henne litt med en finger rundt ved rumpa til det renner av henne og hun ber om å bli tatt. Så der jeg et godt tak i henne mens jeg tar ho bakfra der hun ligger med rumpa i været, på slutten hjelper jeg henne slik at hun rykker til i en lang orgasme..

Hva synes dere damer om dette?

Har og tenkt på å binde fast damer i forbindelse med dette...

Men liksom, hvordan skal man gå frem ovenfor kvinner med dette da?

(Noe som "Hey, do you wanna playrape?" er vel sikkert ikke noe garantert suksess..)

Håper på svar :)

Skrevet

(Noe som "Hey, do you wanna playrape?" er vel sikkert ikke noe garantert suksess..)

Nå er det jo ikke alle jenter som tenner på dette, men en måte å begynne på er kanskje å starte med noe litt softere og vanligere? Som feks å ha bind for øynene og/eller binde henne mens dere har sex. Dersom hun liker det kan du prøve å foreslå det litt røffere.

Skrevet

Maartis!

Neida, du er ikke unormal eller rar eller ond eller noen verdens ting :)

Har du kjæreste? Hvis du har det, så er det en god start å begynne å fortelle hverandre om fantasiene deres. Begynn med å fortelle henne om de litt softere fantasiene, og lytt til hennes. Sørg for at dere har et trygt, godt og åpent forhold - at kommunikasjonen (særlig når det gjelder sex) er bra. Så kan du fortelle henne om playrapefantasiene dine, og kanskje det viser seg at hun liker dem?

Hvis du ikke har kjæreste har jeg egentlig ikke noe råd. Det er liksom ikke dette jeg ville anbefale noen å gjøre på en ONS. Du vet, det kan godt tenkes hun er helt med i begynnelse, men finner det ukomfortabelt etterhvert og det ender med at hun opplever det som en ekte voldtekt. Jeg ville nok anbefale at man kjente hverandre svært godt hvis man skulle gjøre noe sånt som dette, og at man var trygge på hverandre og stolte på hverandre.

Gjest Gjest_Prinsessen_*
Skrevet

Oioioi, her må jeg nesten bare blande meg inn.

Fantasier om å være underdannig/bli voldtatt o.l. er jo veldig veldig veldig vanlig, og jeg er intet unntak.

Har hatt sånne fantasier helt fra jeg debuterte som 15-åring, og har heldigvis vært så heldig å ha kjærester som har vært med på leken.

Men...jeg har funnet ut at det er skiller mellom ting her...nemlig det som er fysisk bra og det som er psykisk bra under sex.

Min første kjæreste var f.eks helt fantastisk flink psykisk. Han hadde virkelig det dominante "i seg" og hadde ingen problemer med å leve seg inn i det hele. Det virket som rollen falt veldig naturlig for ham, og det tente meg skikkelig. I tillegg var han ikke redd for å ta i skikkelig...holde meg fast, dytte meg inn i veggen, lugge meg litt...Men, rent fysisk var det ikke så big deal. Han var super på oralsex og alt sånt, men selve penetreringen var ikke det helt store...gav meg egentlig ingenting. Derfor var det så bra at han var så flink på de andre tingene. Fantastisk sex var det uansett. Han skal ha litt creds for at det psykiske gjorde at han ikke var redd for å bruke makt og vise krefter fysisk heller da...mmm

Min andre kjæreste hadde de fysiske fordelene. Penetrering og selve samleiet var så bra at jeg visste knapt hvor jeg skulle gjøre av meg. Men når det kom til det psykiske...det med å være hardhendt og spille en rolle falt han litt igjennom. Han kom seg veldig da...gjennom to år. Men det falt aldri helt naturlig for ham, og det merket jeg veldig godt.

Så kan man jo kanskje si det sånn da, at for nr 1 falt det så naturlig at han ikke trengte å "spille noen rolle"...han bare gjorde det. Mens nr 2 måtte være litt skuespiller. Skjønner..? Uansett var nr 1 bedre. Uten tvil. Han trykket på alle de rette knappene.

Men, for å ikke skeie helt ut fra tråden her...mine favoritt-ting som menn gjør:

- Holde meg fast...jammiiii. Vise at han er sterkere enn meg er alltid en vinner.

- Tvinge meg til å kysse han. Selv om jeg vrir meg unna så får han viljen sin.

- Holde meg i håret. Absolutte favoritt: doggy hvor han holder fast i håret istedenfor hoftene...ikke for hårsåre sjeler,hehhe..

- Dytte meg inntil vegger o.l. for å kysse meg. Da er jeg solgt.

- Bite..særlig i halsen, ryggen, på armene osv osv.

Egentlig, alt i alt, så dreier det seg for meg om å føle meg liten. :sjenert: Føle at mannen har totalt kontroll og kan gjøre akkurat som han vil. Det er sikkert noe med det å føle at man ikke har skyld i det som skjer, men bare kan gi seg henn og la det skje.

Herlig tråd...

Skrevet

Hei nelle,jeg elsker deg og savner deg veldig.Du skjønner hvem jeg er:-)klem ;)

Skrevet
Så utrolig glad for å finne noe om dette emnet!

For en stund siden fant jeg ut jeg tente ganske mye på dette.

Røft, med litt makt og liksom mot partnerens "vilje".... kanskje playrape som dere kaller det. Fantaserer endel om dette.

Har vært flau over dette som mann, har følt det som skitne tanker og trodde at jeg var "feil" liksom! Har liksom vært (for det meste) snill og kjærlig mot damer under elskov. Men nå vet jeg at det finnes damer som liker dette, da er jeg kanskje ikke noe monster alikevel...

Har lest fanatasiene deres i i denne tråden, og ble turned-on!

Skal man gjøre dette bør man vel kanskje avtale et kodeord eller noe, i tilfelle det skulle bli ubehagelig for noen?

Må bare legge til at jeg tar sterk avstand fra voldtekt! Er sexlek jeg snakker om, som dere har undertreket i starten av denne tråden.

Noe sånt kunne jeg likt:

Har lyst til å dra med meg en dame, mens hun protesterer litt, slenge hun ned i et egnet møbel (eller noe...), ta tak i armene hennes og holde et kraftig/strengt/godt tak i dem slik at hun ikke kan gjøre noe og så kline heftig... rive av henne klærne og kommandere ho til å legge seg på rygg og så begynne å beføle henne over hele kroppen. Etterhvert bruke munnen ivrig overalt. Kanskje sette seg over henne mens hun ligger på magen og si "sug meg!" mens jeg bruker fingrene mine på henne. Etterhvert blir det  for mye for meg så jeg "hiver henne rundt på magen, med en dyne under seg slik rumpa stikker litt i været og forsetter med mine fingre og munn på henne bakfra... erte henne litt med en finger rundt ved rumpa til det renner av henne og hun ber om å bli tatt. Så der jeg et godt tak i henne mens jeg tar ho bakfra der hun ligger med rumpa i været, på slutten hjelper jeg henne slik at hun rykker til i en lang orgasme..

Hva synes dere damer om dette?

Har og tenkt på å binde fast damer i forbindelse med dette...

Håper på svar  :)

Det høres sexy ut :sjarmor:

Skrevet
Hei nelle,jeg elsker deg og savner deg veldig.Du skjønner hvem jeg er:-)klem ;)

Klart jeg skjønner hvem du er! Elsker deg også! ;):sjarmor:

Gjest jente i tjueårene
Skrevet

Nå har jeg lest deler av denne tråden din Nelle, og jeg vil gjerne fortelle om min favorittfantasi for tiden.

Har logget ut, for den er virkelig dirrty... :sjenert: OG, jeg må understreke, den har INGEN som helst rot i virkeligheten.

Jeg er ei ung jente, ca. 16 år (ok, noen ganger yngre... fantasien kjenner ingen grenser) som må bo hos min store, feite, mannsjåvinistiske onkel i førtiårene en sommer. Vet ikke om han er onkel på ordentlig, men jeg kaller ham "onkel Otto". (Har ingen onkel som heter det i virkeligheten, altså!)

Om kvelden, når jeg legger meg, hører jeg de tunge skrittene hans nedover gangen, mot døra inn til rommet der jeg ligger. Vet hva som skal skje, for det har liksom skjedd hver eneste kveld siden jeg kom til huset hans- han kommer inn døra, naken, feit og hårete, med stor ståpikk, blank og dryppende med masse hår rundt og store, kraftige baller under.

Jeg er selvsagt liten, slank, barbert og en liten "engel" av en tenåring- tilsynelatende. Men jeg digger det som skal skje. Han vet at jeg sover naken- så han river av meg dyna, så jeg ligger der helt blottet og kikker på ham med "redde" øyne. Han gliser og setter seg på knærne i fotenden av senga, senker hodet mellom bena på meg (som han holder fra hverandre med de sterke nevene sine) og slikker meg så puppene knopper seg og jeg begynner å ynke meg og vri meg av lyst... Samtidig kniper han litt i brystvortene mine og kjører tunga inn i meg et par ganger. Så reiser han litt på seg, lar tunga si løpe oppover magen min før han småbiter litt i brystene mine mens han liksom grynter og knurrer lavt, jeg kjenner pikkhodet hans mot klitoris, kjenner de store ballene hans som henger mot baken min, og blir skikkelig opphisset, våt og klar.... stønner ut; "åh, onkel Otto, vær så snill..."

han sier at han vet at jeg liker dette, skitten og kåt som jeg er, deilig ung kropp og så videre. Så presser han den store, stive, glinsende pikken sin inn i den lille fitta mi, og den glir inn og ut, inn og ut, så tar han den helt ut igjen og stikker bare tuppen inn, før han støter på nytt, inn og ut, samtidig som de hårete ballene hans dasker mot baken min... nagler meg til senga mens han holder hendene mine over hodet mitt, digre, hårete arbeidshender låst rundt de spinkle armleddene mine.

Uff, dette ble kanskje for detaljert. Synes det er nesten flaut å bli så tent av denne fantasien, siden den er litt incestiuøs, eller hva det heter, og så tenner jeg vanligvis ikke på eldre menn, særlig ikke feite og hårete sådanne! Men denne fantasien er knalldeilig. Bruker jeg en vanlig dildo inni meg, og en liten vibrator på klit samtidig som jeg har denne i hodet, tar det ikke lang tid før jeg nesten ligger i taket og rister i de mest intense orgasmer.... Det er superherlig.

:sjenert: rødme...

Skrevet
Nå har jeg lest deler av denne tråden din Nelle, og jeg vil gjerne fortelle om min favorittfantasi for tiden.

Har logget ut, for den er virkelig dirrty...  :sjenert: OG, jeg må understreke, den har INGEN som helst rot i virkeligheten.

Jeg er ei ung jente, ca. 16 år (ok, noen ganger yngre... fantasien kjenner ingen grenser) som må bo hos min store, feite, mannsjåvinistiske onkel i førtiårene en sommer. Vet ikke om han er onkel på ordentlig, men jeg kaller ham "onkel Otto". (Har ingen onkel som heter det i virkeligheten, altså!)

Om kvelden, når jeg legger meg, hører jeg de tunge skrittene hans nedover gangen, mot døra inn til rommet der jeg ligger. Vet hva som skal skje, for det har liksom skjedd hver eneste kveld siden jeg kom til huset hans- han kommer inn døra, naken, feit og hårete, med stor ståpikk, blank og dryppende med masse hår rundt og store, kraftige baller under.

Jeg er selvsagt liten, slank, barbert og en liten "engel" av en tenåring- tilsynelatende. Men jeg digger det som skal skje. Han vet at jeg sover naken- så han river av meg dyna, så jeg ligger der helt blottet og kikker på ham med "redde" øyne. Han gliser og setter seg på knærne i fotenden av senga, senker hodet mellom bena på meg (som han holder fra hverandre med de sterke nevene sine) og slikker meg så puppene knopper seg og jeg begynner å ynke meg og vri meg av lyst... Samtidig kniper han litt i brystvortene mine og kjører tunga inn i meg et par ganger. Så reiser han litt på seg, lar tunga si løpe oppover magen min før han småbiter litt i brystene mine mens han liksom grynter og knurrer lavt, jeg kjenner pikkhodet hans mot klitoris, kjenner de store ballene hans som henger mot baken min, og blir skikkelig opphisset, våt og klar.... stønner ut; "åh, onkel Otto, vær så snill..."

han sier at han vet at jeg liker dette, skitten og kåt som jeg er, deilig ung kropp og så videre. Så presser han den store, stive, glinsende pikken sin inn i den lille fitta mi, og den glir inn og ut, inn og ut, så tar han den helt ut igjen og stikker bare tuppen inn, før han støter på nytt, inn og ut, samtidig som de hårete ballene hans dasker mot baken min... nagler meg til senga mens han holder hendene mine over hodet mitt, digre, hårete arbeidshender låst rundt de spinkle armleddene mine.

Uff, dette ble kanskje for detaljert. Synes det er nesten flaut å bli så tent av denne fantasien, siden den er litt incestiuøs, eller hva det heter, og så tenner jeg vanligvis ikke på eldre menn, særlig ikke feite og hårete sådanne! Men denne fantasien er knalldeilig. Bruker jeg en vanlig dildo inni meg, og en liten vibrator på klit samtidig som jeg har denne i hodet, tar det ikke lang tid før jeg nesten ligger i taket og rister i de mest intense orgasmer.... Det er superherlig.

:sjenert: rødme...

Hei! Leste gjennom hele fantasien din, og skjønner deg godt. Både at du tenner på den, og at den gjør deg litt smårødmende... Den er jo rimelig dirty, og som du selv sier fullstendig politisk ukorrekt. Men la oss drite i det! De fleste av mine fantasier er i aller høyeste grad politisk ukorrekte de også, og jeg har også fantasert om situasjoner og mennesker (mange oppdiktede) som jeg absolutt ikke tenner på i virkeligheten. Det er jo, som både du og jeg og alle andre vet - en gedigen forskjell mellom fantasi og virkelighet. Jeg vet ikke om jeg har fortalt om det i denne tråden, men en gang var det to karer fra et flyttebyrå som skulle levere et flyttelass hjemme hos meg. Begge var relativt disgusting å se på sånn rent utseendemessig. Men - det var liksom noe med blikket til han ene... Fantaserte ganske mye om han etterpå - at han voldtok meg etc. Men, det er selvsagt noe jeg ALDRI ville ha ønsket i virkeligheten.

Fortsett å kose deg med fantasien din uten å skjemmes. Det er din helt private og personlige fantasi, og den skader ingen - er bare deilig og fin... for deg! Det er det som er viktig veit du! ;)

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger og tips!

Godt å høre at jeg ikker unormal.

Dessverre har jeg blitt singel for ikke så lenge siden, så blir nok vanskelig å få levd ut fantasiene, iallefall med det første.

Må nesten følge litt med på denne tråden fremover :)

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Oioioi, her må jeg nesten bare blande meg inn.

Fantasier om å være underdannig/bli voldtatt o.l. er jo veldig veldig veldig vanlig, og jeg er intet unntak.

Har hatt sånne fantasier helt fra jeg debuterte som 15-åring, og har heldigvis vært så heldig å ha kjærester som har vært med på leken.

Men...jeg har funnet ut at det er skiller mellom ting her...nemlig det som er fysisk bra og det som er psykisk bra under sex.

Min første kjæreste var f.eks helt fantastisk flink psykisk. Han hadde virkelig det dominante "i seg" og hadde ingen problemer med å leve seg inn i det hele. Det virket som rollen falt veldig naturlig for ham, og det tente meg skikkelig. I tillegg var han ikke redd for å ta i skikkelig...holde meg fast, dytte meg inn i veggen, lugge meg litt...Men, rent fysisk var det ikke så big deal. Han var super på oralsex og alt sånt, men selve penetreringen var ikke det helt store...gav meg egentlig ingenting. Derfor var det så bra at han var så flink på de andre tingene. Fantastisk sex var det uansett. Han skal ha litt creds for at det psykiske gjorde at han ikke var redd for å bruke makt og vise krefter fysisk heller da...mmm

Min andre kjæreste hadde de fysiske fordelene. Penetrering og selve samleiet var så bra at jeg visste knapt hvor jeg skulle gjøre av meg. Men når det kom til det psykiske...det med å være hardhendt og spille en rolle falt han litt igjennom. Han kom seg veldig da...gjennom to år. Men det falt aldri helt naturlig for ham, og det merket jeg veldig godt.

Så kan man jo kanskje si det sånn da, at for nr 1 falt det så naturlig at han ikke trengte å "spille noen rolle"...han bare gjorde det. Mens nr 2 måtte være litt skuespiller. Skjønner..? Uansett var nr 1 bedre. Uten tvil. Han trykket på alle de rette knappene.

Men, for å ikke skeie helt ut fra tråden her...mine favoritt-ting som menn gjør:

- Holde meg fast...jammiiii. Vise at han er sterkere enn meg er alltid en vinner.

- Tvinge meg til å kysse han. Selv om jeg vrir meg unna så får han viljen sin.

- Holde meg i håret. Absolutte favoritt: doggy hvor han holder fast i håret istedenfor hoftene...ikke for hårsåre sjeler,hehhe..

- Dytte meg inntil vegger o.l. for å kysse meg. Da er jeg solgt.

- Bite..særlig i halsen, ryggen, på armene osv osv.

Egentlig, alt i alt, så dreier det seg for meg om å føle meg liten. :sjenert:  Føle at mannen har totalt kontroll og kan gjøre akkurat som han vil. Det er sikkert noe med det å føle at man ikke har skyld i det som skjer, men bare kan gi seg henn og la det skje.

Herlig tråd...

og herlig innlegg. :klappe: Hva skjer med nr. 3 ? :sjarmor:

Skrevet

For tiden har jeg en favorittfantasi som er som følger...

Jeg er på julebord på et hotell sammen med min mann. I løpet av kvelden får jeg kontakt med en litt eldre mann som ikke legger skjul på at han er tent på meg.

Siden jeg er gift skal jeg også være "snill" pike å holde meg unna utroskap. Men fyren følger etter meg og på et eller annet vis havner jeg på rommet hans. Der er løpet kjørt..... ;)

Fullstendig sjanseløs mens han dytter meg over lenestolen, drar opp skjørtet og griseknuller meg bakfra. Han er mye sterkere jeg får streng beskjed om å ikke kjempe i mot hvis ikke vil dette ta hele kvelden og min mann vil begynne å lure..... Så ringer han en kompis som også er på julebordet og ber han komme opp på rommet. Derfra er det ymse variasjoner med sug, slikk og knulling. Det varierer jo litt hva som skjer og fantasien utvikler seg stadig. Men det slutter for tiden alltid med at han ene løfter meg opp og knuller meg inntil veggen før han snur seg, fremdeles med meg tredd på og kompisen tar det andre hullet i bruk. Fantastisk opphissende å tenke på. Fantasien er stadig i utvikling og noen ganger tar det helt av med masse menn som kommer inn på rommet fordi de hører rykter om hva som foregår, til og med min svoger-som da selvfølgelig også vil delta.....

Etterpå går jeg ned igjen til min mann som heldigvis ikke har savnet meg.

:rodme::ler:

Skrevet

Perverse utro onkelpulere :overrasket: Hva er det galt med dere???!?!?!?!?!??!?!

Skrevet
Perverse utro onkelpulere :overrasket: Hva er det galt med dere???!?!?!?!?!??!?!

Glemte du ironiflagget?

Hvis ikke så må du slå opp ordet fantasi i en ordbok. Selv om jeg tenner på utroskap i fantasien så tenner jeg absolutt ikke på det in real life. Tvert imot.

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Kjempespennende tråd. Godt å se man ikke er alene om et "rikt" fantasiliv. Selv har jeg tre forskjellige kategorier fantasier. Tenkte jeg skulle kjede dere med et lite ekspempel av alle tre:

Jeg jobber sammen med en litt frekk ung kvinne/jente. Hun er ganske spydig, men samtidig aner man en ydmykhet grunnet alder, nyansettelse osv. Hun er ganske lita, slank. Vi jobber, sent på kvelden. Hun gjør noe alvorlig feil, og i fantasien gjør jeg det stikk motsatte (!) av det som ligger i min natur (nemlig å hjelpe); Jeg utnytter situasjonen. Hun fremstår plutselig som sutrete, redd og ydmyk. Hun sier noe alà "vi får ta det i morgen", i det jeg griper henne rundt håndleddet, forteller henne at "det kan du være sikker på at vi ikke gjør", tar henne med inn på hennes kontor..legger henne over bordet og gir henne et par rapp med hånda over skjørte-rompa. Hun blir sint, frekk.....jeg holder henne der....presse meg litt inntil henne....hun merker at hun er helt fastlåst....jeg trekker opp skjørtet....ned trusa....fortsetter å prate med henne....at nok er nok...dette har du fortjent.....trekker ned min egen bukse....fortsetter å prate ydmykende til henne mens pikken stivner mellom rompeballene hennes.....gir etpar klaps på den nakne stompen...kjenner etter over hofta, rompa , skrittet med hendene....invaderer henne med hendene....kjenner hun er våt..kommenterer det.....merker hun vrir seg....eller rettere sagt prøver å vri seg....hun blir våtere....jeg tar pikken min inni henne...knuller henne hardt over hennes egen pult....holder et godt grep om hofta og et rundt hestehalen og tar henne til hun selv rister i en ufrivillig orgasme...som er omtrent rett før jeg spruter over hele rompa hennes.....trekker bare opp buksa mi...sier hade og går.

Den andre kategorien handler mest om det motsatte. En av mine favorittfantasier er at jeg er blitt skadet i en ulykke (vet dette høres fælt ut men det er nå engang en fantasi jeg har ), jeg har fått en skade som gjør meg veldig veldig svak, nesten lam, men ikke ufølsom. Hun som har forårsaket skaden (kjørt på meg e.l.) oppsøker meg, og tilbyr seg å "hjelpe". Det jeg ikke vet er at dette gjør henne veldig kåt. Min hjelpeløshet gjør henne kåt. Jeg har samtidig mistet tale-evnen (!!, igjen, sorry hvis jeg støter noen her) så jeg kan ikke gi beskjed når jeg oppdager at noe ikke er som det skal. Hun får meg etterhvert alene, og har ordnet det slik at hun faktisk får penger av noen (trygdekontoret antar jeg hehe) for å "passe meg". Så fort vi er alene begynner "moroa". For henne. Resten av fantasien er forskjellige former for ansikts-sitting. Hun begynner som regel med å sette seg med trusa si på, gnir seg....stryker litt på meg....jeg prøver velidg svakt å gjøre motstand...dette tenner henne mer og mer....hun ser ned på meg....og flytter seg nærmere og nærmere ansiktet med et ganske slemt flir....begynner å gni seg mot meg.....etter første orgasmen snur hun seg....med eller uten truse (varierer;)) setter rompa si mot munnen min, begynner å gni seg igjen mens hun stryker rundt på brystkassen og magen min...pikken min...som er kjempestiv uten at hun bryr seg noe om det....til slutt tar hun hånda mi mot fitta si mens hun gir seg enda hardere mot ansiktet med rompa...og kommer nok engang.......Fantasiene i denne kategorien er altså litt det motsatte...å være svak, hjelpeløs etc.

Den siste kategorien min er egentlig den aller beste, (i min fantasi altså ) og den går gjerne slik :

Jeg kommer hjem til den jeg elsker, og har elsket i flere år, sterkt savn etter bare noen timers fravær.....ser smilet hennes, blikket, antrekket, møter henne i et vått dypt og inderlig kyss. Alle scener om hennes fantastiske egenskaper som mor, kjæreste, elskerinne, yrkeskvinne farer som et glimt gjennom hodet mens jeg opplever at dette, akkurat dette er summen av livet mitt; et intimt kyss med min elskede som fortsetter inn i stua...på sofaen....hvor klærne blir liggende....jeg kysser hver eneste cm av kroppen hennes....og hun nyter det...hinsides...beundrer meg for jeg vet alt om hva hun liker når hun liker det...og utnytter kunnskapen for alt det er verdt....det er hett, hektisk i blanding med en avslappet, trygg og varm atmosfære. Ingenting i verden betyr mer enn vår nytelse og lykke akkurat nå. Hun ligger på ryggen.....smiler til meg..bruker navnet mitt mye..hele tiden....jeg kryper oppover etter å ha slikket , sugd og kysset henne fra tærne til fitta (som får masse oppmerksomhet)...vi tar rolig misjonær....med blikket kun i hverandres øyner...smil...følelser....elskov....Hun vrir seg litt..dytter litt mot meg....snur seg over p åmagen.....både fordi hun liker det og fordi hun vet at jeg liker det....jeg stryker fingrene mine fra nakken hennes....håret...og nedover ryggsøylen...bøyer meg og lar tunga mi følge samme retning......stopper med tungen i det lille spesielle punktet hun liker som ligger midt mellom rompa og ryggen.....fortsetter å kysse rompeballene hennes...sprekken....forsiktig med tunga....legger meg over henne igjen...idet jeg tar et hardere grep om den ene rompeballen, og den andre hånda på skuldren/halsen/nakken......tar henne hardere nå....med en blanding av harde og ømme grep...om skuldre..nakke...rompe..hofter........snur ansiktet hennes så langt det lar seg gjøre mot meg...kysser..slikker munnen...kysser kinnet....ser inn i det ene øyet hennes og spruter i henne...pumper...mens blikket vårt sier at vi begge vet at dette må, skal og vil vare evig. Avsluttes med.....elsker deg....

Lurer på hvor lenge dette blir liggende før jeg pingler meg til å editere det bort :forvirret:

Gjest Gjest_Prinsessen_*
Skrevet
og herlig innlegg. :klappe:  Hva skjer med nr. 3 ? :sjarmor:

:rodme:;)

Vel...det har vel vært noen etter dette, men ingen som jeg gidder å ta med i sammenlikningen, for de har enten ikke visst at dette har tent meg, eller de har ikke prøvd i det heletatt. Men jeg håper inderlig det dukker opp en som kan kvalifisere som en god nr 3. For min del kan det fysiske og psykiske innen sex utkonkurrere hverandre. Hvis det fysiske er fantastisk føler jeg ikke stort behov for det psykiske, og omvendt. Her må man se tilbake til mitt første innlegg for å se min definisjon av det psykiske og fysiske innen sex. Jeg tenker ikke på følelser(forelskelse, om man elsker hverandre)i det heletatt...bare dette med å "spille ett spill" og følge en fantasi.

Sukk...blir litt nøden av å tenke og skrive om sånt... :sjenert:

Også her som det skjer såååå lite... :icon_neutral:

Skrevet

Må redigere meg selv...Jeg kan føle mindre behov for det fysiske eller psykiske hvis det motsatte er veldig bra, men jeg glemmer det ikke forde...Man har da sine behov...hehe

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Må redigere meg selv...Jeg kan føle mindre behov for det fysiske eller psykiske hvis det motsatte er veldig bra, men jeg glemmer det ikke forde...Man har da sine behov...hehe

enig, blir kresnere og kresnere jeg. Vil helst ha begge deler på en gang ;) Men det skjer ikke noe mer her heller for tida av den grunn :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...