Yme Skrevet 20. november 2006 #321 Skrevet 20. november 2006 Dæven så omfattende de fantasiene deres er Når jeg fantaserer, tenker jeg på at jeg har sex, å så er jeg ferdig Driver å dere å koser med dere selv, mens dere tenker på alt det her, eller er det bare sån at dere kan sitte å tenke på det, å er fornøyd med det?
Labomba_83 Skrevet 20. november 2006 #322 Skrevet 20. november 2006 Dæven så omfattende de fantasiene deres er Når jeg fantaserer, tenker jeg på at jeg har sex, å så er jeg ferdig Driver å dere å koser med dere selv, mens dere tenker på alt det her, eller er det bare sån at dere kan sitte å tenke på det, å er fornøyd med det? ← Som oftest tenker jeg også bare sex, og kun sex. Men av og til dukker det opp litt mer historie rundt ting i hodet mitt. Hadde jeg det ikke vært for at jeg var hjemme hos foreldrene mine, hadde jeg nok gjort noe mer enn å bare lese! :D
Donnie Darko Skrevet 20. november 2006 #323 Skrevet 20. november 2006 Jeg fantaserer også om å bli voldtatt(nei yme.. ikke av deg men av damer.) Tror dette er ganske vanlig for menn også.
Yme Skrevet 20. november 2006 #324 Skrevet 20. november 2006 Jeg fantaserer også om å bli voldtatt(nei yme.. ikke av deg men av damer.) Tror dette er ganske vanlig for menn også. ← Hah, bare lat som...
Gjest Tigerjente Skrevet 20. november 2006 #325 Skrevet 20. november 2006 Jeg fantaserer også om å bli voldtatt(nei yme.. ikke av deg men av damer.) Tror dette er ganske vanlig for menn også. ← Det tror jeg også er vanlig for menn. De fleste jeg har snakka med om det, har sagt at de drømmer om det. Og det gjør hvertfall typen min, og da får jeg en overlegen følelse som jeg også digger å kjenne på innimellom, ikke bare den undertrykkende følelsen jeg får når han bestemmer over meg.
Donnie Darko Skrevet 20. november 2006 #326 Skrevet 20. november 2006 Det tror jeg også er vanlig for menn. De fleste jeg har snakka med om det, har sagt at de drømmer om det. Og det gjør hvertfall typen min, og da får jeg en overlegen følelse som jeg også digger å kjenne på innimellom, ikke bare den undertrykkende følelsen jeg får når han bestemmer over meg. ← Det har nok med noe som jeg leste et annet sted her at man på en måte ikke blir ansvarlig for sin egen seksualitet og derfor kan slippe seg mer løs.
Gjest Gjesta Skrevet 20. november 2006 #327 Skrevet 20. november 2006 Men jenter, når dere lever ut fantasiene deres i virkeligheten, ikke "hjelp til" mer enn nødvendig. Hvis man f. eks. skal sette håndjern på dere, er det ikke noe kult hvis dere stikker frem begge hendene og gliser forhåpningsfullt. Og så skal dere ikke gjøre for vanskelig heller. Knipe bena sammen er bare lov en liten stund...
Gjest Pax Skrevet 20. november 2006 #328 Skrevet 20. november 2006 Hvis man f. eks. skal sette håndjern på dere, er det ikke noe kult hvis dere stikker frem begge hendene og gliser forhåpningsfullt. ← Sorry, det skal ikke gjenta seg.
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #329 Skrevet 20. november 2006 Mannen min og jeg forakter alt som har med voldtekt å gjøre. Vi er voksne mennesker som aldri kunne tenkt å prøve ut noe sånt i det hele tatt, . Men smak og behag.
Nelle Skrevet 21. november 2006 Forfatter #330 Skrevet 21. november 2006 Dæven så omfattende de fantasiene deres er Når jeg fantaserer, tenker jeg på at jeg har sex, å så er jeg ferdig Driver å dere å koser med dere selv, mens dere tenker på alt det her, eller er det bare sån at dere kan sitte å tenke på det, å er fornøyd med det? ← Vi trenger på en måte ikke konsentrere oss om å tenke på "alt det her" - for "alt det her", det bare kommer av seg selv liksom. Men hvis man f.eks sitter på bussen eller i et møte og kjeder seg, da kan man mer styre fantasiene - sånn er det iallfall for meg. Altså, hvis jeg kjeder meg og trenger å kille litt tid - da produserer jeg styrte fantasier, men når jeg fingrer da trenger jeg ikke å gjøre noe spesielt for da kommer bare fantasiene ferdig, som på løpende bånd, nesten som en film. Labomba: Kult å ha deg tilbake! :-)
Nelle Skrevet 21. november 2006 Forfatter #331 Skrevet 21. november 2006 Mannen min og jeg forakter alt som har med voldtekt å gjøre. Vi er voksne mennesker som aldri kunne tenkt å prøve ut noe sånt i det hele tatt, . Men smak og behag. ← Mannen min og jeg forakter alt som har med EKTE voldtekt å gjøre. Vi er voksne mennesker som er veldig flinke til å skille fantasi og virkelighet. Nelle
Gjest Gjesta Skrevet 21. november 2006 #332 Skrevet 21. november 2006 Sorry, det skal ikke gjenta seg. ← Skulle jeg prøvd å sette håndjern på deg, ville det blitt rosa pusehåndjern. *fantaserer om hvor vilt hun hadde protestert* Labomba: Kult å ha deg tilbake! :-) ← Enig! Mannen min og jeg forakter alt som har med voldtekt å gjøre. Vi er voksne mennesker som aldri kunne tenkt å prøve ut noe sånt i det hele tatt, . Men smak og behag. ← Hva mener du med "alt som har med voldtekt å gjøre"? Jeg synes ikke det er så stor forskjell mellom putekrig og lekevoldtekt. Først hisser man hverandre opp, og så leker man at én blir tatt mot sin vilje. Jeg ser mer på det som at alle par har sin grense for hvor mye man leker at den ene dominerer den andre.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #333 Skrevet 21. november 2006 Skulle jeg prøvd å sette håndjern på deg, ville det blitt rosa pusehåndjern. *fantaserer om hvor vilt hun hadde protestert* Enig! Hva mener du med "alt som har med voldtekt å gjøre"? Jeg synes ikke det er så stor forskjell mellom putekrig og lekevoldtekt. Først hisser man hverandre opp, og så leker man at én blir tatt mot sin vilje. Jeg ser mer på det som at alle par har sin grense for hvor mye man leker at den ene dominerer den andre. ← Gjør bare ikke det. For vi har ingen interesse for det. Spurte han om det i går, og han fikk sjokk. Sa at det kunne han aldri tenkt seg. Så vi er helt enige, og det er det viktigste.
Nelle Skrevet 21. november 2006 Forfatter #334 Skrevet 21. november 2006 Gjør bare ikke det. For vi har ingen interesse for det. Spurte han om det i går, og han fikk sjokk. Sa at det kunne han aldri tenkt seg. Så vi er helt enige, og det er det viktigste. ← Er forsåvidt enig i det - at det viktigste er at dere er enige.
Labomba_83 Skrevet 26. november 2006 #335 Skrevet 26. november 2006 Labomba: Kult å ha deg tilbake! :-) ← Thaaaaanx:) Feels good to be back :D *lol* Skal prøve å være litt aktiv i framtiden :D Har mange flere fantasier å dele Noe rart har skjedd med meg, føles ut som om jeg har kommet i puberten på nytt.... Var faktisk her om dagen og kjøpte meg ny vibrator Fantasiene kommer veldig godt med sammen med den ;D HA HA :D
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2006 #336 Skrevet 26. november 2006 Jeg hadde gledet meg så mye til å prøve sånn "playrape" da jeg besøkte typen min (er i et lang distanse forhold). Vi hadde snakket masse om det. Men vi gjorde det aldri, det endte bare opp med vanlig sex. Men det føles bare rart egentlig, jeg vet ikke om han er i stand til å gjøre det, han er for snill. Det eneste han gjorde var å daske meg på roma når jeg satt oppå ham, og holde meg i håret når jeg sugde ham, slik at han munnpulte meg. Jeg prøvde å gi ham noen hint, for det blir for dumt å si; nå skal jeg nekte og så må du voldta meg. F.eks da han begynte å dra av meg toppen prøvde jeg å holde litt tilbake, og da stoppet han å så rart på meg. Og sa: hva er det? jeg bare ristet på hodet å sa; ingenting. Så det var det........utrolig skuffende
Gjest Pax Skrevet 26. november 2006 #337 Skrevet 26. november 2006 Dere har jo en god begynnelse, i alle fall. Han er jo ikke tankeleser. Foreslår at du sier i fra neste gang.
Gjest MORNA Skrevet 27. november 2006 #338 Skrevet 27. november 2006 Hallo dere damer! Tenker på fantasiene deres her.... Hvis(/når?) dere skal prøve ut disse på gutter, tenker jeg at dere antakelig må gi dem litt tid! Nå er det slik at de aller fleste er lovlydige og allrighte.... Derfor er det ikke det minste rart at de ser rart på dere de første gangene. De er jo lært opp til å respektere dere. Selv hadde jeg en dame, som hintet til at hun ville ha litt røff sex, og jeg merket at hun tente på voldtekt. (Merket det når vi så på flm sammen.) Siden hun ofte har veldig dårlig sexlyst (fikk ofte nei), måtte jeg tenke litt på dette, det kunne jo hende jeg ikke klarte å skille mellom "falsk nei" og "ekte nei", men bestemt meg for å overrakse hun når hun kom hjem fra jobb, dessverre kom hun meg i forkjøpet og dumpet meg. Poenget med det jeg forteller er at jenter kanskje burde si klarere i fra hva dem ønsker, og gi gutta mulighet for å hjelpe dem. Hilsen en svært ulykkelig mann
Labomba_83 Skrevet 28. november 2006 #339 Skrevet 28. november 2006 Ha ha ha ;P Jeg visste to de fantasiene som jeg er synes er best, Den med resturanten, og hun som skrev at hun følte seg ganske pult, til min x. Han jeg nettopp har gjort det slutt med. Og han ble veeeeeeeldig tent, han ble faktisk overrasket over at han ble så tent fordi han trodde ikke at han tente på slike ting. Så kanskje det er håp for meg allikevel.
Nelle Skrevet 30. november 2006 Forfatter #340 Skrevet 30. november 2006 Ha ha ha ;P Jeg visste to de fantasiene som jeg er synes er best, Den med resturanten, og hun som skrev at hun følte seg ganske pult, til min x. Han jeg nettopp har gjort det slutt med. Og han ble veeeeeeeldig tent, han ble faktisk overrasket over at han ble så tent fordi han trodde ikke at han tente på slike ting. Så kanskje det er håp for meg allikevel. ← Hvorfor gjorde du det slutt med han? Du var jo så tent på han? ...Nå er det visst jeg som ikke har vært her på en stund. Er så oppover ørene forelsket i kjæresten min om dagen at jeg nesten ikke klarer å konsentrere meg om noen verdens ting. Sex er så deilig at jeg får orgasme nesten bare ved at han ser på meg, så foreløbig har vi liksom mer enn nok med å ha helt vanlig, straight sex. Vi er så kåte at vi rekker aldri å gjøre noe mer ut av det enn helt vanlig sex uansett... Deilig å ha det sånn også, da... Men han har lest igjennom hele denne tråden - det synes jeg er litt spennende, å tenke på at han sitter å leser hva jeg skriver litt sånn "bak min rygg". Det meste visste han vel fra før, men spennende allikevel... Moderatorer - er dette utenomsnakk? Jeg mener ikke å utenomsnakke, bare ville forklare litt hvorfor det ikke har kommet så mange saftige fantasier fra min side i det siste... Hilsen forelsket Nelle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå