Gå til innhold

Jentefantasier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så kåt for tiden og i går begynte jeg å fantasere mens jeg holdt på.

Jeg tenkte at typen min stod foren meg og kysset meg ømt på halsen mens han strøk den ene hånden over håret mitt, og plutselig tok han et godt tak i håret mitt og tvang meg ned på kne.

Og slo meg før han sa at jeg måtte forstå hvor min plass var, at han gjorde dette for å minne meg på å være under ham, at jeg bare var ei jente og han bestemte alt over meg.

Jeg ble så kåt, før jeg fikk tenkt at han gjorde noe seksuelt med meg, men bare av det å bli underdanig.

Føler det er så unormalt å tenke slik.

Damer flest står jo på likestilling og biter hardt hvis noen prøver å si dem i mot.

Selv om det bare er seksuelt..eller??

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Jeg er så kåt for tiden og i går begynte jeg å fantasere mens jeg holdt på.

Jeg tenkte at typen min stod foren meg og kysset meg ømt på halsen mens han strøk den ene hånden over håret mitt, og plutselig tok han et godt tak i håret mitt og tvang meg ned på kne.

Og slo meg før han sa at jeg måtte forstå hvor min plass var, at han gjorde dette for å minne meg på å være under ham, at jeg bare var ei jente og han bestemte alt over meg.

Jeg ble så kåt, før jeg fikk tenkt at han gjorde noe seksuelt med meg, men bare av det å bli underdanig.

Føler det er så unormalt å tenke slik.

Damer flest står jo på likestilling og biter hardt hvis noen prøver å si dem i mot.

Selv om det bare er seksuelt..eller??

:rodme: Det er sånn han driver på meg.

Men bare i senga så klart. I Det virkelige liv vet vi alle at he's the bitch and I'm the butch :---D

Skrevet
Men bare i senga så klart. I Det virkelige liv vet vi alle at he's the bitch and I'm the butch

Der sa du det. Menn som denger kona si i senga er frustrerte over å være "hunden" i forholdet ellers :ler:

Foretrekker å være Alfaulven både i og utenfor senga jeg ;)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

At det var? Neinei, jeg hadde bare et indre behov for å sitere Jay og Silent Bob. Ikke er vi kjærester heller, vi er bare normale venner som er likestilte helt til det kommer til senga, for da bestemmer jeg at han skal bestemme over meg. Ellers blir det månelyst.

(så egentlig er jeg boss haha)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Derfor - hvis jeg befinner meg i en forsamling hvor det også er menn tilstede (f.eks på cafe - jeg elsker å sitte helt alene på cafe og lese aviser, særlig på lørdager - men egentlig etter at den verste rushtiden er over), så tenker jeg ofte: Har han en fetisj for føtter? Har han en fetisj for støvletter eller dingling med sko? Hva tenker han på? Fantaserer han? River han av meg klærne i fantasiene sine? Går han hjem og runker med denne fantasien fremdeles i hodet?

Sånn tenker jeg...  :sjenert:

Faen ikke så dumt tenkt det der du :rodme:

Kunne vært meg ................................... :sjenert::hjerter_rundt:

Skrevet (endret)
Faen ikke så dumt tenkt det der du :rodme:

Kunne vært meg ................................... :sjenert:  :hjerter_rundt:

Nettopp ;)

Faen meg synd vi snakker litt store avstander her...

Er jo nesten så du skulle gitt meg et hint neste gang du er i nærheten :Hehe:

Endret av Nelle
Skrevet

Det er karneval, og jeg har på meg et kostyme hvor kun øynene, hender og føtter synes. Øynene har mørk sminke, neglene på hender er lakkert mørke røde. På føttene har jeg sko med høye heler.

Når jeg kommer inn i festlokalet ser jeg en ung, nydelig gutt. Han sitter sammen med noen venner og drikker øl. Han har kropp som en gresk gud, og er så pen at jeg får frysninger nedover ryggen - men ser ufattelig stille og sjenert ut.

Jeg møter blikket hans flere ganger i løpet av kvelden, og etter en stund får jeg han med meg på dansegulvet. Han er fremdeles sjenert, så sjenert at han nesten ikke klarer å danse, men litt ut i den tredje låta kjenner jeg plutselig hånda hans et lite sekund på rompa mi - før han sjenert flytter den igjen. Men det var nok for meg. Der og da visste jeg at jeg kunne gjøre hva jeg ville med ham! :Hehe:

Da festen var over fulgte jeg han hjem. Det viste seg at han var yngre enn jeg hadde trodd - bare 16. Jeg ble med inn, og vi satt og pratet litt i sofaen. Jeg begynte å kjede meg litt, og spurte han om vi skulle kline. Han ser på meg, fremdeles uten å se noe mer av meg enn øynene mine, og ser ut som om han nettopp har detti ned fra månen. Han hørte godt hva jeg spurte om, men ba meg allikevel gjenta spørsmålet. Han var nervøs, og jeg skjønte at han var helt uten erfaring. Jeg dyttet han ned på sofaen, og lot ham ligge der på ryggen mens jeg bøyde meg over han. Trakk sløret som skjulte ansiktet mitt til side, og kysset han mens jeg begynte å åpne skjorteknappene hans. Kneppet opp hele skjorta, og trakk den til side. Kysset brystkassa og brystvortene hans, og slikket han nedover magen og ned mot pikken, som var steinhard. Åpnet buksene, trakk de litt ned, og dro frem pikken. Brukte lang tid på å suge - ville at det hele skulle vare... Han skalv som et aspeløv, gispet etter pust, klynket - og sa til slutt med svak stemme at han kom til å komme... Jeg sugde videre, lot han komme i munnen min, og svelget...

--------------

Det som er det fine med dette er at det ikke er en fantasi, men noe som hendte for noen år siden. I virkeligheten. Men guuuuud som jeg har brukt denne opplevelsen i fantasiene mine siden.... :Hehe:

Bare et eksempel på at fantasier er fleksible, og går "begge veier" sett i forhold til virkelighet - i tillegg til at de blir hvor de er (altså bare forblir en fantasi).

Nelle

Skrevet
Jeg vil være 16 og uskyldig igjen :cry:

Ja ikke sant ;)

Sinnsykt deilig å totalt forføre en ung, uskyldig gutt :sjarmor:

Ooohhhhhhh!

:wow:

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Nettopp  ;)

Er der stadig vekk.......... ihvertfall i nærheten :sjarmor:

Skrevet
Er der stadig vekk.......... ihvertfall i nærheten :sjarmor:

Som sagt - gi meg et hint. Jeg går gjerne på cafe i hovedstaden (hvis det er den byen du snakker om?), og særlig nå som jeg nettopp har kjøpt meg noen lekkerbiskener av noen støvletter, så lekre at man nesten ikke trenger neglelakk eller make-up - faktisk de lekreste støvlettene jeg noen gang har sett. Så lekre er de (og så dyre var de) at jeg må spise havregrøt til middag i en uke frem til neste lønning - men det var det faen meg verdt! :Nikke:

:Hehe:

Skrevet

Jeg hare nesten hele tiden voldtekt fantasier,har alltid brukt det når jeg onanerer,da fantaserer jeg om å bli tatt med makt,det tenner meg voldsomt.Jeg tenker ofte at jeg må være syk i hodet siden jeg må alltid fantasere om voldtekt for at jeg skal få orgasme.

Skrevet
Jeg hare nesten hele tiden voldtekt fantasier,har alltid brukt det når jeg onanerer,da fantaserer jeg om å bli tatt med makt,det tenner meg voldsomt.Jeg tenker ofte at jeg må være syk i hodet siden jeg må alltid fantasere om voldtekt for at jeg skal få orgasme.

Det er som om å lese noe jeg selv skulle skrevet.

men jeg har lyst til å prøve det, og etter at jeg fortalte typen min om det, så tenker han ikke på noe annet.

Jeg tror ikke alle menn vil gjøre det, men typen min er helt med!

desverre er vi i et litt langdistanse forhold så vi har ikke prøvd det ut ennå.

men gleder meg.

Skrevet

Du er ikke syk i hodet! Les bare i denne tråden hvor mange jenter det er som tenner på dette!!

:klem:

Skrevet
Det er som om å lese noe jeg selv skulle skrevet.

men jeg har lyst til å prøve det, og etter at jeg fortalte typen min om det, så tenker han ikke på noe annet.

Jeg tror ikke alle menn vil gjøre det, men typen min er helt med!

desverre er vi i et litt langdistanse forhold så vi har ikke prøvd det ut ennå.

men gleder meg.

Ja, gled deg! Det er DEILIG!!! :Hehe:

Gjest Gjest, Kjempen
Skrevet

Aaah Nelle!

Ta på deg støvlettene og kom til Oslo! Vi avtaler møtested på en kafe, så skal jeg komme å sjekke deg opp. Du får en natt du aldri vil glemme. Men, du må beholde støvlettene på mens jeg tar deg!

Skulle ønske..

Skrevet
Aaah Nelle!

Ta på deg støvlettene og kom til Oslo! Vi avtaler møtested på en kafe, så skal jeg komme å sjekke deg opp. Du får en natt du aldri vil glemme. Men, du må beholde støvlettene på mens jeg tar deg!

Skulle ønske..

Jeg tror meg og støvletter på cafe i Oslo bare er for Gorgon. :sjenert:

Også har jeg ikke så veldig lyst til å bli sjekket opp heller - for jeg har jo kjæreste! Så det blir nok ingen natt jeg aldri vil glemme - bare i fantasiene i så tilfelle...

Skrevet
Nettopp  ;)

det dere snakket om, jeg har også lurt på om det er noen gutter som ser meg som går hjem å runker med meg i tankene når han kommer hjem :P Men vil egentlig ikke vite :D

Skrevet
Det er karneval, og jeg har på meg et kostyme hvor kun øynene, hender og føtter synes. Øynene har mørk sminke, neglene på hender er lakkert mørke røde. På føttene har jeg sko med høye heler.

Når jeg kommer inn i festlokalet ser jeg en ung, nydelig gutt. Han sitter sammen med noen venner og drikker øl. Han har kropp som en gresk gud, og er så pen at jeg får frysninger nedover ryggen - men ser ufattelig stille og sjenert ut.

Jeg møter blikket hans flere ganger i løpet av kvelden, og etter en stund får jeg han med meg på dansegulvet. Han er fremdeles sjenert, så sjenert at han nesten ikke klarer å danse, men litt ut i den tredje låta kjenner jeg plutselig hånda hans et lite sekund på rompa mi - før han sjenert flytter den igjen. Men det var nok for meg. Der og da visste jeg at jeg kunne gjøre hva jeg ville med ham! :Hehe:

Da festen var over fulgte jeg han hjem. Det viste seg at han var yngre enn jeg hadde trodd - bare 16. Jeg ble med inn, og vi satt og pratet litt i sofaen. Jeg begynte å kjede meg litt, og spurte han om vi skulle kline. Han ser på meg, fremdeles uten å se noe mer av meg enn øynene mine, og ser ut som om han nettopp har detti ned fra månen. Han hørte godt hva jeg spurte om, men ba meg allikevel gjenta spørsmålet. Han var nervøs, og jeg skjønte at han var helt uten erfaring. Jeg dyttet han ned på sofaen, og lot ham ligge der på ryggen mens jeg bøyde meg over han. Trakk sløret som skjulte ansiktet mitt til side, og kysset han mens jeg begynte å åpne skjorteknappene hans. Kneppet opp hele skjorta, og trakk den til side. Kysset brystkassa og brystvortene hans, og slikket han nedover magen og ned mot pikken, som var steinhard. Åpnet buksene, trakk de litt ned, og dro frem pikken. Brukte lang tid på å suge - ville at det hele skulle vare... Han skalv som et aspeløv, gispet etter pust, klynket - og sa til slutt med svak stemme at han kom til å komme... Jeg sugde videre, lot han komme i munnen min, og svelget...

--------------

Det som er det fine med dette er at det ikke er en fantasi, men noe som hendte for noen år siden. I virkeligheten. Men guuuuud som jeg har brukt denne opplevelsen i fantasiene mine siden.... :Hehe:

Bare et eksempel på at fantasier er fleksible, og går "begge veier" sett i forhold til virkelighet - i tillegg til at de blir hvor de er (altså bare forblir en fantasi).

Nelle

OH MY GOD! når jeg leser om slikt, ønsker jeg nesten å være singel :D

Skrevet

Hehehe forresten, når jeg leste det innlegget, tenkte jeg "hvor er kortspillet hen?" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...