Nelle Skrevet 30. september 2006 Forfatter #181 Skrevet 30. september 2006 Labomba: Fortell mer om bildene som var suksess! Jeg sendte bilde (mms) til typen min i går, rett før jeg skulle reise ned til han. Stor suksess der i gården også - men som sagt er han ikke helt i "fokus" om dagen. Veldig lyst på sex - ja, men ikke så gira på å leke. Men ble heftig allikevel, da - så kommer nok resten etterhvert... ;-)
PoolBoy Skrevet 30. september 2006 #182 Skrevet 30. september 2006 (endret) Gå og spør menn hva de synes om utsagnet "seksuell perversitet har altid sin opprinnelse hos mannen" De fleste menn, i likehet med meg selv, er sikker på sin egen maskuline identitet og sine positive maskuline kvaliteter. Sånn sett må gjerne enkelte grupperinger stemple oss som menn generellt som pervoer. Det gjelder ikke oss "normale" uansett. Dessuten fortsetter damene å komme, uansett stempel. Ja, i følge denne tråden er det tydeligvis ingen ulempe å ha både perverse og destruktive tanker ovenfor den rette kvinne. Når det er sagt, så kan man absolutt se grunnen til beskyldningene. Det er bare å følge med på nyhetene det. Har det vært en dag, der menn ikke har fått vist frem sin destruktive natur ? Voldtekt, kidnapping, tortur, overgrep, utnytting....osv osv Fakta er at menn er overrepresentert på en rekke negative statistikker. Klikk deg over til SSB og velt deg i mannlig agressivitet. En pervertert voldsforbryter må jo få ståpikk deluxe av denne tråden... Endret 30. september 2006 av PoolBoy
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #183 Skrevet 30. september 2006 Jeg er mann og jeg liker fantasiene til Nelle! Ville ikke voldtatt en kvinne i ordets rette forstand, men kunne godt tenkt meg å være med på en lek der f.eks. flere menn deler en kvinne og behandlet henne som en "hore"
Nelle Skrevet 30. september 2006 Forfatter #184 Skrevet 30. september 2006 Labomba - sånn for å inspirere deg ytterligere... - dette var hva jeg lå og tenkte på etter at han hadde sovnet i går kveld: En gang skal jeg virkelig "ta for meg" av hele han. Vil starte med det du foreslo - å be han ta seg en dusj. Vil blindfolde han med en gang han kommer ut av dusjen, og føre ham inn på soverommet. Der vil jeg binde ham fast - både ben og armer (har sånne mansjetter - liker ikke så godt håndjern). Han er selvsagt naken, og jeg vil begynne med å barbere leggene og lårene hans (vel og merke hvis jeg VET at han ikke trenger å være avkledd med andre gutter i nærmeste fremtid). Vil barbere med høvel og skum - vaske vekk skumrester, tørke - og kle på han et par silkestrømper (alle jenter vet jo hvor deilig det føles å ta på strømper rett etter barbering - det må jo være en rimelig spesiell følelse for gutta, i og med de aldri har prøvd det før ). Så vil han få på strømpeholdere, kanskje en truse (jentestring) - og et par damestøvletter i hans størrelse. Hele tiden vil jeg forresten ha den der "I'm a bitch, I'm a woman..." på i bakgrunnen. Etter at jeg er ferdig med strømper osv. vil jeg smøre hele kroppen hans inn i babyolje (vel og merke det som er igjen av naken hud). Eller kanskje jeg slikker kokosbolle fra kroppen hans først - nå får jeg så mange ideer her jeg sitter at det begynner å gå litt i surr med rekkefølgen her... hihi... Men uansett vil jeg unngå pikken hans. Så vil jeg sette meg over ansiktet hans, med fitta bare noen centimeter fra - sånn at han kan høre og lukte, men på ingen måte få "ta del i" med tunga si. Vil fingre meg selv til jeg spruter utover ansiktet hans (og kanskje før jeg gjorde det ville jeg putte en liten sånn rompedildo opp i rompa hans - som bare lå der og trykte litt på det punktet som menn har oppi der). Så ville jeg plutselig bare sette meg ned på pikken hans, knulle han et par harde tak, og så bare sitte stille med pikken hans inni meg. Og deretter - da ville jeg.... tisse på han samtidig som han har pikken inni meg. Og når jeg gjør alt dette er jeg selvsagt luksushore. Det er jeg alltid når jeg er den som bestemmer over han.
Nelle Skrevet 30. september 2006 Forfatter #185 Skrevet 30. september 2006 (endret) En pervertert voldsforbryter må jo få ståpikk deluxe av denne tråden... ← Vel, så er det vel saktens BEDRE at han får ståpikk av denne tråden, og FORSTÅR at han ikke er alene om å ha slike tanker - at han SER at det finnes mange kvinner som også tenner på slike ting, at han slipper å føle seg UNORMAL (og nesten bli redd seg selv) - og ikke minst, at han ERFARER at han kan leve ut fantasiene sine UTEN å måtte gjøre det mot noens vilje, men heller leve i et positivt forhold hvor denne type sexlek kan utforskes og leves ut med kjærlighet som utgangspunkt, og IKKE destruktivitet, fortvilelse og frustrasjon. Det finnes kun EN regel med tanke på statistikkene du refererer til: Det finnes ikke et menneske på jord, som fullt og helt har det godt med seg selv, og som fullt og helt - ærlig og oppriktig, har det godt inne i seg selv - som ville finne på å skade seg selv eller annet menneske, eller gjøre seg selv eller et annet menneske vondt. Endret 30. september 2006 av Nelle
PoolBoy Skrevet 30. september 2006 #186 Skrevet 30. september 2006 Jiiises! Det du faktisk sier er at du kunne tenke deg å la en pervertert voldforbryter feie over deg, bare fordi han har de samme fantasiene som deg selv....jeg tror jeg må kaste opp..
Gjest Tyr Skrevet 30. september 2006 #187 Skrevet 30. september 2006 Finn deg en annen tråd PoolBoy, der du kan kaste opp. OK
Nelle Skrevet 30. september 2006 Forfatter #188 Skrevet 30. september 2006 Jiiises! Det du faktisk sier er at du kunne tenke deg å la en pervertert voldforbryter feie over deg, bare fordi han har de samme fantasiene som deg selv....jeg tror jeg må kaste opp.. ← Det finnes kun ett menneske jeg kunne tenke meg å la "feie over meg" - nemlig kjæresten min. Det er kun han jeg elsker på den måten.
PoolBoy Skrevet 30. september 2006 #189 Skrevet 30. september 2006 Nå ordla du deg i hvert fall som en kvinne - endelig. Takk og pris for det. Da finnes du i hvert fall, en eller annen plass, langt der inne.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2006 #190 Skrevet 30. september 2006 Jeg er mann, fantaserer om at jeg er vokter i et kvinnefengsel. Tar inn kvinner til forhør, binder dem fast på en benk så de er hjelpeløse, og jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil. Tar dem steinhardt vaginalt, oralt og analt, de må gjøre som jeg vil eller de er ferdige. De må suge meg dypt, svelge sæden min, si at de elsker det. Begynte å få disse fantasiene allerede som barn. I det virkelige liv er jeg snill som et lam, har 3 barn. For et paradoks. ← Det høres digg ut Min playrape fantasi: Jeg vil at typen min skal begynne å kline med meg slik at jeg kan bli litt våt. Når han begynner å ta på meg vil jeg ta hendene hans vekk. Når han tar den ene hånda si ned i buksa mi og inn mellom beina, vil jeg forsøke å dra hånda hans opp igjen, men han er sterkere enn meg så han vil bare fortsette. Han vil kysse meg nedover halsen, mens jeg vrir meg og sier nei. Så vil han tvinge meg bort til senga og slenge meg nedpå. Jeg vil reise meg opp igjen, men han vil ta tak i håret mitt og bøye hodet mitt litt bakover. Og så vil han fike til meg på kinnet, og si at jeg må gjøre det han vil. Og han må gjøre det hardt. Så vil han dra av meg klærne og tvinge meg ned på kne foran ham mens han står, og holder meg i håret. Så vil han ta pikken sin i munnen min og ikke la meg stikke av. Etter en stund vil han slenge meg ned på senga igjen, på magen, mens jeg protesterer og prøver å komme meg løs. Så vil han holde en hånd rundt hvert av mine håndledd og legge vekta si over meg slik at jeg ikke har noen sjanse til å reise meg. Og så vil jeg at han skal ta meg hardt i den våte fitta mi, gjerne slik at det gjør litt vondt. Jeg liker det når han er dominant og han har allerede fiket til meg mange ganger og jeg elsker det, følelsen av å være underdanig.
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #191 Skrevet 1. oktober 2006 Etter å ha lest det innlegget (som forresten var ), synes jeg "osv" var en dårlig avsluttning! Litt nedtur, egentlig. ← Fortsettelsen er forbeholdt de helt spesielle - på tomannshånd og ikke skriftlig. Grrr...
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #192 Skrevet 1. oktober 2006 Fredag skummet jeg gjennom noen innlegg om feite flyttemenn og rumper som ble brukt som spillebrett før jeg satt meg i bilen. Noen hundre meter borti veien her kom en dame joggende. Inspirert av tråden gliste jeg så sleskt jeg bare kunne til henne mens jeg rullet med kjevene og tenkte: "ja, du ville nok gjort deg godt som tic-tac-toe-brett" Og hva skjedde? Dama lyste opp og smilte som en sol tilbake! Det er nok mange av dere som liker sleske mannfolk
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #193 Skrevet 1. oktober 2006 Fredag skummet jeg gjennom noen innlegg om feite flyttemenn og rumper som ble brukt som spillebrett før jeg satt meg i bilen. Noen hundre meter borti veien her kom en dame joggende. Inspirert av tråden gliste jeg så sleskt jeg bare kunne til henne mens jeg rullet med kjevene og tenkte: "ja, du ville nok gjort deg godt som tic-tac-toe-brett" Og hva skjedde? Dama lyste opp og smilte som en sol tilbake! Det er nok mange av dere som liker sleske mannfolk ← Hva er tic-tac-toe-brett?
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #194 Skrevet 1. oktober 2006 Hva er tic-tac-toe-brett? ← Les SirenMeretes fantasi, innlegg #125 på side 7.
Labomba_83 Skrevet 1. oktober 2006 #195 Skrevet 1. oktober 2006 Labomba: Fortell mer om bildene som var suksess! Jeg sendte bilde (mms) til typen min i går, rett før jeg skulle reise ned til han. Stor suksess der i gården også - men som sagt er han ikke helt i "fokus" om dagen. Veldig lyst på sex - ja, men ikke så gira på å leke. Men ble heftig allikevel, da - så kommer nok resten etterhvert... ;-) ← Fikk den reaksjonen jeg ønsket:) Han ble veeeeldig glad og tent av bildene:P Hihih ;P Morro
Labomba_83 Skrevet 1. oktober 2006 #196 Skrevet 1. oktober 2006 Hoho bra vorplay Nelle Det du har skrevet litt lengre opp på side 10 Hihihi I hvert fall om både du og han tenner på det:) Ang det du også skrev om at voldtektsmenn kanskje kan skjønne at det er normalt å ha slike fantasier, og at det er mulig å være i et forhold med en jente hvor man får uløp for de fantasiene sine med en person man elsker. Og at man ikke trenger å tvinge jenter til å gjøre det. Hadde flere personer skjønt dette, tror jeg det ville ha blitt mindre voldtekter i verden!! HELT SERIØST!
Labomba_83 Skrevet 1. oktober 2006 #197 Skrevet 1. oktober 2006 Det høres digg ut Min playrape fantasi: Jeg vil at typen min skal begynne å kline med meg slik at jeg kan bli litt våt. Når han begynner å ta på meg vil jeg ta hendene hans vekk. Når han tar den ene hånda si ned i buksa mi og inn mellom beina, vil jeg forsøke å dra hånda hans opp igjen, men han er sterkere enn meg så han vil bare fortsette. Han vil kysse meg nedover halsen, mens jeg vrir meg og sier nei. Så vil han tvinge meg bort til senga og slenge meg nedpå. Jeg vil reise meg opp igjen, men han vil ta tak i håret mitt og bøye hodet mitt litt bakover. Og så vil han fike til meg på kinnet, og si at jeg må gjøre det han vil. Og han må gjøre det hardt. Så vil han dra av meg klærne og tvinge meg ned på kne foran ham mens han står, og holder meg i håret. Så vil han ta pikken sin i munnen min og ikke la meg stikke av. Etter en stund vil han slenge meg ned på senga igjen, på magen, mens jeg protesterer og prøver å komme meg løs. Så vil han holde en hånd rundt hvert av mine håndledd og legge vekta si over meg slik at jeg ikke har noen sjanse til å reise meg. Og så vil jeg at han skal ta meg hardt i den våte fitta mi, gjerne slik at det gjør litt vondt. Jeg liker det når han er dominant og han har allerede fiket til meg mange ganger og jeg elsker det, følelsen av å være underdanig. ← Hoho ;P Meeeget bra fantasi
FrøkenJuliet Skrevet 2. oktober 2006 #198 Skrevet 2. oktober 2006 Hihi.. jeg får dele en fantasi jeg også: Jeg tar ofte bussen til jobben, og det hender at jeg må stå hele veien. Denne dagen er bussen helt full, og jeg blir stående langt bak i bussen. Jeg har på meg et ganske kort skjørt med matchende jakke, høye hæler, sorte stay-ups og en sort g-streng. Etter litt kjenner jeg en hånd som berører bena mine.. jeg snur meg og ser at det er en mann i 40 årene jeg aldri har sett før. Han er ganske kjekk, og smiler til meg da jeg ser han. Ingen andre på bussen legger merke til det som skjer. Først prøver jeg å unngå hånden hans og klemmer bena sammen. Han gir seg ikke, og fortsetter å ta på meg. Hånden hans beveger seg sakte opp skjørtet mitt, langs strømpene mine. Han kommer til toppen av strømpene mine, og jeg kjenner jeg blir veldig våt. Jeg sprer bena sakte, og hånden hans fortsetter oppover til han treffer fitta mi. Han begynner å gni meg sakte men bestemt, og jeg blir våtere og våtere.. Etter hvert drar han trusen min til siden, og lar to fingre sakte gli inn i meg. Jeg gisper litt, men ikke høyt nok til at noen reagerer. Han begynner å fingre meg hardere og røffere, og jeg holder på å bli gal! Jeg holder meg fast i stolpen i bussen mens han holder på, og det er så vidt jeg klarer å holde meg oppe. Jeg er så våt at det renner nedover innsiden av lårene mine, og han fortsetter å fingre meg kraftig. Jeg kommer plutselig veldig kraftig, og knærne svikter så jeg synker sammen litt, men reiser meg igjen. Bussen stopper, han smiler til meg, og han går av bussen..
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #199 Skrevet 2. oktober 2006 Dette er ikke fantasi men virkelighet. Jeg har en elsker. Han er snill som dagen er lang, gjør ikke en flue fortred en gang. Hvis en flue skulle forville seg inn til han, fanger han den og slipper den ut igjen. Men i senga kan han være helt annerledes. Han vet at jeg tenner på å bli røft behandlet, og er ikke redd for å gjøre det. Og omvendt: Han liker at jeg behandler han røft også.
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2006 #200 Skrevet 2. oktober 2006 Fortsettelsen er forbeholdt de helt spesielle - på tomannshånd og ikke skriftlig. Grrr... ← Greit det... Også blir det din tur etterpå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå