Lilith Skrevet 26. september 2006 #61 Skrevet 26. september 2006 Det er Meredith Brooks som synger Bitch-låta
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2006 #62 Skrevet 26. september 2006 Morsomt hvordan du tolket fantasien min, Nelle. For meg har ikke tanken om "billig hore" slått meg en gang, kanskje fordi prostitusjon for meg er noe negativt. Selv om det jo på en måte er det det handler om. Men bare bruk den som du vil, om du skal ønske det, det er jo det fine med fantasier, de er spesialtilpasset våre ønsker og drømmer, og ingen kan styre dem. For å bli værende litt med denne fantasien, så liker jeg den fordi den forandrer seg litt hver gang. De kan ha hver sine dager (og jeg oppholder meg den kvelden/natten på et slags ekstrarom til det formålet). Ofte finner jeg en liten lapp om morgenen med noen krav/ønsker. F.eks. bind for øynene, antrekk... Lappene er aldri håndskrevet, så jeg kan aldri vite hvem som har lagt den der.
Gjest Gorgonzola Skrevet 26. september 2006 #63 Skrevet 26. september 2006 Var bra du skrev "frigjort" i hermetegn - for jeg har en tendens til å forbinde ordet med feite kvinnfolk som ikke bryr seg om hvordan de ser ut + som går på sånn fellesonanerings greie sammen hvor man skal stå på alle fire i en ring (nakne) og lære hvordan man får orgasme osv. Herregud - jeg så det på TV en gang og jeg tenkte at: Jeg skal ALDRI bli frigjort (ordet "frigjort" ble brukt veldig mye i det programmet, og alle damene var feite). ← Nemlig, hermetegna var ikke tilfeldige for jeg følger deg dønn på den betraktningen
Gjest Tigerjente Skrevet 26. september 2006 #64 Skrevet 26. september 2006 (endret) *** Endret 12. februar 2009 av Tigerjente
Nelle Skrevet 27. september 2006 Forfatter #65 Skrevet 27. september 2006 Morsomt hvordan du tolket fantasien min, Nelle. For meg har ikke tanken om "billig hore" slått meg en gang, kanskje fordi prostitusjon for meg er noe negativt. Selv om det jo på en måte er det det handler om. Men bare bruk den som du vil, om du skal ønske det, det er jo det fine med fantasier, de er spesialtilpasset våre ønsker og drømmer, og ingen kan styre dem. For å bli værende litt med denne fantasien, så liker jeg den fordi den forandrer seg litt hver gang. De kan ha hver sine dager (og jeg oppholder meg den kvelden/natten på et slags ekstrarom til det formålet). Ofte finner jeg en liten lapp om morgenen med noen krav/ønsker. F.eks. bind for øynene, antrekk... Lappene er aldri håndskrevet, så jeg kan aldri vite hvem som har lagt den der. ← Råkul fantasi! Jeg må innrømme at jeg tenkte mye på den i går - satt på buss tilsammen 3 timer i går, og lagde min egen versjon av denne fantasien. Synes forresten det var utrolig kult det der med de lappene. Min versjon ble til at jeg var en hore som noen menn hadde betalt for kvelden. De skulle spille kort (hvorfor er dette med kortspill en greie for meg - kortstokker blander seg inn i alle fantasiene mine... ), og jeg lå på spillebordet. Jeg hadde fått beskjed på forhånd hvordan de ville at jeg skulle være kledd. Bordet var ganske lite, så de la ned kortene på kroppen min etc. Vinneren av hver omgang fikk gjøre det han ville med meg. Og selvsagt, for å øke spenningen var knulle det siste de gjorde... Masse annet som skjedde først... Sånn satt jeg i tre timer på bussen og fantaserte og drømte meg vekk. Da jeg kom hjem var jeg så kåt at jeg rakk nesten ikke innafor døra en gang før jeg måtte rive av meg buksene og fingre minst to orgasmer... Deilig å være jente med fantasier!!!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2006 #66 Skrevet 27. september 2006 Sånn satt jeg i tre timer på bussen og fantaserte og drømte meg vekk. Da jeg kom hjem var jeg så kåt at jeg rakk nesten ikke innafor døra en gang før jeg måtte rive av meg buksene og fingre minst to orgasmer... Deilig å være jente med fantasier!!! ← Jeg vil også på lang busstur! Rart at det alltid er noe som gjentar seg i disse fantasiene. Kortspill har jeg ikke brukt ennå, men kanskje jeg skal bygge det inn snart? Men jeg tror kortspillingen kommer til å holde seg til oss tre i bofellesskapet.
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #67 Skrevet 27. september 2006 Dere har skikkelig god fantasi Jeg har prøvd å lage meg en fantasi, men jeg kommer ikke så langt ;P Det går liksom ikke :D Noen som har tips til hvordan jeg skal sette meg ned og lage en fantasi? Vil jo så gjerne ha noe å tenke på som kan tenne meg skikkelig.. Jeg er liksom litt mer sånn se,lese eller høre for å bli tent ;P
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #68 Skrevet 27. september 2006 Sitat fra Samantha i Sex&Singelliv: "Fantasier er sunne og harmløse"
Nelle Skrevet 27. september 2006 Forfatter #69 Skrevet 27. september 2006 Dere har skikkelig god fantasi Jeg har prøvd å lage meg en fantasi, men jeg kommer ikke så langt ;P Det går liksom ikke :D Noen som har tips til hvordan jeg skal sette meg ned og lage en fantasi? Vil jo så gjerne ha noe å tenke på som kan tenne meg skikkelig.. Jeg er liksom litt mer sånn se,lese eller høre for å bli tent ;P ← Tips til å lage fantasi: Bestem deg for å slippe eventuelle hemninger. Husk: hva som enn kommer opp av fantasier betyr IKKE at dette er noe du har lyst til å gjøre i virkeligheten! Vær alene. Helt alene. Ikke ha noe som forstyrrer deg. Ha det gjerne mørkt -iallfall hvis du ligger i senga. Forresten kan det jo være lurt å ligge i senga sånn de første gangene... bussfantasier er kanskje for de litt mer avanserte - eller? Begynn å tenk på sex. Det første som faller deg inn. (Husk - slipp hemningene). Spinn videre på det første som faller deg inn. Kanskje samtidig som du tar på deg selv. Ikke forhast, bruk god tid. Husk også at det er veldig vanlig å fantasere om helt ukjente (og ansiktsløse) personer. Det gjør iallfall jeg. Eller jeg fletter kjæresten min inn i fantasiene mine. Et annet tips er å lese boken Fanny Hill av John Cleland før du begynner å forske på dine egne fantasier. Der kan man jo få mange tips... Men viktig å liksom bare la tankene flyte - ikke presse noe frem på en måte. Blir på samme måte som når man dagdrømmer. Pleier du forresten å drømme om sex og få orgasme i søvne og sånn?
Gjest Ninakanin Skrevet 27. september 2006 #70 Skrevet 27. september 2006 Det er veldig viktig å være like seksuelt, og det er ofte på områder som dette her man merker om man passer sammen.. Mine seksuelle fantasier og preferanser som er PRIKK LIKE Nelle sine (jeg skulle gjerne tatt et litt heftig bitch-slap i akten jeg!! ), gjorde at jeg ofte følte meg rar og "fremmed" til sengs med mine tidligere seksualpartnere... Men der klaffer heldigvis meg og min nåværende kjæreste, og vi er veldig trygge og åpne med hverandre, og deler fantastiene våre begge to. En dag er jeg ei hore, en annen dag er ei en kinky lærerinne som skal ha "privatundervisning" med en kjekk elev i sin videregående klasse...
Nelle Skrevet 27. september 2006 Forfatter #71 Skrevet 27. september 2006 Det er veldig viktig å være like seksuelt, og det er ofte på områder som dette her man merker om man passer sammen.. Mine seksuelle fantasier og preferanser som er PRIKK LIKE Nelle sine (jeg skulle gjerne tatt et litt heftig bitch-slap i akten jeg!! ), gjorde at jeg ofte følte meg rar og "fremmed" til sengs med mine tidligere seksualpartnere... Men der klaffer heldigvis meg og min nåværende kjæreste, og vi er veldig trygge og åpne med hverandre, og deler fantastiene våre begge to. En dag er jeg ei hore, en annen dag er ei en kinky lærerinne som skal ha "privatundervisning" med en kjekk elev i sin videregående klasse... ← Høres helt herlig ut, Nina! Føler også at det er sånn med meg og kjæresten min. Vi er bare så utrolig perfect match seksuelt (og på mange andre områder også). Det er virkelig DEILIG å kunne ta i bruk all fantasi osv. i sex. Bare være den man er, leke med sex og NYTE. Ohhhhhhh! (hehe.... jeg kommer nesten rett fra en heftig seanse nå, så jeg er fremdeles litt preget....)
Gjest Ninakanin Skrevet 27. september 2006 #72 Skrevet 27. september 2006 Høres helt herlig ut, Nina! Føler også at det er sånn med meg og kjæresten min. Vi er bare så utrolig perfect match seksuelt (og på mange andre områder også). Det er virkelig DEILIG å kunne ta i bruk all fantasi osv. i sex. Bare være den man er, leke med sex og NYTE. Ohhhhhhh! (hehe.... jeg kommer nesten rett fra en heftig seanse nå, så jeg er fremdeles litt preget....) ← Jeg skal ikke si hvem av dem, men en eks av meg var spesielt "prippen" på slike ting.. Jeg kunne gjerne frese at jeg var horen hans under akten osv, at han skulle ta meg hardt osv.... Jeg følte meg skikkelig giret og tilfredstilt og følte vi var på nett, selv om jeg merket han ikke slapp seg helt løs. Ble helt kvalm og uvel da han med hoven mine kunne fortelle at det var ikke helt han å si slike ting, at det ble liksom litt "low" for ham å pule på horer... Det var jo bare en fantasti da, dummeeeeen
Labomba_83 Skrevet 27. september 2006 #73 Skrevet 27. september 2006 Men viktig å liksom bare la tankene flyte - ikke presse noe frem på en måte. Blir på samme måte som når man dagdrømmer. Pleier du forresten å drømme om sex og få orgasme i søvne og sånn? ← Ja, ganske ofte, i alle fall i det siste at jeg drømmer om sex i søvne. Tror aldri at jeg har fått orgasme i søvne, ikke som jeg kan huske i alle fall Tuusen takk for tips Skal prøve det du sa, og se om jeg finner boka som jeg kan lese først
Nelle Skrevet 28. september 2006 Forfatter #74 Skrevet 28. september 2006 Ja, ganske ofte, i alle fall i det siste at jeg drømmer om sex i søvne. Tror aldri at jeg har fått orgasme i søvne, ikke som jeg kan huske i alle fall Tuusen takk for tips Skal prøve det du sa, og se om jeg finner boka som jeg kan lese først ← Hva drømmer du om når du drømmer om sex da? Noe spennende der du kan spinne videre på?
Nelle Skrevet 28. september 2006 Forfatter #75 Skrevet 28. september 2006 Ble helt kvalm og uvel da han med hoven mine kunne fortelle at det var ikke helt han å si slike ting, at det ble liksom litt "low" for ham å pule på horer... Det var jo bare en fantasti da, dummeeeeen ← Sukk - han skjønte det visst ikke, han.... Ser for meg du er kjempekåt og skikkelig kreativ + full av fantasier mens du bare kjører på - og han bare ligger der og er ikke med i det hele tatt, og bare tenker at det er "low" å pule horer. Bra du har truffet en annen nå som er litt mer kompatilbel! Klem
Gjest Sniken (uinnlogget) Skrevet 28. september 2006 #76 Skrevet 28. september 2006 Jeg vil tro det er like lite politisk korrekt for gutter å tenne på "knulle horer" som det er for jenter å "fantasere om voldtekt". Enkelte gutter kan nok da være redd for å vise at de faktisk tenner på dette med at jenta spiller hore, av frykt for at det kanskje bare er en test fra jenta sin side. At han etter på før høre at "jasså, så dette tente du på ja. Hvis du får sjansen så kjøper du sex av en hore" om dere forstår? Så vær sikker på at han vet at du tenner på dette før dere setter i gang, kommunikasjon kan ofte være lurt for å forhindre missforståelser. Men guden skal vite Nelle at du satt fantasiene mine i sving med fortellingen din om hvordan rollespillet deres foreløp når du var "hore" for typen din og dere forhandlet *fikk-rett-og-slett-ståpikk-av-det-jeg_*
Nelle Skrevet 28. september 2006 Forfatter #77 Skrevet 28. september 2006 *fikk-rett-og-slett-ståpikk-av-det-jeg_* ←
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. september 2006 #78 Skrevet 28. september 2006 Jeg skal ikke si hvem av dem, men en eks av meg var spesielt "prippen" på slike ting.. Jeg kunne gjerne frese at jeg var horen hans under akten osv, at han skulle ta meg hardt osv.... Jeg følte meg skikkelig giret og tilfredstilt og følte vi var på nett, selv om jeg merket han ikke slapp seg helt løs. Ble helt kvalm og uvel da han med hoven mine kunne fortelle at det var ikke helt han å si slike ting, at det ble liksom litt "low" for ham å pule på horer... Det var jo bare en fantasti da, dummeeeeen ← Hoho min eks sa da jeg ba han gjøre noe med meg "Det er sånn man gjør med små unger jo!" (nei det har IKKE med bleier å gjøre haha) sykt turnoff.
Labomba_83 Skrevet 28. september 2006 #79 Skrevet 28. september 2006 Hva drømmer du om når du drømmer om sex da? Noe spennende der du kan spinne videre på? ← Akkurat nå kommer jeg ikke på hva jeg pleier å drømme om. Jeg pleier å tenke på drømmen i noen dager etterpå, så glemmer jeg den Slik det er med drømmer Men en gjennganger er vel røff sex Hehhe, jeg prøvde i går når jeg var i bassenget å se for meg startblokka *kremt* ja, , og litt hva som kunne foregå på den Men ble litt satt ut, så kom ikke så langt med den fantasien Når du har en fantasi, tenker du på den da som en fortelling, eller ser du for deg bilder? Fordi jeg er ganske sånn at jeg må se det for meg på en måte, akksom på film, bare at det er i hode mitt
Nelle Skrevet 28. september 2006 Forfatter #80 Skrevet 28. september 2006 Akkurat nå kommer jeg ikke på hva jeg pleier å drømme om. Jeg pleier å tenke på drømmen i noen dager etterpå, så glemmer jeg den Slik det er med drømmer Men en gjennganger er vel røff sex Hehhe, jeg prøvde i går når jeg var i bassenget å se for meg startblokka *kremt* ja, , og litt hva som kunne foregå på den Men ble litt satt ut, så kom ikke så langt med den fantasien Når du har en fantasi, tenker du på den da som en fortelling, eller ser du for deg bilder? Fordi jeg er ganske sånn at jeg må se det for meg på en måte, akksom på film, bare at det er i hode mitt ← For meg er det på en måte en blanding av alle sansene. Jeg ser noe, hører noe, føler noe, fornemmer noe osv. En slags "film" hvor man bruker alle sansene. Men så har jeg da også en spesiell greie for lyd. Jeg kan ta helt fullstendig av hvis kjæresten min begynner å klynke/ynke seg eller stønne litt når vi har sex osv. Fantaserer om at han skal si navnet mitt mens vi knuller og sånn, men vil ikke si til han at jeg fantaserer det - for det er ikke det samme om han gjør det bare fordi jeg har sagt at jeg liker det. Det er mye mer tennende når han bare gjør det av seg selv (ooooh! Jeg blir kåt ved tanken på at han skal si navnet mitt!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå