Gå til innhold

Jentefantasier

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fetisjtråden har vi kommet inn på dette med jentefantasier om blant annet voldtekt, være en hore osv. Solveigh spurte meg om jeg ikke kunne fortelle litt mer om hva jeg gjorde når jeg leker at jeg er hora til kjæresten min, og i tillegg ville gjerne Lamboda vite litt mer om voldtekt. Derfor opprettet jeg denne tråden.

Voldtekt:

Vi hadde snakket en del om dette på forhånd - vi liker å dele fantasier, blir kåte av det, så han visste at jeg tente på dette. Han vet også hvor grensene går, faktisk ble jeg ganske overrasket over at jeg ville at han skulle slå meg ( :overrasket:) - men han sa etterpå at han ikke fikk seg til det, og jeg ba han heller ikke om å gjøre det, da det liksom ville ha ødelagt leken...

Vi lå i senga en morgen - hadde akkurat våknet. Jeg var halveis våken, og merket at han hadde ståpikk. Han la seg litt inntil meg, og begynte å "klå". Jeg ble kåt rimelig med en gang, noe han merket - men allikevel liksom dyttet jeg han vekk og sa "nei". Han bare fortsatte, han merket jo at jeg var kåt og tok signalet. Etterhvert utviklet det seg, jeg prøvde å bruke makt da jeg dyttet han vekk, men han er jo tusen ganger sterkere enn meg, så han bare "kjørte på". Først med klåing, og så reglerett "voldtekt". Som sagt er det rett og slett en av de beste sexopplevelsene jeg noen gang har hatt. Og han sier at det er noe av det beste han har hatt også. Vi hadde som sagt ingen signaler for hvor grensene gikk, men vi kjenner hverandre veldig godt - jeg ville jo at han skulle slå hardt osv., men han sa etterpå at han hadde lyst men fikk seg ikke til det pga. han klarer bare ikke å slå jenter etc. :ler:

Hore:

Dette er også en fantasi vi har snakket mye om, og han vet at jeg tenner på det. Har "lekt" dette en del ganger, men det var særlig en gang... Rett før han kom hjem sendte jeg han en melding og spuret om han hadde lyst på sex når han kom hjem. Han sa selvsagt ja, og jeg sendte en ny melding hvor jeg spurte hvor mye han betalte. Dermed skjønte han greia, og det var liksom i gang. Da han kom hjem hadde jeg nettingstrømper, strømpeholdere, støvletter, miniskjørt, gjennomsiktig bh, tynn topp etc. - sånne typiske klær som jeg selv forbinder med en hore, og som jeg også vet at han tenner på (JA! Vi mennesker er av og til veldig primitive når det gjelder sex... hihi - men billige "triks" funker som bare det, selvom det er så billig at man nesten blir flau over at det funker... :sjarmor: )

Vel, dette var på sommeren så vi satt en stund på verandaen og bare snakka. Han satt og liksom "vurderte" meg, ba meg vise meg frem for han osv. - vise at jeg var verdt pengene etc. Allerede da var jeg så kåt at det rant nedover lårene... Masse super super sex den ettermiddagen :sjarmor:

Generelt:

Har alltid hatt masse rare fantasier, også disse tingene som på en måte liksom er "forbudte". Men etter at jeg bare bestemte meg for at det ikke er noen grunn til å skjemmes over fantasier, men heller glede seg over dem og bruke dem til virkelig å sprite opp sexlivet, er det nettopp det som er skjedd: sexlivet er blitt spritet opp så til de grader. Dessuten klarer jeg meget vel å skille mellom fantasi og virkeliget - voldtekter, prositusjon (mot noens vilje) etc. er selvsagt ting jeg på ingen måte kan akseptere i det "virkelige" liv. Før lurte jeg alltid på hvorfor jeg fantaserte så om dette, og jeg trodde, for mange år siden, at det var noe galt med meg osv. Men selvsagt er det ikke det - heldigvis forstår jeg så masse masse mer nå enn jeg gjorde før! :Nikke:

Sorry at dette innlegget ble litt "klinisk" - egentlig hadde jeg lyst til å skrive "råskap-versjonen" av de to opplevelsene (hehe... :sjarmor: ), men plutselig ble det litt for privat for meg å utdype for mye. Håper allilevel noen jenter som også har denne type fantasier (men som kanskje fremdeles skjemmes litt over det eller føler seg unormale?) fikk noe ut av det allikevel.

Masse klemmer fra Nelle

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sorry at dette innlegget ble litt "klinisk" - egentlig hadde jeg lyst til å skrive "råskap-versjonen" av de to opplevelsene (hehe...  :sjarmor: ), men plutselig ble det litt for privat for meg å utdype for mye. Håper allilevel noen jenter som også har denne type fantasier (men som kanskje fremdeles skjemmes litt over det eller føler seg unormale?) fikk noe ut av det allikevel.

Sorry jeg også, det var "råskap-versjonen" jeg ønsket meg :forvirret: Nei da, bare tuller, det var kjempeflott skrevet Nelle :klappe: Og gjett om jeg skal planelegg horeantrekket mitt de neste dagene da, den leken tror jeg vil slå til hos typen også.... mannfolket MÅ jo bare bli tent når han ser at fittesaften min renner nedover lårene slik du beskriver :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hmm...jeg skjønner at dette tente dere, men denne "voldtekten"; hva om du virkelig ikke vil en gang da? Du må da få lov å si nei om du ikke vil.

Gjest Tigerjente
Skrevet (endret)

Endret av Tigerjente
Gjest Bellatrix
Skrevet

Bellatrix: det er forskjell på å si nei med lyst i hele deg, eller å si nei med frykt/avsky, det merker hvertfall jeg på meg og også på typen.

Ok, så det er måten du sier nei på som avgjør. Jeg bare lurte. Synes bare det høres rart ut at et nei ikke skal være et nei.

Skrevet
Ok, så det er måten du sier nei på som avgjør. Jeg bare lurte. Synes bare det høres rart ut at et nei ikke skal være et nei.

Da kan man bli enige om et kodeord som han også vet virkelig betyr nei.
Gjest Bellatrix
Skrevet
Da kan man bli enige om et kodeord som han også vet virkelig betyr nei.

Den skjønner jeg. Det var mer de som ikke hadde et kodeord, men et nei skulle respekteres og likevel så likte de "voldtekt" jeg ikke skjønte.

Skrevet
Den skjønner jeg. Det var mer de som ikke hadde et kodeord, men et nei skulle respekteres og likevel så likte de "voldtekt" jeg ikke skjønte.

Da var det nok måten hun sa "nei" på som gjorde utslaget. De hadde jo snakket om dette tidligere.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Da var det nok måten hun sa "nei" på som gjorde utslaget. De hadde jo snakket om dette tidligere.

ja, jeg skjønte det etterhvert. :)

Skrevet

Har selv nettopp hatt et "håndverker-rollespill" med kjæresten, og det var fantstisk! Han kom for å "reparere tv-en"! :wow:

Skrevet

Tuuusen takk Nelle for en kjeeempe god forklaring :D

Du fikk virkelig meg til å føle meg normal og at dette er noe jeg ikke burde skjemmes over!:) Tuusen takk :)

Jeg har lyst å gjøre slike "rollespill", men føler på en måte at jeg ikke har det i meg. Klarer på en måte ikke å spille. Kanskje dette er noe som kommer etterhvert ;P Og da skal jeg foreslå noe slikt du har opplevd;P Høres godt ut å være så sinnsykt kåt at du nesten ikke klarer å vente ;P

Skrevet

Jaa, jeg vil også!

Men er redd for hvordan typen min reagerer på fantasiene mine...

Han liker å fike meg på kinnet før/under sex, så det virker jo som om han ville likt fantasiene mine også da...?

Skrevet (endret)

Voldtekt er gøyalt!

[/quote

Off nå er jeg prippen og ødelegger en fin tråd. Lurte flere ganger på om jeg skulle poste. Nå er jo dette en tråd om fantasier, men utsagn som "voldtekt er gøyalt" blir så ufattelig feil i mine ører. Sier du voldtekts rollespill/lek etc blir det noe helt annet. Ja det sier seg selv kanskje ut i fra tråden og tema, men jeg blir likevel redd for at slike utsagn lett tolkes i feil rettning av noen. Viktig å spesifisere at det er snakk om lek, finnes mange rare mennesker her inne som lett tolker slike utsagn i en helt annen rettning enn det denne tråden handler om. (Det er jo så lett å velge hvilke deler man vil ta til seg og ikke)

Dette er et tema som er noe "kontroversiellt" og det er viktig å være litt forsiktig med ordbruken mener jeg...

Nyt deres fantasier og sexliv, men pass på å vektlegge en gang eller to ekstra at dette bare er snakk om lek. Lek er en fin ting ;)

Endret av Gyngestol
Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig med Gyngestol. Er det ikke playrape det kalles da?

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg å prøve ut slike fantasier. MEN jeg er enig med Gyngestol. Å si at voldtekt er gøy vil nok få enkelte til å steile. Særlig hvis det er folk innom som faktisk har blitt voldtatt på ordentlig.

Hva med å bruke uttrykket playrape, så får man bedre frem at det faktisk er snakk om en LEK, en fantasi? Det finnes sikkert mange der ute som har de samme fantasiene, men som ikke tør å si til partneren at de vil bli voldtatt. Da er det trolig enklere å spørre om han kunne tenke seg å prøve playrape. Alt ligger jo i ordet.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)
I fetisjtråden har vi kommet inn på dette med jentefantasier om blant annet voldtekt, være en hore osv. Solveigh spurte meg om jeg ikke kunne fortelle litt mer om hva jeg gjorde når jeg leker at jeg er hora til kjæresten min, og i tillegg ville gjerne Lamboda vite litt mer om voldtekt. Derfor opprettet jeg denne tråden.

Voldtekt:

Vi hadde snakket en del om dette på forhånd - vi liker å dele fantasier, blir kåte av det, så han visste at jeg tente på dette. Han vet også hvor grensene går, faktisk ble jeg ganske overrasket over at jeg ville at han skulle slå meg ( :overrasket:) - men han sa etterpå at han ikke fikk seg til det, og jeg ba han heller ikke om å gjøre det, da det liksom ville ha ødelagt leken...

Vi lå i senga en morgen - hadde akkurat våknet. Jeg var halveis våken, og merket at han hadde ståpikk. Han la seg litt inntil meg, og begynte å "klå". Jeg ble kåt rimelig med en gang, noe han merket - men allikevel liksom dyttet jeg han vekk og sa "nei". Han bare fortsatte, han merket jo at jeg var kåt og tok signalet. Etterhvert utviklet det seg, jeg prøvde å bruke makt da jeg dyttet han vekk, men han er jo tusen ganger sterkere enn meg, så han bare "kjørte på". Først med klåing, og så reglerett "voldtekt". Som sagt er det rett og slett en av de beste sexopplevelsene jeg noen gang har hatt. Og han sier at det er noe av det beste han har hatt også. Vi hadde som sagt ingen signaler for hvor grensene gikk, men vi kjenner hverandre veldig godt - jeg ville jo at han skulle slå hardt osv., men han sa etterpå at han hadde lyst men fikk seg ikke til det pga. han klarer bare ikke å slå jenter etc.  :ler:

Hore:

Dette er også en fantasi vi har snakket mye om, og han vet at jeg tenner på det. Har "lekt" dette en del ganger, men det var særlig en gang... Rett før han kom hjem sendte jeg han en melding og spuret om han hadde lyst på sex når han kom hjem. Han sa selvsagt ja, og jeg sendte en ny melding hvor jeg spurte hvor mye han betalte. Dermed skjønte han greia, og det var liksom i gang. Da han kom hjem hadde jeg nettingstrømper, strømpeholdere, støvletter, miniskjørt, gjennomsiktig bh, tynn topp etc. - sånne typiske klær som jeg selv forbinder med en hore, og som jeg også vet at han tenner på (JA! Vi mennesker er av og til veldig primitive når det gjelder sex... hihi - men billige "triks" funker som bare det, selvom det er så billig at man nesten blir flau over at det funker... :sjarmor: )

Vel, dette var på sommeren så vi satt en stund på verandaen og bare snakka. Han satt og liksom "vurderte" meg, ba meg vise meg frem for han osv. - vise at jeg var verdt pengene etc. Allerede da var jeg så kåt at det rant nedover lårene... Masse super super sex den ettermiddagen  :sjarmor:

Generelt:

Har alltid hatt masse rare fantasier, også disse tingene som på en måte liksom er "forbudte". Men etter at jeg bare bestemte meg for at det ikke er noen grunn til å skjemmes over fantasier, men heller glede seg over dem og bruke dem til virkelig å sprite opp sexlivet, er det nettopp det som er skjedd: sexlivet er blitt spritet opp så til de grader. Dessuten klarer jeg meget vel å skille mellom fantasi og virkeliget - voldtekter, prositusjon (mot noens vilje) etc. er selvsagt ting jeg på ingen måte kan akseptere i det "virkelige" liv. Før lurte jeg alltid på hvorfor jeg fantaserte så om dette, og jeg trodde, for mange år siden, at det var noe galt med meg osv. Men selvsagt er det ikke det - heldigvis forstår jeg så masse masse mer nå enn jeg gjorde før! :Nikke:

Sorry at dette innlegget ble litt "klinisk" - egentlig hadde jeg lyst til å skrive "råskap-versjonen" av de to opplevelsene (hehe...  :sjarmor: ), men plutselig ble det litt for privat for meg å utdype for mye. Håper allilevel noen jenter som også har denne type fantasier (men som kanskje fremdeles skjemmes litt over det eller føler seg unormale?) fikk noe ut av det allikevel.

Masse klemmer fra Nelle

Fremdeles noen som ikke skjønner hvorfor hun er er KG favoritten min?

:wow::kghjerte::smilyblomst: :rosasmil:

Endret av Gorgonzola
Skrevet
Jeg kunne også tenke meg å prøve ut slike fantasier. MEN jeg er enig med Gyngestol. Å si at voldtekt er gøy vil nok få enkelte til å steile.

Var jo derfor jeg skrev "voldtekt er gøyalt", fordi det høres drøyt og dumt ut. Ekte voldtekt er jo ikke gøy. Haha, liksom. Gettit?

Tviler på at folk er innom og leser denne tråden om fantasier og løper ut og voldtar folk pga mitt utsagn.

(Javel.. fikk vel bekreftet IGJEN at jeg ikke passer inn i dette humorløse, politisk korrekte kjerring-forumet)

Skrevet (endret)
Var jo derfor jeg skrev "voldtekt er gøyalt", fordi det høres drøyt og dumt ut. Ekte voldtekt er jo ikke gøy. Haha, liksom. Gettit?

Tviler på at folk er innom og leser denne tråden om fantasier og løper ut og voldtar folk pga mitt utsagn.

(Javel.. fikk vel bekreftet IGJEN at jeg ikke passer inn i dette humorløse, politisk korrekte kjerring-forumet)

Så, så du vet jo at kvinner er tøffest mot hverandre! Bare gi gass og vær deg selv :klem:

Endret av Goggen
Skrevet (endret)

Off nå er jeg prippen og ødelegger en fin tråd. Lurte flere ganger på om jeg skulle poste. Nå er jo dette en tråd om fantasier, men utsagn som "voldtekt er gøyalt" blir så ufattelig feil i mine ører. Sier du voldtekts rollespill/lek etc blir det noe helt annet. Ja det sier seg selv kanskje ut i fra tråden og tema, men jeg blir likevel redd for at slike utsagn lett tolkes i feil rettning av noen. Viktig å spesifisere at det er snakk om lek, finnes mange rare mennesker her inne som lett tolker slike utsagn i en helt annen rettning enn det denne tråden handler om. (Det er jo så lett å velge hvilke deler man vil ta til seg og ikke)

Dette er et tema som er noe "kontroversiellt" og det er viktig å være litt forsiktig med ordbruken mener jeg...

Nyt deres fantasier og sexliv, men pass på å vektlegge en gang eller to ekstra at dette bare er snakk om lek. Lek er en fin ting ;)

HEEELT ENIG med deg!!!

Det er KUN snakk om L-E-K til alle dere der ute!!!:)

Endret av Labomba_83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...