@lfa Skrevet 22. mars 2002 #1 Del Skrevet 22. mars 2002 Hvis man har flyttet, men ikke byttet fastlege, kan man da fortsette å få resepter ved det gamle legekontoret, eller MÅ jeg gå til lege her jeg bor nå? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 22. mars 2002 #2 Del Skrevet 22. mars 2002 skulle tro du kan kontakte fastlegen din og få resept. denne er tross alt offisielt legen din inntil du får bekreftelse fra den nye legen om at du er tatt inn. det er trygdekontoret som ordner med ny fastlege, så ring dem og be om et skjema og liste over tilgjengelige leger i ditt nærmiljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 22. mars 2002 #3 Del Skrevet 22. mars 2002 Du kan beholde fastlegen din. Vi har rett til å benytte den legen vi vil. http://www.trygdeetaten.no/fastlege/index.html Sjekk linken - her er mye info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. mars 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mars 2002 Ok, men da satser jeg på at jeg kan fortsette å få resepter fra den gamle fastlegen min, siden jeg ikke har byttet... Takk for svar! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå