Gå til innhold

Negler

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg br i bergen, lurer på hvor jeg kan få løsnegler/plastnegler. Har lett over alt men finner det ikke :( noen som kan hjelpe meg? :D

Siri

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en liste over de som driver med negldesign i Bergen.

Forhåpentligvis finner du noen her.

Lykke til! :wink:

Skrevet

Et lite tips, gå til en salong som legger støp i form av gele eller acryl.

Og se ikke på hvor du kan spare et par tiere, det er som regel trygt å velge en som har holdt på lenge. Designere popper opp som paddehatter nå, og mange er ikke flinke. OBS OBS

ToneLise akademiet eller neglakademiet, hvis dette finnes der du bor, er steder som er trygge.

Skrevet

Gå til noen profesjonelle, de får det skikkelig til. Jeg har sett mange tilfeller der kvinner har fått sopp (dette er vanskelig å bli kvitt og kan i værste fall ødelegge neglene helt) fordi det er kommet luft mellom ens egen negl og den nye.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal du kjøpe plastnegler/løsnegler og sette på selv?? Det virket som det var det du mente.. Spar Kjøp i sentrum har noen som er veldig ok.. Jeg kjøper selv der.. Ellers har de på parfymerier rundt forbi, men disse er ofte mye dyrere!

Lykke til med letingen!

Skrevet

Jeg fraråder løsnegler på det sterkeste. Får man luft mellom løsneglen og sin naturlige negl kan dette bli resultatet.

OBS: BILDENE ER UFYSELIGE, IKKE SE PÅ DEM OM DU IKKE TÅLER LITT!http://www.rksmarketing.com/podiatrist/images/fungus.jpg

Dette bildet viser sopp i tånegler. Sopp smitter fra henter til føtter og omvendt, og fra fingre til fingre og tær til tær.

http://tray.dermatology.uiowa.edu/Onychomyco01.htm

Dette viser sopp i neglen på en finger. Dette er ikke det værste bildet, men det får være måte på.

Symptomer på sopp i neglen er at den blir tykk, hvit/gul og får en porøs konsistens og en søtlig lukt. Det kan være vanskelig å behandle og neglene får ofte varige skader (tykkere, ujevn).

Skrevet

Og husk også at sopp er særlig glad i kjemiske stoffer, som foreksempel limet man limer på neglene med.. Er det litt fuktig og varmt der i tillegg koser de seg skikkelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...