Gjest klokka Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 jeg gir meg ende over... finner ikke igjen posene med sjell og kråkeboller som vi plukket på ferien i år. ungene spør etter dem og jeg leter og leter og leter. tenker og tenker på hvor de kan ligge men jeg finner dem bare ikke. er det noen klarsynte som ser dem for meg dette er jo aldeles helt ille, jeg vet vi plukket dem i svarte hundebæsjeposer ( ) og så husker jeg at jeg tenkte vi måtte være forsiktige med hvor vi pakket dem til flyreisen....
Ciara Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Har du en utebod? I en skrivebordsskuff?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 gjett om jeg har lett i alle skuffer ciara. men takk for tipset!!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 En slik “stapp under senga” kasse?
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Du er sikker på at dem fulgte med hjem?
Mrs. B Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Får man ikke fæl lukt av sånt? Gå rundt og sniff om du kjenner noe et sted...
Elodi Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Oppe på kjøkkenskapet eller andre høye skap?
Gjest Tanita Skrevet 23. september 2006 #8 Skrevet 23. september 2006 Virker som de er borte? Kanskje de ble kastet ved en feil eller gjenglemt der dere var?
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #9 Skrevet 23. september 2006 Oppi koffortene eller bagene dere brukte? Lett i alle lommer?
:-) anna Skrevet 23. september 2006 #12 Skrevet 23. september 2006 På vaskerommet i en plastpose. endte opp der sammen med skittentøyet fra turen.
Krista83 Skrevet 23. september 2006 #13 Skrevet 23. september 2006 På vaskerommet i en plastpose. endte opp der sammen med skittentøyet fra turen. ← Det var akurat det jeg skulle til å "si"
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 etter at jeg skrev dette i ren frustrasjon så har jeg altså funnet dem!!! tro det eller ei! jeg har lett etter disse "bæsjeposene" halve sommeren, så bare minutter etter at jeg skrev denne tråden så fant jeg de. nesten skummelt. og til den som tror at det ble vond lukt?? nei da heldigvis ikke. det visst jeg jo da når jeg sa til ungene at vi kunne ta med de hjem, for vi har jo gjort dette mange ganger før. så i går begynte vi å lage julegaver - lagde en finfin ramme av papp med pålimt sjell. siden skal vi finne bilde og putte i, og gjøre så den kan henges på kjøleskap (eller vegg om den blir litt tung...). koslig gave til besteforeldre! takk for at dere ikke latterliggjorde denne merkelige tråden... hihi.
:-) anna Skrevet 24. september 2006 #15 Skrevet 24. september 2006 Så fint da!! Men hvor var de?!!!! Ble litt nysgjerrig av hele tråden her :-)
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2006 #16 Skrevet 24. september 2006 haha, jeg tør nesten ikke si hvor de var.... jeg har et skap med strykeutstyret på kjøkkenet. i det skapet er det to hyller. i den nederste hylla der lå de hvorfor de har havnet der, vites ikke.... føltes sikkert skikkelig lurt ut akkurat da jaja, sånn kan det gå. ellers er jeg en slik som stadig ønsker å ha hjelp av en klarsynt en til å hjelpe meg å finne ting og tang. kanskje jeg rett og slett bare skal skrive inn her, også får jeg så vridd hjernen min til å finne det selv - eller var det faktisk noen av dere som sendte meg noen løsninger telepatisk??? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå