Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hunkatt som løfter på rompa når du klapper henne der! Har lyst til å spørre dere kvinner/jenter om det er slik for dere også! Altså jeg forstår at dere ikke løfter på rompa når noen stryker dere over korsryggen men likevel får jeg et analogt bilde av dette fenomenet med hensyn til valgkriterier hos det motsatte kjønn. Det virker på meg at det ultimate kriteriet for å velge en partner med dere jenter er til syvende og sist om han kan gi dere "trygghet" (les han har en god jobb,god økonomi) og i såfall hva skiller dere fra katta som bare løfter på rompa så lenge stimuleringen er til stede. Hvor kommer kjærlighet inn i bildet for dere? Før eller etter jobbintervjuet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei.....? Og hva skal du så frem til? Hjæææælp...... :forvirret: Du er ikke helt god, du nei.

Skrevet

Ikke svar dersom du ikke forstår spørsmålet? Og nei jeg misbruker ikke katta dersom det er det du tror!

Gjest Bare innom
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener... tror jeg!

For min del er trygghet viktig, men ikke nødvendigvis økonomisk trygghet.

For å si det på din måte: det ikke nok å ha god økonomi for at jeg skal "løfte på halen"...

Da jeg møtte mannen min var han arbeidsledig uten rett på trygd, inkasso på gammel "moro", og ingen utsikt til umiddelbar bedredring av situasjonen. Men likevel så valgte jeg å stifte familie med denne mannen, og har aldri angret på det selv om det har vært mang en stri tørn for å få hjulene ti å gå rundt.

For min del er den følelsesmessige tryggheten vel så viktig som den økonomiske tryggheten. Den gjensidige respekten, følelsen av å elske og bli elsket, samt vissheten om at jeg aldri står alene om å løse eventuelle problemer som vil dukke opp, kan ikke erstattes av en velfylt lommebok!

Da jeg fant en mann som kunne gi meg kjærlighet, respekt, vennskap, samhørighet mm i en og samme pakke, da "løftet jeg på halen", så vi kan nok klart si at det kom lenge før jobbintervjuet... :ler: (ca 3 år faktisk ;) )

Skrevet

Mine hankatter løfter også på rumpa når jeg klapper dem på korsryggen...

Skrevet
Har en hunkatt som løfter på rompa når du klapper henne der! Har lyst til å spørre dere kvinner/jenter om det er slik for dere også! Altså jeg forstår at dere ikke løfter på rompa når noen stryker dere over korsryggen men likevel får jeg et analogt bilde av dette fenomenet med hensyn til valgkriterier hos det motsatte kjønn. Det virker på meg at det ultimate kriteriet for å velge en partner med dere jenter er til syvende og sist om han kan gi dere "trygghet" (les han har en god jobb,god økonomi) og i såfall hva skiller dere fra katta som bare løfter på rompa så lenge stimuleringen er til stede. Hvor kommer kjærlighet inn i bildet for dere? Før eller etter jobbintervjuet?

Det er lenge siden de fleste av oss jenter trengte en mann med god jobb og økonomi.

Den biten greier vi nemlig selv! Jeg har ihvertfall mer enn god nok økonomi til å ha det fint uten mann også.

Det er vel kjemien som skal klaffe, en må stemme godt overens.

Skrevet
Okei.....? Og hva skal du så frem til? Hjæææælp...... :forvirret: Du er ikke helt god, du nei.

Hei, Towlie! :klappe:

Skrevet

Jeg falt av lasset her litt...forsto ikke helt sammenhengen i det du skriver, og forsto ikke overgangene og så mange temaer flettet i hverandre - og hva var egentlig spørsmålet igjen, sa du? :overrasket::forvirret::forvirret:

Skrevet
Jeg falt av lasset her litt...forsto ikke helt sammenhengen i det du skriver, og forsto ikke overgangene og så mange temaer flettet i hverandre - og hva var egentlig spørsmålet igjen, sa du?  :overrasket:  :forvirret:  :forvirret:

Jeg tror han spør om det stemmer at kvinner kun er ute etter mannens penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...