Gå til innhold

årets julekalender på nrk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvilken kalender som skal sendes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jul i svingen -med persongalleriet fra Linus i svingen-serien.

Skrevet

takker, da jeg leita på nett fant jeg bare om blåfjell, ble litt redd for det kan du si. Er temmelig lei av det. Blir spennende med noe nytt.

Skrevet

Da gleder vi oss til barne-tv i desember også ;) . Linus er den store helten her hjemme, og hun på 5 1/2 synes at "Bølle" er så innmari kjekk :hjerter:

Skrevet

Har insideinformasjon, og den blir visst veldig bra!

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Åå, så kjekt :) Linus i svingen er så koslig.

Skrevet

Nei..jeg vil ha en av de gamle:(

Skomakergata<3<3

Noen som husker Teodors jul<3<3?

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hvis det skal være en gammel må det være Amalies jul (det er den med rødnissene i låven sant?), den er min favoritt. Og den der Vertshuset den gyldne hale (eller hva det het), den for døve.

Har hørt at de ikke skal vise Skomakergata mer, men den er jo koselig. Men når jeg var liten syntes jeg den var litt kjedelig egentlig, litt for koselig.

Blåfjell er jeg kjempelei av.

Skrevet
Hvis det skal være en gammel må det være Amalies jul (det er den med rødnissene i låven sant?), den er min favoritt.  Og den der Vertshuset den gyldne hale (eller hva det het), den for døve.

Vertshuset den gyldne hale med tegn og tale :D

Jeg er igrunn for gammel for barne-tv, men i jula er det noe spesielt;) Skomakergata er udødelig.

Skrevet

Linus i svingen har jeg aldri hørt om. Må vel begynne å se på barne-tv igjen nå snart da. :ler:

Skomakergata skal aldri sendes mer nei. Men den har da kommet på DVD i alle fall! Vi har den på VHS hos mamma og pappa. Må vel kjøpe DVDen, for VHS-spiller har vi nok ikke så mye lenger i årene fremover. ;)

Skrevet

Jeg vil også se noe av det gamle.

Dette nymotens "greiene" er jeg ikke mye begeistret for nei.

Linus i svingen, hva er det?

Noe nytt i år dette da?

Skrevet

Jeg liker nok også best noe av det gamle, men årets julekalender gleder jeg meg til. Linus i svingen er koselig :).

Skrevet

Alle de seriene dere maser om som er "gode, gamle" har vært nye en gang de også. ;) Gi den en sjanse! Linus er visst kjempepopulær blant dagens barn (som tross alt er målgruppen...)

Skrevet (endret)

Har sett mange julekalendere på nrk og den verste av de var faktisk Jul i skomakergata. Så treg og kjedelig.

Jeg husker både Teodors jul, Amalies jul og Vertshuset med den gylne hale.

Edit: skriveleif

Endret av Persille
Skrevet

Sist det var Jul i Skomakergata gadd ikke jentene å se på - jeg satt der alene mens jentene fant på noe anet. De synes den var for kjedelig! Kan i grunnen være litt enig i det.

Linus er en liten gutt som leker med Akaya, Nure og en jente til (som jeg ikke husker navnet på...) som finner på mye moro og noen rampestreker. De bor litt på landet og mye foregår utendørs. Børre (de kaller han Bølle) er en rampegutt som ikke har noen venner fordi han ikke er noe snill. Men når de først blir kjent med han er han ikke så værst allikevel! Og innmari kjekk synes datteren min ;) . Pappaen til Linus og er også mye med og er vel egentlig en av barna han også :) .

Vi har noen av episodene som gikk på barnetv på dvd og jeg liker de kjempegodt! Blir spennende å se om julekalenderen blir like bra.

Skrevet

Linus i Svingen er jo kjempekoselig! Nærmest på nivå med Barna i Bakkebygrenda bare i ny versjon.

Skrevet
Linus i Svingen er jo kjempekoselig! Nærmest på nivå med Barna i Bakkebygrenda bare i ny versjon.

aldri hørt om det jeg.... men derimot skla det bli gøy med noe nytt....

ellers så ville jeg ha blitt glad for å ha sett den gyldne hale igjen.. det er leeeeeeeeeeeenge siden det,,,,,

Gjest Lompa i.i
Skrevet

Hihi, Jul i Skomakergata på dvd fikk jeg til bursdagen min i fjor, jeg. Så i år skal jeg kose meg med den. Og neste år...og neste år der igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...