anneliane Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Noen som vet hvilken kalender som skal sendes?
Daria Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Jul i svingen -med persongalleriet fra Linus i svingen-serien.
anneliane Skrevet 22. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2006 takker, da jeg leita på nett fant jeg bare om blåfjell, ble litt redd for det kan du si. Er temmelig lei av det. Blir spennende med noe nytt.
flopp Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Da gleder vi oss til barne-tv i desember også . Linus er den store helten her hjemme, og hun på 5 1/2 synes at "Bølle" er så innmari kjekk
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Har insideinformasjon, og den blir visst veldig bra!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Åå, så kjekt Linus i svingen er så koslig.
Gjest Yzma Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Nei..jeg vil ha en av de gamle:( Skomakergata<3<3 Noen som husker Teodors jul<3<3?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Hvis det skal være en gammel må det være Amalies jul (det er den med rødnissene i låven sant?), den er min favoritt. Og den der Vertshuset den gyldne hale (eller hva det het), den for døve. Har hørt at de ikke skal vise Skomakergata mer, men den er jo koselig. Men når jeg var liten syntes jeg den var litt kjedelig egentlig, litt for koselig. Blåfjell er jeg kjempelei av.
miow Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Hvis det skal være en gammel må det være Amalies jul (det er den med rødnissene i låven sant?), den er min favoritt. Og den der Vertshuset den gyldne hale (eller hva det het), den for døve. ← Vertshuset den gyldne hale med tegn og tale :D Jeg er igrunn for gammel for barne-tv, men i jula er det noe spesielt;) Skomakergata er udødelig.
Blueberry Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 Linus i svingen har jeg aldri hørt om. Må vel begynne å se på barne-tv igjen nå snart da. Skomakergata skal aldri sendes mer nei. Men den har da kommet på DVD i alle fall! Vi har den på VHS hos mamma og pappa. Må vel kjøpe DVDen, for VHS-spiller har vi nok ikke så mye lenger i årene fremover.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Jeg vil også se noe av det gamle. Dette nymotens "greiene" er jeg ikke mye begeistret for nei. Linus i svingen, hva er det? Noe nytt i år dette da?
Gjest Madeline Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 Jeg liker nok også best noe av det gamle, men årets julekalender gleder jeg meg til. Linus i svingen er koselig .
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #13 Skrevet 22. september 2006 Alle de seriene dere maser om som er "gode, gamle" har vært nye en gang de også. Gi den en sjanse! Linus er visst kjempepopulær blant dagens barn (som tross alt er målgruppen...)
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2006 #14 Skrevet 22. september 2006 (endret) Har sett mange julekalendere på nrk og den verste av de var faktisk Jul i skomakergata. Så treg og kjedelig. Jeg husker både Teodors jul, Amalies jul og Vertshuset med den gylne hale. Edit: skriveleif Endret 23. september 2006 av Persille
flopp Skrevet 23. september 2006 #16 Skrevet 23. september 2006 Sist det var Jul i Skomakergata gadd ikke jentene å se på - jeg satt der alene mens jentene fant på noe anet. De synes den var for kjedelig! Kan i grunnen være litt enig i det. Linus er en liten gutt som leker med Akaya, Nure og en jente til (som jeg ikke husker navnet på...) som finner på mye moro og noen rampestreker. De bor litt på landet og mye foregår utendørs. Børre (de kaller han Bølle) er en rampegutt som ikke har noen venner fordi han ikke er noe snill. Men når de først blir kjent med han er han ikke så værst allikevel! Og innmari kjekk synes datteren min . Pappaen til Linus og er også mye med og er vel egentlig en av barna han også . Vi har noen av episodene som gikk på barnetv på dvd og jeg liker de kjempegodt! Blir spennende å se om julekalenderen blir like bra.
Gjest Gjest1 Skrevet 23. september 2006 #17 Skrevet 23. september 2006 Linus i Svingen er jo kjempekoselig! Nærmest på nivå med Barna i Bakkebygrenda bare i ny versjon.
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #18 Skrevet 23. september 2006 Linus i Svingen er jo kjempekoselig! Nærmest på nivå med Barna i Bakkebygrenda bare i ny versjon. ← aldri hørt om det jeg.... men derimot skla det bli gøy med noe nytt.... ellers så ville jeg ha blitt glad for å ha sett den gyldne hale igjen.. det er leeeeeeeeeeeenge siden det,,,,,
Gjest Lompa i.i Skrevet 23. september 2006 #19 Skrevet 23. september 2006 Hihi, Jul i Skomakergata på dvd fikk jeg til bursdagen min i fjor, jeg. Så i år skal jeg kose meg med den. Og neste år...og neste år der igjen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå