Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke lyst på samboeren min for tida! Jeg er ikke kåt!

Det er så kjedelig :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går ikke på p-piller eller noen medisiner?

Skrevet

Nope, jeg bruker ingen ting. akkurat nå er jeg mer glad i mat og kjøpe ting til meg selv enn jeg er glad i sex!

Skrevet

Hum.. vanskelig. :forvirret: Vet ikke åssen råd jeg skal gi deg, jeg.. Det kan jo være det går over, forhåpentligvis gjør det nettopp det. Du kan jo forsøke å piffe det litt opp også, slik at det ikke bare blir en "vane" å ha sex, liksom?

Ønsker deg lykke til uansett! :)

Skrevet

... Men å onanere har jeg ingen problemer med...

Skrevet

Kanskje du har gått litt i dvale?

Kjøp noe fint til deg selv, pynt deg med undertøy og strømper. Tenkt tilbake på noe som gjorde deg kåt som enten er virkelighet eller fantasi. Ta initiativ i forhold til partneren og bare la det stå til - kanskje du våkner og finner ut at du fortsatt har lyst?

Lykke til ;)

Skrevet

Hadde det akkurat som deg ein periode no i sommar. Var skikkeleg frustrerande, for det var virkelig null lyst! :sur: Men snakka med kjæresten min om det, og han var flink og forståelsesfull, og etter noken veker så var lysta der igjen! Etter det har det berre gått ein veg på den fronten, og lysta er der som aldri før :sjarmor:

Skrevet

Samme her, men både lyst og følelser har forsvunnet for min del....

Skrevet

Dere er heldige.. Jeg har bare utrolig lyst, men jeg har mensen og dyret mitt vil ikke ha sex da :sur: Gutter altså..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...