Gjest beekeeper Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 ARGH! I går skulle jeg kjøre på butikken, og kjørte ut fra parkeringsplassen. I det jeg kjørte, så jeg en lapp som var klistret fast til ruta (det var et helvetes regn.) Når jeg kom til butikken og stoppet, gikk jeg ut å så hva som sto på denne lappen. "Dere må bare parkere inne på soverommet mitt om du vil!" Jaha? tenkte jeg, og ble faktisk ganske provosert. Det var jo tydelig at den personen som skrev den lappen syntes at vi parkerte for nær kanten, det er et vindu bak der som antageligvis var soverommet. Jeg syntes det var en frekk måte å formulere seg på. Jeg gikk inn og handlet, kjørte hjem og bestemte meg for å ringe på å prate med denne personen, jeg ville jo ikke at noen skulle være sur på meg fordi vi hadde parkert for nærme. Da jeg kom hjem, parkerte jeg et annet sted og ringte på døren. Det var låst, og ingen åpnet. Så ringte jeg på igjen, og en gang til. Da kom det plutselig en gammel dame hoppende ut av døra og bablet hull i hodet på meg, hun hadde nok ikke antatt at jeg skulle konfrontere henne med den lappen! "jaa, dere parkerer så nærme skjønner du, og se her!" så drar hun meg i jakka og hiver meg inn på soverommet hennes (!) "ser du? ut av vinduet? bilen kommer jo nesten inn på soverommet den!" blablablalbavbla "dere drepte nesten planten min også!" sa hun. Da går jeg ut, og så ser jeg at hun hadde satt en stor potteplante på parkeringsplassen, rett bak der bilen min stod. Herregud! Hun hadde sikkert satt den der for å få oss til å slutte å parkere så nærme, men vi så jo ikke den da vi parkerte! "jaa, den overlevde HELDIGVIS da" sa hun, og da ble jeg så sinna.. "For det første, om det plager deg så må du jo si fra" sa jeg. "Du kan godt skrive en lapp, men du trenger ikke å bruke den tonen. For det andre så er det ikke bare vi som parkerer her, alle de andre gjør jo det samme. De parkerer så nære kanten fordi det er vanskelig å snu her." ja, ja, det visste hun og hun hadde tenkt å klage til borettslaget da, så de kunne sette opp et gjerde eller noe sånt ja.. "Å i det hele tatt, dette er en parkeringsplass, du kan ikke sette potteplanten din her. Selvfølgelig vil folk kjøre på den." Nei, nei, det skulle hun ikke gjøre nei å blablalblalblsjgeoøeajrtmåpIW3R Det som er tingen er at jeg gikk etterpå til mitt, og hun gikk til sitt, og da var vi enige da, men det plager meg fremdeles sånn inni granskauen.. Det er jo bare en gammel dame som ikke tør å si fra og heller gjør idiotiske ting for å få folk til å slutte, men argh!!! Jeg har så mye annet jeg skulle ha sagt!
My Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Ja, enig med deg! Det var en dum måte å si det på! Også plassere blomsterpotter på parkeringsplassen Men jeg tror alle nabolag har en eller annen som ikke kan gjøre annet ann å klage! Det var bra og modig gjordt av deg å konfrotere henne det hadde hun nok ikke ventet !
Ciara Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Herregud, for et menneske. Neste gang hun legger en så dust lapp på bilen din, foreslår jeg at du klistrer en lapp på døra hennes hvor det står "Få deg et liv"
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Neste gang hun legger en så dust lapp på bilen din, foreslår jeg at du klistrer en lapp på døra hennes hvor det står "Få deg et liv" ← Ja, det er jo en veldig fin og omtenksom ting å gjøre. Hva vet du om hvilket liv den gamle damen har hatt?
Ciara Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Ja, det er jo en veldig fin og omtenksom ting å gjøre. Hva vet du om hvilket liv den gamle damen har hatt? ← Hvis du ser helt i slutten av innlegget mitt, så har jeg lagt til en latter-smiley
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Hvis du ser helt i slutten av innlegget mitt, så har jeg lagt til en latter-smiley ← Hva så? Jeg for min del oppfattet ikke humoren din i det du skrev. Faktisk synes jeg det var merkelig at du av alle skrev noe så dumt.
Gjest beekeeper Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Det var bra og modig gjordt av deg å konfrotere henne det hadde hun nok ikke ventet ! ← Ja, det synes jeg også.. Jeg som alltid er så stille og forsiktig og aldri tør å si meningen min tropper opp på døra hennes! litt stolt ja.. men så var det egentlig mange flere ting jeg ville si!!!!! ldkjgkxfnvglknlv
Gjest beekeeper Skrevet 22. september 2006 #8 Skrevet 22. september 2006 Hva så? Jeg for min del oppfattet ikke humoren din i det du skrev. Faktisk synes jeg det var merkelig at du av alle skrev noe så dumt. ← Det var ikke så dumt, var det vel? Forumtroll, det er det du er! Forpester tråden min med slengkomentarer til andre brukere her på forumet! lskfldkngkdjnfkgj
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Ja, det synes jeg også.. Jeg som alltid er så stille og forsiktig og aldri tør å si meningen min tropper opp på døra hennes! litt stolt ja.. men så var det egentlig mange flere ting jeg ville si!!!!! ldkjgkxfnvglknlv ← Hva da? Du skrev hun var en gammel dame. kanskje hun ahr store problemer med søvnen og derfor faktisk blir plaget av folk som kjører for nærme soveromsvinduet hennes. Kanskje hun har opplevd noe i livet som gjør at hun har store problemer med muntlige konfrontasjoner. kanskje hun har opplevd noe i livet som har gjort at hun av og til handler irrasjonelt. osv. Vær et medmenneske og vær rosmlig, så vil dere nok kunne få et ok naboforhold. Du tjener ingenting på å kjefte henne ut.
Ciara Skrevet 22. september 2006 #10 Skrevet 22. september 2006 Hva så? Jeg for min del oppfattet ikke humoren din i det du skrev. Faktisk synes jeg det var merkelig at du av alle skrev noe så dumt. ← Jaja, du gir meg jo et indirekte kompliment, og det er jo hyggelig. Vi får satse på at du tar humoren min som oftest ellers
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #11 Skrevet 22. september 2006 Det var ikke så dumt, var det vel? Forumtroll, det er det du er! Forpester tråden min med slengkomentarer til andre brukere her på forumet! lskfldkngkdjnfkgj ← Er du helt vel bevart?
Gjest beekeeper Skrevet 22. september 2006 #12 Skrevet 22. september 2006 Hva da? Du skrev hun var en gammel dame. kanskje hun ahr store problemer med søvnen og derfor faktisk blir plaget av folk som kjører for nærme soveromsvinduet hennes. Kanskje hun har opplevd noe i livet som gjør at hun har store problemer med muntlige konfrontasjoner. kanskje hun har opplevd noe i livet som har gjort at hun av og til handler irrasjonelt. osv. Vær et medmenneske og vær rosmlig, så vil dere nok kunne få et ok naboforhold. Du tjener ingenting på å kjefte henne ut. ← Jeg hadde ingen intensjoner om å kjefte på henne jeg, jeg ville heller ta det på en voksen og ansvarlig måte og prate fornuftig med henne. Det ville ikke hun. Jeg skjønner godt at hun har problemer med dette, men som sagt må hun finne andre måter å løse det på, ikke ta det på en sånn frekk måte (det sa jeg også på en fornuftig måte, og hun var enig) Jeg er bare sur enda jeg, og det har jeg jo egentlig ingen grunn til å være, men jeg føler bare at jeg ikke fikk sagt alt jeg skulle. Jeg mener ikke at jeg skulle kjeftet nei, men sagt flere ting. Det var det jeg mente.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #13 Skrevet 22. september 2006 Jaja, du gir meg jo et indirekte kompliment, og det er jo hyggelig. Vi får satse på at du tar humoren min som oftest ellers ← Jeg gir deg gladelig et direkte kompliment også - jeg oppfatter deg så absolutt som et nyansert og gjennomtenkt menneske, derfor reagerte jeg som sagt på at den kommentaren kom fra deg av alle
Gjest beekeeper Skrevet 22. september 2006 #14 Skrevet 22. september 2006 Er du helt vel bevart? ← Nei, jeg er ikke det. Jeg er helt tullete i dag, faktisk. Jeg vet ikke hva det er som går av meg.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #15 Skrevet 22. september 2006 Jeg hadde ingen intensjoner om å kjefte på henne jeg, jeg ville heller ta det på en voksen og ansvarlig måte og prate fornuftig med henne. Det ville ikke hun. Jeg skjønner godt at hun har problemer med dette, men som sagt må hun finne andre måter å løse det på, ikke ta det på en sånn frekk måte (det sa jeg også på en fornuftig måte, og hun var enig) Jeg er bare sur enda jeg, og det har jeg jo egentlig ingen grunn til å være, men jeg føler bare at jeg ikke fikk sagt alt jeg skulle. Jeg mener ikke at jeg skulle kjeftet nei, men sagt flere ting. Det var det jeg mente. ← Deg synes jeg bare synd på, og er veldig glad for at du ikke er min nabo.
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #16 Skrevet 22. september 2006 Nei, jeg er ikke det. Jeg er helt tullete i dag, faktisk. Jeg vet ikke hva det er som går av meg. ← Ok, da burde du kanskje ta konsekvensen av det og holde deg unna folk.
Gjest beekeeper Skrevet 22. september 2006 #17 Skrevet 22. september 2006 Deg synes jeg bare synd på, og er veldig glad for at du ikke er min nabo. ← Hvorfor det?
Gjest beekeeper Skrevet 22. september 2006 #18 Skrevet 22. september 2006 Ok, da burde du kanskje ta konsekvensen av det og holde deg unna folk. ← unnskyld meg da!
Ciara Skrevet 22. september 2006 #19 Skrevet 22. september 2006 Jeg gir deg gladelig et direkte kompliment også - jeg oppfatter deg så absolutt som et nyansert og gjennomtenkt menneske, derfor reagerte jeg som sagt på at den kommentaren kom fra deg av alle ← Takk! En del av det å være nyansert er vel også å kunne være flåsete i blant, tenker jeg Ha en fin helg, gjest!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #20 Skrevet 22. september 2006 Takk! En del av det å være nyansert er vel også å kunne være flåsete i blant, tenker jeg Ha en fin helg, gjest! ← Sant nok, men det var ikke flåsete, bare respektløst i forhold til vår eldste generasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå