siebaeo Skrevet 22. september 2006 #1 Skrevet 22. september 2006 Jeg sitter her og jubler innvendig fordi det er fredag! Og gleder meg til å trene etter jobb for da skal jeg se etter Den Søte Fyren som smilte så fint til meg sist jeg så han Håper han er der i dag og!! (krysser fingrene..) Ellers skal jeg være sammen med en venninne i kveld og spise noe godt for så å gå ut å se hva som skjer. Og i morgen håper jeg på sopptur i fint høstvær! Skal du noe morsomt? Fortell, fortell!
kamela Skrevet 22. september 2006 #2 Skrevet 22. september 2006 Forsøke å lage en kjempekoselig helg for meg og mannen. God mat og drikke, pynte meg med strømper og kose masse
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #3 Skrevet 22. september 2006 Skal sove med kjæresten min både idag og imorgen, noe som er kjempeherlig. Skal ellers få besøk av venninne ikveld og dra i bursdag imorgen med kjæresten. Blir en fin helg! Ha en flott helg, alle sammen!
Gjest Søt Skrevet 22. september 2006 #4 Skrevet 22. september 2006 Jeg skal ta ansikstsmaske, og lakke neglene.. så ikveld skal vi bare slappe av, drikke litt vin. Vi cruiser nemli ned mor tyskland imrogen med Color Fantasy Bor på meget meget ålreit lugarer, og skal bare nyte spa, mat og drikke Gud, jeg gleder meg
Gjest Søt Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Jeg skal ta ansikstsmaske, og lakke neglene.. så ikveld skal vi bare slappe av, drikke litt vin. Vi cruiser nemli ned mor tyskland imrogen med Color Fantasy Bor på meget meget ålreit lugarer, og skal bare nyte spa, mat drikke og hverandre Har kjøpt nye klær og nytt undertøy Gud, jeg gleder meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå